[İzmir - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eee bekarlık işte..... Evlenince değil motoru kandini eve alırsa oh ne ala....

Ne o wollıs ayran mı yapıcan?...:p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Eee bekarlık işte..... Evlenince değil motoru kandini eve alırsa oh ne ala....

Ne o wollıs ayran mı yapıcan?...:p

hehehe ayran yapacam susurluk ayranı. abicim ahmet sizin gibi light erkek mi, 1 kalorilik mi, kepekli erkek mi, hanım köylü mü? adam evlensede o motoru evin göbeğine koyar.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hehehe ayran yapacam susurluk ayranı. abicim ahmet sizin gibi light erkek mi, 1 kalorilik mi, kepekli erkek mi, hanım köylü mü? adam evlensede o motoru evin göbeğine koyar.

He he koyar koyar... Hanım da motoruyla beraber kapının önüne koyar....:queen::queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
delinin deliliği diğer deliyi görünceye kadarmış :cherry:
bulur kendisi gibi kırık bi hayat arkadaşı zindan eder kendine hayatının kalan kısmını :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
O değilde gencecik adamın başını bağlamaya mı niyetlendiniz ?
Bırakın bakkaldaki pastörize sütle idare etsin,rahat etsin şimdilik,ilerde nasıl olsa evde inek besliyecek..
Bari şimdiden kasmayın...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
O değilde gencecik adamın başını bağlamaya mı niyetlendiniz ?
Bırakın bakkaldaki pastörize sütle idare etsin,rahat etsin şimdilik,ilerde nasıl olsa evde inek besliyecek..
Bari şimdiden kasmayın...

çok güldüm ya ilerde evde inek besleyecek demek:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yok abicim benim ne işim olur mantofonla. Ben ceylan kıvamında tercih ederim. Öyle hollandis miş montofonmuş bana ters. zaten motosiklet 150 cc sonra yolda kalırız valla. çıkmaz rampaları
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Alıntı (herhangi bir izmir veya manisa MT üyesi);
İzmir ve Manisa MT de hiç akıllı adam yok mu?
Deli emin: Var mıı!!!! Var da benim haberim yoksa çok fena kalbinizi kırarım.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Akıllı burda ne arasın....

Hoca sallansa cemaat yıkılır yaw burda.....:queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ben hoca olduğuma göre gazal metabolizmama dikkat etmem gerekiyor demektir..


APV41 bayılsa da yesek :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst