Eee bekarlık işte..... Evlenince değil motoru kandini eve alırsa oh ne ala....
Ne o wollıs ayran mı yapıcan?...![]()
hehehe ayran yapacam susurluk ayranı. abicim ahmet sizin gibi light erkek mi, 1 kalorilik mi, kepekli erkek mi, hanım köylü mü? adam evlensede o motoru evin göbeğine koyar.
He he koyar koyar... Hanım da motoruyla beraber kapının önüne koyar....:queen::queen:
O değilde gencecik adamın başını bağlamaya mı niyetlendiniz ?
Bırakın bakkaldaki pastörize sütle idare etsin,rahat etsin şimdilik,ilerde nasıl olsa evde inek besliyecek..
Bari şimdiden kasmayın...
çok güldüm ya ilerde evde inek besleyecek demek:queen::queen::queen::queen:
allahım bi tane akıllı adam arıyorum şu forumda, yanlız kaldım vallar:
Alıntı (herhangi bir izmir veya manisa MT üyesi);
İzmir ve Manisa MT de hiç akıllı adam yok mu?
Deli emin: Var mıı!!!! Var da benim haberim yoksa çok fena kalbinizi kırarım.
hoca kim imam nerede diyanetten arkadaşlarmı geldi
Hoca : Forrap
İmam: APV41
Diyanet Elemanı : Wallace
Ben se öyle ortada geziyom... :queen::queen: