- Katılım
- 6 Haz 2006
- Mesajlar
- 52
Hoca : Forrap
İmam: APV41
Diyanet Elemanı : Wallace
Ben se öyle ortada geziyom... :queen::queen:
vallaha görmeyeli siteyi hacı hoca basmış :queen::queen:
nasılda hemen ayak uydurmuşunuz vallaha!!!!! eeeee bizlerede ozaman cematmi oluyoruzzzzzz:queen::queen::queen: