- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
Bende önünden olayım bari.:queen:
Körünüz göz mü sizin, düzgün yazsanıza.![]()
Ne düzgün yazıcam bee.. Ne annarsın sen hııhhh
Hadi anlamadın bari cahallıını belli etme :queen:
Son düzenleme:
Bende önünden olayım bari.:queen:
Körünüz göz mü sizin, düzgün yazsanıza.![]()
Hayirli Olsun Bakalim
Allah Kaza Bela Vermesin Sen De Deikkat Li Ol Herzaman
Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler. Darısı bizim başımıza![]()
Ehh işte Allah parayı kime vereceğini biliyor. :cherry:
Mevlamı zaten biliyorum aramama gerek yok ama belamı da buldum sanırım...bakınız asagıya![]()
)
yüce allah daha şimdiden kimi yakıcağnıda biliyor :queen: :queen:
kesin cennetliğim o zaman :queen: ciddiye almayın takılıyorum yoksa ben nerden biliym arkadaşın manevi dünyasının nasıl olduğunu...
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım...
bir şey soracağım hep derler ilk önce 600 makine kullan sonra 1000'e geç sen sanırım daha önce 600 kullandın sence ne farklar var dedikleri kadar çok fark ediyormu,ve neden 1000'lik ile başlamayalım tşk.