İlginize ve dünkü sıcak ortamınıza bizler teşekkür ederiz , bizlerde umuyoruz ki bundan sonra bu sebeb ile değilde , MOTOSİKLET adına yapılacak etkinlilerde birarada oluruz.
katıldığımız bütün kortejlerde TÜRK motocusunun değerlerine ne kadar bağlı olduğunu gerek Halkın gerekse yerel basının takdirlerini alarak göstermeye çalıştık,
Bundan sonrasında da Motosiklet adına yapılacak her etkinlikte yerimizi almaya hazırız ,
Tekrar teşekkür ediyor , Saygılarımızı sunuyoruz ,
TÜRK MOTORİZE BİRLİĞİ
Dün bu güzel anı görüntülemek çok güzeldi düzenleyen herkesi de tebrik ederim.fotolar biraz gecikti kusura bakmayın anca eve gelip yükleyebildim
sabrın sonu selammettir :cherry:
işte fotolar
iki kişi uğraşlar sonucu 2.denemede hallettik sonunda bundan sonra daha kolay olucak ama kesin![]()
.:thumleft::thumleft:::biggrinn::biggrinn::biggrinnBİZ DAHA İYİSİNİ YAPANA KADAR EN İYİSİ BU
katılan ve emeği geçen yüreğiyle bizi destekleyen izmir halkınada teşekkür ederiz
ümmet baba senin içinde yürüdük ilk gazimiz sen oldun her 29 ekimde anılacaksın
:queen::queen::queen::queen::queen:ufaktan zaten kalıbını çıkarmaya başlamışlar alçıyla, şimdilik el ve ayağı yollayacaklar