Şehitlerimizi Anıyoruz,Teröre Lanet Ediyoruz! 28 Ekim İZMİR

Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Tuncer gösterdiğin çaba ve emek için ne dense az ellerine gönlüne sağlık.
Katılan tüm yol arkadaşlarıma katıldıkları ve birlikteliği sağladıkları için teşekkürler.
Aynı yolun yolcusu olduğumuzu bilmek güzeldi.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
İlginize ve dünkü sıcak ortamınıza bizler teşekkür ederiz , bizlerde umuyoruz ki bundan sonra bu sebeb ile değilde , MOTOSİKLET adına yapılacak etkinlilerde birarada oluruz.

katıldığımız bütün kortejlerde TÜRK motocusunun değerlerine ne kadar bağlı olduğunu gerek Halkın gerekse yerel basının takdirlerini alarak göstermeye çalıştık,

Bundan sonrasında da Motosiklet adına yapılacak her etkinlikte yerimizi almaya hazırız ,

Tekrar teşekkür ediyor , Saygılarımızı sunuyoruz ,

TÜRK MOTORİZE BİRLİĞİ

saygı ve sevgiler bizden efendim, çok iyiydiniz :rendeer::rendeer:

Dün bu güzel anı görüntülemek çok güzeldi düzenleyen herkesi de tebrik ederim.fotolar biraz gecikti kusura bakmayın anca eve gelip yükleyebildim
sabrın sonu selammettir :cherry:
işte fotolar

iki kişi uğraşlar sonucu 2.denemede hallettik sonunda bundan sonra daha kolay olucak ama kesin :D

mr & mss kolpa ellerinize sağlık :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar çok ama çok güzel bir andı yaşadığımız bir daha yaşanır mı bilemem.

ÖNCELİKLE FORRAP kardeşim sana helal olsun İzmir'e yakışan bir organizasyona imza atmışsın. tüm emeklerin için sana teşekkürler:rendeer::cat:

Katılan tüm arkadaşlarında yüreklerine sağlık.:rendeer::rendeer:

Diğer gruplara da verdikleri destek için çok teşekkür ederiz:cat::rendeer:


Elimde ciddi miktarda video ve resim var. Artçım olarak aldığım dayım yol boyunca çekim yaptı. sanırım bu hafta onları ayarlar bana ulaştırır.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
organizasyonunuz çok güzel geçmiş,emeği geçen herkesi candan kutlarım,bizde ist da muhteşemdik,motor süremedim ama artçı olarak katıldım gurubun arasına,izmire kucak dolusu selam.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese teşekkürler.Hep beraber çok güzel bir organizasyonu gerçekleştirdik,bize yakışanı yaptık...

tumobi,size ne desek az,çok teşekkürler katılımınız için:cat:Sizlerle iletişime geçememiştim ama yinede bir yerden haber alıp gelmişsiniz,çok iyi yaptınız inanın..Herşey için çok teşekkürler.
Bu birlikteliğin ilk,ancak son olmaması dileğiyle..
Kim bilir,bir gün birşeyleri kutlamak için yaparız bu korteji,içimizdeki buruk acı yerine sadece sevinç olur,mutluluk olur göz yaşlarımız yerine..
Grubunuza sevgiler,selamlar..


(Bu arada çelenk işini konuşan bendim sizle.)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
tüm İzmir MT yi tebrik ediyorum arkadaşlar
sanırım tek vücut tek yürek olmayı başardık tüm yurtta
hepinizin emeğine ve yüreğine sağlık sağolun:cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
evet bu anlamlı günde çok güzel bir etkinlik oldu. kazasız belasız da bir sürüş gerçekleşti. bu kadar büyük çaplı bir katılımında olması ayrıca güzeldi
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
22
Gercekten Cok Guzel Olmus..orda Olmak Isterdim..izmir Kadar Olmasada Manisadada Duygu Yogunlugu Yuksekti..her
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
BİZ DAHA İYİSİNİ YAPANA KADAR EN İYİSİ BU

katılan ve emeği geçen yüreğiyle bizi destekleyen izmir halkınada teşekkür ederiz
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ümmet baba senin içinde yürüdük ilk gazimiz sen oldun her 29 ekimde anılacaksın
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ufaktan zaten kalıbını çıkarmaya başlamışlar alçıyla, şimdilik el ve ayağı yollayacaklar
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ufaktan zaten kalıbını çıkarmaya başlamışlar alçıyla, şimdilik el ve ayağı yollayacaklar
:queen::queen::queen::queen::queen:

Kafasını çıkarmayalım aman.....:queen::queen: Onuda biz uyduralım...Noolmaz molmaz....:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst