Yilin Ilk Tatli Su Motorcusu Eleme Bulusmasi. 22 Ekim 2007 Pazartesi

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
cerahinin daveti üzerine oyağmurda motorla karşıya gittim geldim ve şifayıda kaptım.sabahtan beri burnum akıyo.ama olsun yeni aldığım pantolonu denemiş oldum.birde çok özlediğim başta gelişim ibo olmak üzere ordaki mt ailesini yeniden görmüş oldum sağol erhan bahane ile bizleri oraya topladığın için.bendede resimler var ama şuan müsait değilim çok yakın zamanda atarım sanırım.

buarada sölemeden edemicem aye,garson kıza bakışlarını çok dikkat çekiciydi.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
buarada sölemeden edemicem aye,garson kıza bakışlarını çok dikkat çekiciydi.

Abi valla tırsımdan, bana kesçekmiş gibi bakınca bende yusuf yusuf baktım işte.:salut:

Hatta mustafaya bir mimik yaptı, bir kahve daha istersen kafana sandalyeyi geçiririm senin dese daha sempatik olurdu yani o derece.:queen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
cerahinin daveti üzerine oyağmurda motorla karşıya gittim geldim ve şifayıda kaptım.sabahtan beri burnum akıyo.ama olsun yeni aldığım pantolonu denemiş oldum.birde çok özlediğim başta gelişim ibo olmak üzere ordaki mt ailesini yeniden görmüş oldum sağol erhan bahane ile bizleri oraya topladığın için.bendede resimler var ama şuan müsait değilim çok yakın zamanda atarım sanırım.

buarada sölemeden edemicem aye,garson kıza bakışlarını çok dikkat çekiciydi.

Abi sagol varol cok tesekkur ederim zahmet ettin geldin ve guzel sohbetimize sende renk kattın.
Cok mu rahatsızsın abicigim yapabilecegim birşey varmı ?
Üzüldüm simdi ya :pale:
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Buluşmanız güzel olmuş anlaşılan ama erhancım senin plaka 0138 se valla Honda seni motorunun pisliğinden dolayı mahkemeye verir haberin olsun.Aslı ile sabah gördük seni zincirlikuyuda.Yıka beni diye bağıran bir rr ın üstünde...:mrgreen:
Murat bakıyorum sağla solla fazla ilgilisin:wiinkk:...Hayırlısı olsun diyelim.Tatlı su race cileride hafta sonu hava güzel olacakmış mis gibi buluşuruz bilginize.:cherry:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Ben bu adamı cok seviyorum yaaa..
Hayatımda bu adam kadar kaliteli ve sakin uysal bir adam daha tanımadım.
İyiki tanımısım seni be adasım..:rendeer:
Adamlıgın tarifinin canlı örneklerindensin...

Sağol Adaş :wiinkk:

Erhan yeni aldığın pantalonu test etmek için yağmurlu havada düzenlediğin bu buluşma için sana teşekkürler. :cherry: Gerçekten keyifli hoş sohbet bir akşam oldu. Katılan her gerçek motorcuya saygılar.
En kısa zamanda görüşmek üzere. :bounce: (haftasonu hava güzel gözüküyor)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Siteye bakamadigim icin bir bulusmayi kacirmis oluyorum demek ki.. Dun aksam ben de goztepe civarindaydim ama bu bulusmadan haberim yoktu ne yazik ki.. Cerrahi kardesimizi uzun suredir gormuyordum, gormeyi isterdim ama artik sonraki bulusmalarda diyelim..
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Buluşmanız güzel olmuş anlaşılan ama erhancım senin plaka 0138 se valla Honda seni motorunun pisliğinden dolayı mahkemeye verir haberin olsun.Aslı ile sabah gördük seni zincirlikuyuda.Yıka beni diye bağıran bir rr ın üstünde...:mrgreen:
Murat bakıyorum sağla solla fazla ilgilisin:wiinkk:...Hayırlısı olsun diyelim.Tatlı su race cileride hafta sonu hava güzel olacakmış mis gibi buluşuruz bilginize.:cherry:

Abi benim motor :)
eee motorcu dedigin yagmur camur dinlemez abi :)
RR da olsa benim altımdaysa yaz kış demeden gitmek zorunda.
Öyle cilalı cilalı garajda motor yatıracak adama benziyormuyum ben :p
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
buluşma biraz sulu oldu ama eğlenceli ve zevkli geçti.yeni arkadaşlarla tanıştım ve yağmurlu havalar için bir pantolon almam gerektiğini öğrendim:cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ben zatten baştan söylemiştim ben tatlı su yum diye ama hala anlamış degilim yagmurda tatlısu biliyorsunuz :mrgreen: bence bu deyimi degiştirmek lazım :p

Sağol Adaş :wiinkk:

Erhan yeni aldığın pantalonu test etmek için yağmurlu havada düzenlediğin bu buluşma için sana teşekkürler. :cherry: Gerçekten keyifli hoş sohbet bir akşam oldu. Katılan her gerçek motorcuya saygılar.
En kısa zamanda görüşmek üzere. :bounce: (haftasonu hava güzel gözüküyor)

demekki biz hala gercek motorcu :salut:eek:lamamışız kader utansın ne yapalım yaşlandık artık romatizmalarım artıyor sonra:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Tatlı su motorcularını eleme buluşmasıymış. Adamlar evlerinin dibinde buluşma ayarlıyo, avrupa yakasındaki adama kalk gel tatlısu motorcusu olma diyo.. Buluşmayı düzenleyenler neden aceba kendilerinin tatlısu motorcusu lakabını ezecek bi yer seçmediler???

Sizce?????

Bu konuda senden cevap bekliyoruz Erhan. Hadi bakalım açıklayıver durumun izahiyatını bi yapıver bakalım:queen::queen::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bendeki resimler biraz geç oldu ama kusura bakmayın







aye yok mok dedin ama şuanda garson kızı çekiyorsun herhalde.sana kolay gelsin.










 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
177
Sağol Adaş :wiinkk:

Erhan yeni aldığın pantalonu test etmek için yağmurlu havada düzenlediğin bu buluşma için sana teşekkürler. :cherry: Gerçekten keyifli hoş sohbet bir akşam oldu. Katılan her gerçek motorcuya saygılar.
En kısa zamanda görüşmek üzere. :bounce: (haftasonu hava güzel gözüküyor)

slmmillet nasilsiniz bakiyorumda takip ettigim kadariyla ibo yine yalniz durmuyor :queen::queen::queen: kardes ben yokum diye rahat hareket ediyorsun bakiyorum :queen::queen::queen: erhan nasilsin nasil gidiyor ortam ibrahim kardes sende ne var ne cok:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst