Yeni Supermoto'm ve herkese merhaba :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
tekrar hayırlı olsun bir gün bahçeşehirde karşılaşmak dileğiyle :) her nekadar motorum bir haftadır garajda yatsada

Umarım en kısa zamanda havaların da izniyle karşılaşırız :)

Dün yanıma bir xt125 çekmişti ve çok hoş bir manzara olmuştu :) benimki onun yanında baya büyük ve yüksek kalmış belki sizin arkınızdır maviydi o motor da

Pınarr;855233' Alıntı:
Vallaa bu devirde bayii olmak var o halde.. 3 gün sana veririm sen geri getirirsin 1,5 alırım. Başkasına 3 gün veririm geri getirir 1,5 daha alırım.. Bu böyle böyle galeri parası eder zaten..
İyisimi ben tek motorla başlıyım galeri açmaya.. Benim motoru satıcam arkadaşlar almak isteyen varmı? Yalnız lütfen motor kullanmaya yeni başlayan kişiler olsun :cherry:

Dediğiniz gibi ilkinde güzel kar edersiniz ama 2. sinde ne olur bilemiyorum. :)
Hı benim gibi müşteri bulursanız o ayrı konu tabi :)
Çok istiyorsanız sizin motoru da alırım :),nasılsa 2 gün sonra geri vereceğim :) galeri kirasıyla falan uğraşmayın bi de :) (tabi sağ kurtulursam)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
büyük bir ihtimal odur benim bildiğim bahçeşehir de 1 cross xt var 1 de super moto xt ikiside mavi renk arkadaşımın plakası j ile başlıyor oda daha acemilik atanlardan
kullandığım pc de fotosu yoktu ama videomuz var:)
http://www.youtube.com/watch?v=NfBy27w_Q5k

en belirgin özelliği plakasında benim hediye ettiğim rossi nin sticker ı var.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Hayırlı uğurlu olsun motorun iyi bir seçim.Akıllı bir davranış.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Umarım en kısa zamanda havaların da izniyle karşılaşırız :)

Dün yanıma bir xt125 çekmişti ve çok hoş bir manzara olmuştu :) benimki onun yanında baya büyük ve yüksek kalmış belki sizin arkınızdır maviydi o motor da



Dediğiniz gibi ilkinde güzel kar edersiniz ama 2. sinde ne olur bilemiyorum. :)
Hı benim gibi müşteri bulursanız o ayrı konu tabi :)
Çok istiyorsanız sizin motoru da alırım :),nasılsa 2 gün sonra geri vereceğim :) galeri kirasıyla falan uğraşmayın bi de :) (tabi sağ kurtulursam)

Tamam ozaman makinada 2. vitesten sonrasını kaldırırız senin için :) Nasıl olsa geri vericeksin tekrar eski haline çevirttiririm ben :cherry:
2 günde 1,5 milyar vitrin parasıda yok, yattı bu iş benim aklıma hadi yapalım :queen:
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
büyük bir ihtimal odur benim bildiğim bahçeşehir de 1 cross xt var 1 de super moto xt ikiside mavi renk arkadaşımın plakası j ile başlıyor oda daha acemilik atanlardan
kullandığım pc de fotosu yoktu ama videomuz var:)
http://www.youtube.com/watch?v=NfBy27w_Q5k

en belirgin özelliği plakasında benim hediye ettiğim rossi nin sticker ı var.

Tekrar yakalarsam dikkatli bakarım ama dediğiniz gibiyse odur muhtemelen :)
Video güzelmiş bu arada cidden

Hayırlı uğurlu olsun motorun iyi bir seçim.Akıllı bir davranış.

Çok teşekkür ederim , güvenlik önlemi aldım dediğiniz gibi :)

Pınarr;855258' Alıntı:
Tamam ozaman makinada 2. vitesten sonrasını kaldırırız senin için :) Nasıl olsa geri vericeksin tekrar eski haline çevirttiririm ben :cherry:
2 günde 1,5 milyar vitrin parasıda yok, yattı bu iş benim aklıma hadi yapalım :queen:

Sıfırsa neden olmasın ama tavsiyem tümünü kaldırtmanız :) , yoksa ne motor ne de 1.5 milyar olabilir yani :))
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Sıfırsa neden olmasın ama tavsiyem tümünü kaldırtmanız :) , yoksa ne motor ne de 1.5 milyar olabilir yani :))

Sıfırdan farksızdır benim oğlum :)
Tamam boş viteste veririm ben sana..
Hatta gelir evine bırakırım sen süremem dersin gelir yine alırım 1,5 la beraber:cherry:
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Sıfırdan farksızdır benim oğlum :)
Tamam boş viteste veririm ben sana..
Hatta gelir evine bırakırım sen süremem dersin gelir yine alırım 1,5 la beraber:cherry:

Ben şimdiden veriim 1.5 ikimizde uğraşmayalım ne dersin :))

Ayrıca ilk motorda tam dediğin gibi oldu, bahçeşehire panelvanla gelip panelvanla geri döndü :)
Bu da panelvanla geldi ama henüz dönücek gibi durmuyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
süpermoto daha sexi :thumleft:.... hayırlısı olsun yakıtı nedir ?
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ben şimdiden veriim 1.5 ikimizde uğraşmayalım ne dersin :))

Ayrıca ilk motorda tam dediğin gibi oldu, bahçeşehire panelvanla gelip panelvanla geri döndü :)
Bu da panelvanla geldi ama henüz dönücek gibi durmuyor :)

Anlaştık nakit alıyım lütfen :queen::queen:
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
süpermoto daha sexi :thumleft:.... hayırlısı olsun yakıtı nedir ?

Supermoto cidden kamyon gibi duruyor ve gün geçtikçe bu daha da hoşuma gitmeye başladı :)
Özellikle arabaların arkasına yanaşınca ön farınızla arabanın içini fanus gibi aydınlatmak çok zevkli :)
Daha 36 km yaptım ne desem yalan olur ama rodajdaki veriler yanıltıcı olabilir, ilk bakımından sonra size daha doğru veriler aktarabilirim..

Motorun çok güzel, hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan

Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için..

Pınarr;855298' Alıntı:
Anlaştık nakit alıyım lütfen :queen::queen:

Ben hazır bulunduruyordum zaten her an değiştirebilirim diye onu takdim edeyim :))
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Motordan motora plaka gezdirme, müşteri istemezse ruhsatsız plakasız 1-2 sene kullanmasına göz yumma, bu ve benzer şeyleri avantaj gibi sunma...

Bu zihniyete sahip insanların getirip sattığı motorlara nasıl alıpta biniyorsunuz hayret ediyorum, cesaretinden dolayı kutluyorum seni dostum.

Aramıza hoşgeldin.:rendeer:
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Ohh bee kasko parasınıda çıkardık :)
Tavla biliyomusun sen bakıyım, senle tavla oynayasım geldi benim :cherry::cherry::cherry:

Olur zevkle de nerde yani :))

Motordan motora plaka gezdirme, müşteri istemezse ruhsatsız plakasız 1-2 sene kullanmasına göz yumma, bu ve benzer şeyleri avantaj gibi sunma...

Bu zihniyete sahip insanların getirip sattığı motorlara nasıl alıpta biniyorsunuz hayret ediyorum, cesaretinden dolayı kutluyorum seni dostum.

Aramıza hoşgeldin.:rendeer:

1-2 sene olmadı 1-2 gün desek daha doğru, açıkçası bayinin bi suçu yok ben bahçeşehir içinde bi sorun olmasın diye takmalarını istedim, bi de tahmin edersinizki sabırsızlık hat safhada olunca böle durumlara kol açabiliyor insan.
Cesarete gelince emin olun cesur olsam hala gt 250 r ın tepesinde geziyordum :))

Hoşbulduk teşekkürler :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
hayırlı olsun ikiside çok güzel motorlar ben olsam birinciyi kullanırdım tabi tercih meselesi
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
hayırlı ugurlu olsun daha düsük cc. ile başlayıp km.ler arttıkça tecrübelenerek motosiklet değiştirme fikrinizi de kutlarım bu arada,almış iade etmiş yok 1500ytl zarar olmuş bunlar boş anlamsız bence, insanın yedek parçası yok para pulla ölçülemez sağlıklı olmak
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Olur zevkle de nerde yani :))



1-2 sene olmadı 1-2 gün desek daha doğru, açıkçası bayinin bi suçu yok ben bahçeşehir içinde bi sorun olmasın diye takmalarını istedim, bi de tahmin edersinizki sabırsızlık hat safhada olunca böle durumlara kol açabiliyor insan.
Cesarete gelince emin olun cesur olsam hala gt 250 r ın tepesinde geziyordum :))

Hoşbulduk teşekkürler :)

Bayi senin her istediğini yaptığında suçsuz olacaksa neden en yakın bankayı soyup paraları sana getirmeleri söylemiyosun ki.:p

Bir iki sene trafiğe işlettirilmeden plakasız gezen derken seninkini kasdetmedim ortalık böyle dolu zaten, senin aldığın motorda gezmiştir bol bol merak etme, ama bayiinin suçu değil, senden önceki müşteri çok ısrar etmiştir.:p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst