Yilin Ilk Tatli Su Motorcusu Eleme Bulusmasi. 22 Ekim 2007 Pazartesi

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Ümmet abi için buluşma noktası kahve dünyasının haritasını ekliyorum :)


[IMGL]http://icons-pe.wunderground.com/graphics/conds/nt_chancerain.GIF[/IMGL]Pazartesi Gecesi
Yağmur Olasılığı. Parçalı Bulutlu. Düşük: 62° F. / 17° C. Rüzgar GB 13 mil. / 21 KM/S. Chance of precipitation 20%.

Ya patronum niye her seferinde hava yagmurlu falan diye provake ediyorsun toplantıyı alla allaaa garezin varsa bilelim yani :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yağmurda fenaaa hee..
aman gaza frene dikkatli dokunun..
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
muratada dün telde dedim gelsem en fazla 1 saat:(
yağmur ve derslerde bastırdı bu akşamlık eleyin beni...
cerrahi asıl sana hayrunisa için tebrikde buluncakım ama başka sefere.. olmadı haftaya ayarlarız bişiler yine:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Tatlı su motorcularını eleme buluşmasıymış. Adamlar evlerinin dibinde buluşma ayarlıyo, avrupa yakasındaki adama kalk gel tatlısu motorcusu olma diyo.. Buluşmayı düzenleyenler neden aceba kendilerinin tatlısu motorcusu lakabını ezecek bi yer seçmediler???

Sizce?????
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
pınarcım:rendeer:
gerçi benim zati motorum yok bu akşama gelmemin iptalinin sebebi tamamen yol uzunluğu ve çevirme yaptıım için...
iyi sohbetler telafisinide yapalım...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
şimdi çıkıyorum allah kerim bakalım kaç saatte bulacağım:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Savaş çıkıyo siz buluşma derdindesiniz.. Çok ayıp çoookkkk... Hiç yakıştıramadım :p
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
Tatlı su motorcularını eleme buluşmasıymış. Adamlar evlerinin dibinde buluşma ayarlıyo, avrupa yakasındaki adama kalk gel tatlısu motorcusu olma diyo.. Buluşmayı düzenleyenler neden aceba kendilerinin tatlısu motorcusu lakabını ezecek bi yer seçmediler???

Sizce?????

bravo pınarr beylikdüzünde ikamet eden biri olarak çok yerinde bir tespit yaptığını söylemeyi uygun buldum:cat:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
arkadaşlar şu belediyenin uydu haritasından nası link verdiniz anlatabilir misiniz?

tamam buldum ya :) 25 karakter
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
beklediğimden fazla katılım oldu,mekanda güzeldi fakat sığamadık, bir şekilde ya sırtım ıslandı yada montum

kimler vardı azzzzz sooooonaaaaa:mrgreen:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
:peee ne vardı resimleri eklen hele :cherry: bide avrupada düzenleyin şu olayı yahu.. bak iştende çıkmışım askere gidecem:cat:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
arkadaşlar toplantıya katılan birisi olarak dünüşncelerimi açıklıyorum. bu buluşma tatlısu motorcusu eleme buluşması deil, cerrahinin yeni su geçirmez pantolonunun su geçirip-geçirmediğini test etmek için yaptığını öğrendik(kendi ağzıyla sööledi:D) bende kot pantolonumun su geçirmezlik özelliğini test ettim ama hüsrana uğradım :D aye zaten yerinden hiç kalkmadı koltuğa bağlaamışlar :D buluşmaya gelen herkese tşk ederim çok güsel bi buluşma oldu en yakın zamanda "yılın 2. geleneksel tatlısu motorcusu silkeleme organizasyonunu" 4 gözle bekliyorum :D
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Vahh Vahh orda olmak vardı, ama benim için özellikle motor için bu yagmurda 100km gibi bi rakam çok fazla ama çok uzuldum keşke oralarda olsaydım..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar toplantıya katılan birisi olarak dünüşncelerimi açıklıyorum. bu buluşma tatlısu motorcusu eleme buluşması deil, cerrahinin yeni su geçirmez pantolonunun su geçirip-geçirmediğini test etmek için yaptığını öğrendik(kendi ağzıyla sööledi:D) bende kot pantolonumun su geçirmezlik özelliğini test ettim ama hüsrana uğradım :D aye zaten yerinden hiç kalkmadı koltuğa bağlaamışlar :D buluşmaya gelen herkese tşk ederim çok güsel bi buluşma oldu en yakın zamanda "yılın 2. geleneksel tatlısu motorcusu silkeleme organizasyonunu" 4 gözle bekliyorum :D

benim pantolondan süzülüp ayakkabıma dolan yağmurun dışında ne montumun nede pantolonumun su geçirmediğini öğrenmiş oldum:)

resimler hazırlanıyor:wiinkk:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
muhabbet çok güzeldi teşekkürler fakat kahve dünyasına sığmadık bidahakine daha geniş yer bulmak lazım ayrıca ben bu yağmuru saymıyorum bidahakine yıldırımların çaktığ sellerin aktığı bir güne denk getirelimde eğlencesi artsın :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
muhabbet çok güzeldi teşekkürler fakat kahve dünyasına sığmadık bidahakine daha geniş yer bulmak lazım ayrıca ben bu yağmuru saymıyorum bidahakine yıldırımların çaktığ sellerin aktığı bir güne denk getirelimde eğlencesi artsın :)

samet yolda sana rast gelmeseydim siz kalkarken anca gelirdim :mrgreen:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
abi bende sana rast gelmeseydim açılan çantamdan eşyaları doke doke glirdim :) ikimiz içinde iyi oldu valla ama yamurda sürmek hem zevkli hem zordu beaaa
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
çok zevkli geçti.herkesle tanıştığıma memnun oldum.fakat motorun üstünden çok otururken ıslandım:)ayarlayan Cerrahi abiyede ayrıca teşşekkür ederim.bu ilk buluşmaya katılışımdı gerisi gelicek inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst