ben ettim siz etmeyin

Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
121
my.php
[/URL][/IMG]bugün cıbırla ilk kazamı yaptım, ilk ama inşallah son olur...
inönü caddesinden akyola giderken ışıklardan cıktıktan sonra önümde seyreden land aniden fren yaptı, aramızda baya bi mesafe olmasına rağmen motor çukura girince bişeyler oldu ve frenler sanki devre dışı kaldı tabi soluğu landın altında aldık
allahtan korumalarım vardı ve bana hiçbişiy olmadı ama motorum
onun için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim
bu hale geldi:pr:
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
helal olsun ama motorun başka yerlerinde en ufak bir hasar yok
buna da şükür daha kötü şeyler olabilirdi
bundan sonra pür dikkat olucam
allah kimseye kaza bela vermesin
herkese kazasız belasız günler diliyorum:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Geçmiş olsun. Sende bişey yoksa, motor her zaman tamir olur... :cat:

Sen yine takip mesafesini dikkate almışsın ; ben bazen takip mesafesine uymuyorum. Bir gün patlayacam bi arabanın arkasında. :)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
geçmiş olsun.Sana birşey olmadıysa sorun yok.Peki maddi hasar nekadar?:silent:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
baba geçmiş olsun,hiç deyilse cana gelmiş,bunada şükret.İnşallah bi dahası olmaz
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Önemi yokkkk... Far grenaj hallolur onların yedek parçası çook..
Sana bisey olmasın bize bişey olmasın bizim yedek parçamız yoookk...

Geçmiş olsun.:wiinkk:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Geçmiş Olsun Hocam, kendinize dikkat edin ::friends:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
çok geçmiş olsun..
olacağı varmış
allah beterinden saklasın:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Çok çok geçmiş olsun, allah tekrarını göstermesin..
Sağlığın yerindeyse motorun bi önemi yok, en kötü parasını verip tamir ettireceksin, sağlık olsun..
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
aman kardeşim biraz daha dikkatli ol,biliyosun bu 2 tekerler çok tehlikeli,çk geçmiş olsun...
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
cana geliceğine mala gelsin benimde ön taraflar kırıktı c.tesi 220 ytl masraf yaptım değiştirdim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst