- Katılım
- 26 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,755
Hahh....:queen::queen::queen:
Senin at 1 beygir.... bende ondan 50 tane daha var... Hemide yarışçılarından....:queen::queen::queen:
abi benimkinin 4 nalı var ehliyet yok benzin yok tırafik cezasıyok gel keyfim gel :queen: