Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
cerahinin daveti üzerine oyağmurda motorla karşıya gittim geldim ve şifayıda kaptım.sabahtan beri burnum akıyo.ama olsun yeni aldığım pantolonu denemiş oldum.birde çok özlediğim başta gelişim ibo olmak üzere ordaki mt ailesini yeniden görmüş oldum sağol erhan bahane ile bizleri oraya topladığın için.bendede resimler var ama şuan müsait değilim çok yakın zamanda atarım sanırım.
buarada sölemeden edemicem aye,garson kıza bakışlarını çok dikkat çekiciydi.
buarada sölemeden edemicem aye,garson kıza bakışlarını çok dikkat çekiciydi.









