- Katılım
- 9 Kas 2007
- Mesajlar
- 38
- Konu Yazar
- #1
arkadaslar merhaba ben sıteye yenı katıldım..arkadaslar su anda hyosung gt250 comet motosikletim var,fakat artık degıstırmek ıstıyorum galıba tarzı bana zevk vrmıyor,ve enduro tarzına gecmek ıstıyorum..su an BMW F650(2000 model ustu yenı kasalardan) yada HONDA TRANSALP var..arada kararsızım..bu konuda bana yardımcı olursanız sevınırım yada 600cc ve uzerınde sız neyı tavsıye edrdnız.saygılarım yardımlarınız ıcın sımdıden tesekkurler...