Bu Motor Hangi Marka?

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
gördüğüm kadarıyla deponun üzerinde harley&davidson yazıyor.ama motorun tipi hiç öyle demiyor.bu gerçekmi yoksa sahibi harley özentisi bir cross cumu anlayamadım.:p
14460012sxt20125image20tw7.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Harleyin 2 zamanlısı yok sanırım..... Bu minsk e benziyor....Ama suzukinin de buna benzer bir modelini görmüştüm.....
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
ben markasından daha çok depoda yazan harley yazısına şaşırdım.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bunun markası ne bilemiyorum ama açıkcası gerçekten harley ise şaşırmadım çünkü şaşkınlığımı bizim tamircide karşılaştığım 1964 model ktm scooter da harcamıştım.
sağlıcakla
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
harley yazısı koymaktan kolay bişey yok, harley yazısına şaşırmana şaşırdım :)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
arkadasım zamanında bizde minsk wardı ön ve arka çamurluk minsk depo biraz benziyor görebildiğim kadarıyla silindirde minsk eeeeeeeeee geriye ne kaldı tamam anlasılan bunun markası minsk
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
bence çok eski bi harley çünki bikez comdan alınmış o sitewde hepsi orjin 0 km motorlar 2.eli yokki
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
42
harley fiyatlarına bakınca en güzeli böylesi sanırım bende benim motora yazdırsammı acaba
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
4
üzerinde bu kadar takılmaya değcek bişey değil arkadaşlar:D ben de bu motor ne marka deyince devasa bişe bekliyodum bunu görünce dünyam yıkıldı:D motor işte motor yaa bildiğin motor yani markasını modelini sallayın gitsin markası ya da modeli komfor ya da alınan keyif açısından bişey de değiştirmeyecek nasılsa:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst