Çok güzel resimler, paylaşım için teşekkür ederimde...
Bu resimle topic başlığını bağdaştıramadım ben..
![]()
Motosikler görünmüyo bilem..
Kıskanclık kokuları seziyorum :queen:
süper resimler valla.insanı gaza getiriyo ama yeni bazşlıyoz biz.benim garibime giden tel jantlı endurolar. dağılmazmı onlar cros yaparkn ?
süper resimler valla.insanı gaza getiriyo ama yeni bazşlıyoz biz.benim garibime giden tel jantlı endurolar. dağılmazmı onlar cros yaparkn ?
süper resimler valla.insanı gaza getiriyo ama yeni bazşlıyoz biz.benim garibime giden tel jantlı endurolar. dağılmazmı onlar cros yaparkn ?
hepsi çok kötü dandik motorlar canım 5 para etmez
(kedi uzanamadığı ete mındar dermiş )
![]()
Enfes resimler..Hayabusa zıpkın gibi duruyo.....İtalya tasarımı herzaman söz ettiriyor kendisinden....