[MT İZMİR] TERAS CAFE 02/11/2007 (Şahane Cuma Oyunu) Toplantısı

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
aranızda bile ajanlar var bize haber gelir, alperin geceleri ne yaptığını sanıyorsun, tüm gece mekanları dolaşıyor :) izmirin hiç bir yerinde bizden habersiz 2 motorcu bir araya gelemez :p
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
sercan ekiplere ayrılalım, önce kendi aramıza en iyileri seçelim...gizli bir buluşma ayarlayıp huzur evi mt den hbrsiz toplanalım :p

evet kardesim bunlar beni yanliz saniyorlar... toplanalim...

Bizim yerimiz belli...Siz aranızda ekip çıkarın.... Biz hallederiz...:cherry:

az once msnden baska yaziyodun ama:)

aranızda bile ajanlar var bize haber gelir, alperin geceleri ne yaptığını sanıyorsun, tüm gece mekanları dolaşıyor :) izmirin hiç bir yerinde bizden habersiz 2 motorcu bir araya gelemez :p



GLY CHiLD:
bu numara ne is? is mi atiyon bana

alp_tunay gönderdi 05.11.2007 23:29:
yuh yane

alp_tunay gönderdi 05.11.2007 23:30:
olm korkmaya başladım ben senden ha

uGLY CHiLD:
tırs benden

alp_tunay gönderdi 05.11.2007 23:33:
len japonyadanmı yazıyon

alp_tunay gönderdi 05.11.2007 23:34:
2 saate bir cümlen geliyo
uGLY CHiLD:
harbi mi?
alp_tunay gönderdi 05.11.2007 23:34:
yazsana bişeyler
uGLY CHiLD:


Cengiz abi senin kankanin benden ne kadar tırstıgının ispati iste sana...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kardeşim kim gelirse gelsin huzurevi Mt dimdik ayakta. gidin tüm MT nin gençlerini toplayın hepinize karşı huzurevi Mt maç yapsın 10 fark garantili yeneriz sizi. diğer oyunlarda sercan gördük senin halini. atalarımız ne güzel söylemiş.
Yenilen uglychild duyulmaz diye
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Sanki bi halı saha maçı yapılması gerekiyor gibi geliyor bana ??:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cumaya ayarlıyacaz bişeyler..Bu gece açarız topiği..........
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
1- halı saha maçına varız, tek kale oda sizde olacak :)
2- tavlada zaten alper işi bitirmiş, bir ters bir mars
3-langırt ta vallace murat bir kaleyi kapatır zaten:p
4- bilek güreşine de varız ben arada sana çakmağı çakarım :queen:
5- olmadığına göre sürpriz bir şey olacak onada varız, duvardaki en yüksek izi kim yapacak:bounce:
6-okey ede varız ama kemeraltında olacak OKEEEEEYYYY
7- eşek yemiyoruz artık yaşlandık, alper tavuğa başladı :queen:

o çakmak toplu intihara sebebiyet verecek.Toplantılara geliyoz sinir hastası olarak dönüyoruz.Hoş son 2 toplantıya gelemedik ama elektriğinizi burdan olabiliyorum...

CenGİZ aBİ sEN!!! o PİLLeri ARtık DEğişTİRsen DİYodum.soRUN var SANki ALetTE!!!!:bounce::bounce::bounce::bounce:

kardeşim kim gelirse gelsin huzurevi Mt dimdik ayakta. gidin tüm MT nin gençlerini toplayın hepinize karşı huzurevi Mt maç yapsın 10 fark garantili yeneriz sizi. diğer oyunlarda sercan gördük senin halini. atalarımız ne güzel söylemiş.
Yenilen uglychild duyulmaz diye

Sercan,deli taş atılmış,gediğe koymak gerekir mi gerekmez mi?:cherry::cherry:

Hani taşı gediğe koymasak da olur da ama gediğe koysak bizim için daha iyi olur yanii...(Murat abi bilmem anlatabildim mi hahahhahaaaa!!!!:queen::queen::queen:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bencede taşı gediye koymasanda iyi olur ama koysan daha iyi olur (çıt çıt çıt çekirdek çitleme efekti eşliğinde okuyunuz)
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
deet o tarık benim hem bi dkk arkadaslar ogun 2 kere kaza yaptım evet haklısınız ancak ılkında benzınlıge gırerken yerdekı metal plakaların uzerı yaglıymı onu goremedık 2. sınde ise esekle falan hec alakası yok onu tamamen fevzi uydurmustur:D ben onurun frenlambası yanmadıgı ıcın ve ona carpmammak ıcın anı fren yapınca hafıften kaydım tum olan bıten bu ::D :D :D

eşeği ben sıkıştırmam. en son kulakları çınlasın başka bir Tarık vardı mavi krosu vardı hatta(tarık tatli) o çiçekliköye giderken bir eşşeği sıkıştırmaya kalkmıştı ve düşüp hastanelik olmuştu. Medline acil yetişmişti de dizini dikmişlerdi çocuğun:cat::cat::cat:
eski gezi topiclerinde o resimler hala duruyor sanırım.:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Beğendiğinizi alın beğanmedikleriniz bana kalsın.....:pr::pr:

Yok size espri mespri....:pr::pr:

Ben sercana yaparım......:queen::queen: O güler.... Demi kanka....:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bir gece yanlız bıraktık KANKA oldunuz ha :mrgreen: seni MT İZMİR gusulhane üyesi yapma zamanı geldi sanırım :p okeyde yendilermi seni yoksa işkencemi yaptılar bensiz kalınca :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bir gece yanlız bıraktık KANKA oldunuz ha :mrgreen: seni MT İZMİR gusulhane üyesi yapma zamanı geldi sanırım :p okeyde yendilermi seni yoksa işkencemi yaptılar bensiz kalınca :queen:


Yok yaww..Kendi bişey yapamıyo...Hep birilerinden yardım alıyor..Sonra nası yendik falan fıstık...:queen::queen::queen:

Bu seferde kızkardeşini getirmiş... O da maşallah döktürdü taşları... Yoksa kendinin bişey yaptığı yok....:queen::queen::queen:

Bizde dedik hadi ayıp olmasın kardeşinin yanında....:bounce::bounce:

Ama bizim çayağacı müthişti... Bidahakine kaskımı koyacam karşıya... O daha iyi oynar be........:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst