olmamışşşş hemde hiç olmamışşş ne anlarsınız su plakalıgı çamurlugu vs .. sökmekten racingmi bu motor yav etmeyin eylemeyin

r:
abi ucundan tutucazda bi hareket yokki topiğin ratingleri yerlerde yazan 3-4 kişi kaldık şuraya yazan diyoz kampanya falanmı yapsak cbf 150yi yaşatma ve yardımlaşma ltd şti falan
arkadaslar motora saat uygulaması yapmak istiyorum fakat keko işi gibi durmayacak söle orjinal gibi tavsiyesi olan varmı daha önce buralarda yapan birini gördüm ama olmamıştı .
valla aykanım bende artık cbf150.net sitesinde takılmayı düşünüyorum...
ne yazan var ne he hü diyen ....bakıyom böyle devam ederse yine bana bu topikten eyvallah çıkar...
çalarr saat taksana motora...
Gidon bağlantı aparatı, chopper lar icin tasarlandığından, biraz geniş CBF150 için.
Aparatın genişliğinde bir parça lastik keserek, altını beslemem gerekti.
Aparat kutusundan çıkan bir alyan ile kolayca monte edilecek şekilde tasarlanmış.
Ilk once gidonun ortasını denedim,
ancak on çatalın buyuk somunu buraya engel oldu montaj için.
Bende debrajı elliğe tam yanaştırıp, sol tarafa monte ettim.

Bitmiş hali bu şekilde oldu sonuçta. Motora oturup baktığımda rahat görülebiliyor.
Yorum ve onerilerinize tekrar tesekkurler..
al sana bir öneri...
http://cbf150.net/bb/viewtopic.php?t=173
beyaz ampülcüler şunlara baksın...fena görünmüyor ama ömrülük değil...
www.cbf150.net
İkinci adresiniz...
