[MT İzmir] 18.11.2007 Pazar Günü Ömerağa Çaycısındayız...

Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
[MT İzmir] 18.11.2007 Pazar Günü Ömerağa Çaycısındayız...

Tarih:18.11.2007 Pazar
Saat:18:00
Yer:Alsancak Ömerağa Çaycısı

Saat 18:00 den sonra wallace ve ben orda olacağız.Gelmek isteyen herkesi bekliyoruz...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ben gelemeyeceğim sanırım,iyi buluşmalar :cat:

Çallıcım,özel mesaj kutumu silmekten usandığım için (500 mesaj kapasite var ama yetmiyor) özelden yazıp çizemiyorum çok gerekmedikçe,inan daral geliyor silerken.O yüzden buradan cevap yazıyorum,ben teşekkür ederim..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yazmışsın zaten.... Ordayım...Seni kırarmıyım...Ama çaylar senden çayağacım benim.........:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bir süre sonra gerçekten insanın üstüne yapışıyor takma isimler :mrgreen:begüm kabullendi,çayağacı kayıtsız sartsız itirazsız kabul etti,bir daha kimseye isim takmayacağız sanırım, son isim ÇELİK MOTORCU cesur olacak :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İskelenin orda..... Ama hangi iskele bilmiyom...........:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
güldoğdu meydanından sağa dönün, solunuzda alsancak iskelesini görene kadar devam edin, bizden birisi tepenize binmezse gel buraya diye, sağınıza bakın biz oradayız kaldırım üzerinde motorlarımız olacak zaten:cat:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
kordon boyunda sahil kenarında falan masaları olan yerler var.Kesin onlardan birisi :cat:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
bir süre sonra gerçekten insanın üstüne yapışıyor takma isimler :mrgreen:begüm kabullendi,çayağacı kayıtsız sartsız itirazsız kabul etti,bir daha kimseye isim takmayacağız sanırım, son isim ÇELİK MOTORCU cesur olacak :p[/QUOTE... evet ben çelik arçelik yasen kimsin benimkimi seninkimi:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bir süre sonra gerçekten insanın üstüne yapışıyor takma isimler :mrgreen:begüm kabullendi,çayağacı kayıtsız sartsız itirazsız kabul etti,bir daha kimseye isim takmayacağız sanırım, son isim ÇELİK MOTORCU cesur olacak :p
... Hıphızlıcesi5
evet ben çelik arçelik yasen kimsin benimkimi seninkimi:queen:

Bir papatya daha baharı beklemeden açmış..... Ne güzel.....:queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
428 521 inci kez söylüyorum BENİMKİ seninki evde üstelik BMC :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst