Askerliğinizi Nerede Yaptiniz

Katılım
13 Kas 2007
Mesajlar
15
lem burası hatun muhabbetti yeri deil askerlik yeri..Neyse sen ne anlasın asker'den :):):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hep beni kötü amellerinize alet ediyosunuz,sonrada kenara çekilip izliyosunuz demiii:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harbi içine ettik lam topiğin :) asıl konu neydi ki ? :mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben de Yalova Hava Harp Okulu Tesisleri'nde bir ay pilot olarak yaptım askerliğimi :queen: Komando ve uçuş kıyafetli resimlerimi scan edip koyarım bi ara :cherry:

Dur ben senden önce ekleyim.:queen:

bambu1mm3.jpg


bambu2st5.jpg


O kaşlar ne öyle. :queen::queen::queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok artıkın bu potolar ne yahu
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
O kaşlar ne öyle. :queen::queen::queen:

Sen kendi gaşlarına bah olm:queen:Bi arasına domdom kurşunu değmediği kalmış :p

yok artıkın bu potolar ne yahu

Benim askerlik resimlerim :queen:
Askerliğini yapmamış arkidişler bu topiğe niye giriyor yahu :p
Moderatör abiler bu konuya müdahele etsin. Askerliğini yapmamış olanlar giremesin bu topiğe :cherry:
 
Katılım
21 Ocak 2008
Mesajlar
0
varmı izmir narlıdere

acemi birlik:İzmir narlıdere ist.er.eğt.alayı
usta birlik: izmir narlıdere ist.ok.kmtlğı







77/1 tertip mardinli asi çavuş
çılgın dozerci
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tertibim benim.....

74/4 yaptım..Gaziemir derken usta birliğim çanakkale gelibolu dirikköy....Yüzücü köprücü taburu...

Kimse yokmu köprücülerden?....
Nerdeeen nereye... Gaziemirde askerlik yaptık şimdi geldik buralara yerleştik... Günün birinde nerden bilirdik buralara göçeceğimizi?...:cat::cat:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
1965/4 izmir narlıdere ve Çorlu Ulaş usta birliği vaybea 22 sene nasılda geçti
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1985/3 izmir kaklıç meydan kıta komutanlığı
sürgün izmir 2.ci ana jet üssü muhafız taburu..
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
acemi birliğim:
1986/1 59uncu Topçu Tugayı Çavuş Eğitim Taburu 2nci 155/24,5 mm Topçu Bataryası ERZİNCAN

utsa birliğim:

39uncu Mekanize Piyade Tümeni 39uncu Topçu Alayı 4üncü Topçu Taburu
1inci 155/24,5 mm Topçu Bataryası Türkeli/Lefkoşe/KIBRIS

verdiler abi bana bi FAEX MAN kamyon.dağ taş tırmandırdılar. son 2.5 ayımda da çavuş rütbemle merkez komutanlığında albay şöförlüğü yaptım. harikaydı Kıbrıs yaa. Gelmek canım istemedi de tezkeremi alırken albay'ımın bana sölediği şöleydi
seni tutamayız artık sinan burda sen artık görevini layıkıyla yerine getirmiş özgür bir TÜR EVLADI'sın dedi.Tabi kabardım o anda... :):):)
topcuaie1.jpg

girnelimangirneev5.jpg

girnefx3.th.png
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
67
SELAM BÖLÜK :) 4/2
acemilik :izmir yeni foca (cehennem)7.jandarma komando er eyitim alayı
usta :6.btr mekanize tim komtanlıgı 2.unsur 12 numaralı avcı komondo er MUŞ/varto/çaylar K.R.K NAMI DEYER tenekeci :-'
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
acemi birliğim:7.jandarma komando er eğitim komutanlığı yenifoça/izmir(berbat bir yerdir gitmemeniz şiddetle önerilir)
usta birliğim:4. mknz.d tim komutanlığı Kemah/Erzincan
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
SELAM BÖLÜK :) 4/2
acemilik :izmir yeni foca (cehennem)7.jandarma komando er eyitim alayı
usta :6.btr mekanize tim komtanlıgı 2.unsur 12 numaralı avcı komondo er MUŞ/varto/çaylar K.R.K NAMI DEYER tenekeci :-'

abi acemi birliği neredeydi.ben 75/4 izmir bornova 2.jan.kom.er eğt. taburu BTR 12.bölük 3. tim 1. avcı
usta birliği şırnak silopi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst