Takla atıp yoluna devam eden motor :)

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Takla atıp yoluna devam eden motor :)
Alıntıdır.
BU NE ...
Arkadaşlar öncelikle topicin yeri burası olmayabilir.:silent:.Gerekirse yeri değiştirilebilinir.:pr:.Benim çok hoşuna gitti.:queen:Sizlerle paylaşmak istedim.:cat:İnanın tekrar tekrar izledim.:queen::queen:.Sizlerde izleyin ve yorumunuzu yapın.:silent:.Bulsam bi tanede ben alacam :queen:.
[YT]544o_5HF0qg[/YT]
AHA daha buldum:Yamaha Honda Kawasaki:queen:
.
[YT]kUc9R2QYEaE[/YT]
.
[YT]LI9RdD8CXAI[/YT]
.
[YT]ZJCjw66K0Ao[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
qerçek olduğunu düşünmüyorsundur herhalde :) ama gerçekten güzl bir RC gösterisi..:cherry:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Süper ya :mrgreen:

Son sahnedeki atlayışı mükemmel :mrgreen: kuş gibi yere konuyo ve devam ediyo :mrgreen:

Paylaşım için teşekkürler :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu ne şimdi :) hadi toplanıp hep beraber parka gidelim , küreğimle kovamı alayım geliyorum hemen ,siz gidin...:p
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
başılığı okuyunca kaza gibi bişey zannetmiştim birde baktım oyuncak hehehe nasılda atlıyor öle:queen:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
hocam harika ya mükemmel birşey bundan bir tane de ben istiyorum keşke olsa acaba gören var mı satılıyo mu benim anlamadığım nasıl yan tekerleri yokken denge sağlayıp iki teker gidebiliyo valla çok hoşuma gitti
sağolasın hocam paylaşım için teşekkürler çok güzelmiş
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilginç :silent:
tek tekerdeyken nası dimdik duruyo o adam motorun üstünde anlamadım:silent:
maket mi bu nedir :silent:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
ulaaaaaaa ilk harekette gercek sanmıştım yawsss :mrgreen:ama güsel bir oyuncak ..yapamadıgımız bütün hareketleri deneriz bunda eylenceli görünüyo :cat:

ilginç :silent:
tek tekerdeyken nası dimdik duruyo o adam motorun üstünde anlamadım:silent:
maket mi bu nedir :silent:


haydaaaaaaaaa kısım iyi izlesene yaw koparma insanları ben krize girdim şuan:queen::queen:

:queen::queen::queen::mrgreen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
ilginç :silent:
tek tekerdeyken nası dimdik duruyo o adam motorun üstünde anlamadım:silent:
maket mi bu nedir :silent:

hocam harika ya mükemmel birşey bundan bir tane de ben istiyorum keşke olsa acaba gören var mı satılıyo mu benim anlamadığım nasıl yan tekerleri yokken denge sağlayıp iki teker gidebiliyo valla çok hoşuma gitti
sağolasın hocam paylaşım için teşekkürler çok güzelmiş

İşte cevabınız..Müthiş ...Bişeyler yazıyo ama nerde bende onu anlayacak dil bilgisi:queen::queen:
.
[YT]kUc9R2QYEaE[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw herşeyi anladımda bu oyuncak mıdır,android midir medir nasıl dengede kalabiliyor yaw :silent:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hey alahım yaa alemsınız vala :mrgreen:

ben ayshegulun takıldığını düşünüyorum şahsen :queen:
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
arabalardan daha güzel bir rc olmuş çok hoşuma gitti yaw :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst