- Katılım
- 24 May 2006
- Mesajlar
- 60
- Konu Yazar
- #21
tekrar hayırlı olsun bir gün bahçeşehirde karşılaşmak dileğiyleher nekadar motorum bir haftadır garajda yatsada
Umarım en kısa zamanda havaların da izniyle karşılaşırız
Dün yanıma bir xt125 çekmişti ve çok hoş bir manzara olmuştu
Pınarr;855233' Alıntı:Vallaa bu devirde bayii olmak var o halde.. 3 gün sana veririm sen geri getirirsin 1,5 alırım. Başkasına 3 gün veririm geri getirir 1,5 daha alırım.. Bu böyle böyle galeri parası eder zaten..
İyisimi ben tek motorla başlıyım galeri açmaya.. Benim motoru satıcam arkadaşlar almak isteyen varmı? Yalnız lütfen motor kullanmaya yeni başlayan kişiler olsun :cherry:
Dediğiniz gibi ilkinde güzel kar edersiniz ama 2. sinde ne olur bilemiyorum.
Hı benim gibi müşteri bulursanız o ayrı konu tabi
Çok istiyorsanız sizin motoru da alırım
Son düzenleme: