[İzmir - MT]

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İmam bayıldı baabında,imam ya kendisi :p Cengiz abi senindir,ona göz dikenin gözü çıksın :p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Bu soruyu öncelikle davut a soruyorum. Kendine güvenen diğer arkadaşlarda cevaplayabilir.

Bir Otobüste 7 Çocuk var,

Her Çocuğun 7 Sırtçantası var,

Her Sırtçantasında 7 Büyük Kedi var,

Her Büyük Kedinin, 7 Küçük Kedisi var,

Her Kedinin 4 Ayağı var.

SORU : Otobüste kaç Ayak bulunmakta?
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
52
Bu soruyu öncelikle davut a soruyorum. Kendine güvenen diğer arkadaşlarda cevaplayabilir.

Bir Otobüste 7 Çocuk var,

Her Çocuğun 7 Sırtçantası var,

Her Sırtçantasında 7 Büyük Kedi var,

Her Büyük Kedinin, 7 Küçük Kedisi var,

Her Kedinin 4 Ayağı var.

SORU : Otobüste kaç Ayak bulunmakta?

vallaha sadece buna :queen::queen::queen: süpersinnnnnn
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bu soruyu öncelikle davut a soruyorum. Kendine güvenen diğer arkadaşlarda cevaplayabilir.

Bir Otobüste 7 Çocuk var,

Her Çocuğun 7 Sırtçantası var,

Her Sırtçantasında 7 Büyük Kedi var,

Her Büyük Kedinin, 7 Küçük Kedisi var,

Her Kedinin 4 Ayağı var.

SORU : Otobüste kaç Ayak bulunmakta?

10990 :bounce: ?

Doğrumudur ?
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
Bu soruyu öncelikle davut a soruyorum. Kendine güvenen diğer arkadaşlarda cevaplayabilir.

Bir Otobüste 7 Çocuk var,

Her Çocuğun 7 Sırtçantası var,

Her Sırtçantasında 7 Büyük Kedi var,

Her Büyük Kedinin, 7 Küçük Kedisi var,

Her Kedinin 4 Ayağı var.

SORU : Otobüste kaç Ayak bulunmakta?

Wallaceeeee bize ayak yapmaaaaa:queen::queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Geçmiş bayramınız kutlu olsun arkadaşlar.
Benim planlarım öyle bir değişti ki.... Hafta sonları Marmaris'te çalışmaya devam, Pazartesi- Salı- Çarşamba akşamları boş, o günlerde de biraraya gelemeyiz herhalde...

Neyse bir yolunu bulup görüşünceye dek kendinize iyi bakınız...


selam kardesim,

ben su an Frankfurttayim ama bu gece yani pazar sabahi Allahtan bi mani cikmassa Rodos a gececegim eger Pazar gunu Marmariste olacaksan aksam 16 30 feribotuyla Rodostan marmaris e gecerim, gorusuruz... acele cevap bekliyorum...


tum Izmir e sevgiler saygilar...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
soru ağır geldi millete hoca murat yaktın milleti şu ana kadar kısa devreden hastaneye kaldırılanların sayısı 19 a ulaştı yetkili arkadaşlar hastalarımızın başında ETİL takviyesi yapıyorlar kapıda bazı arkadaşlar sahra çadırı kurup çay servisine başlamış böcek ise evden yaptığı kurabiyeleri getirmiş canlı yayın aracımızdan haber aldıkça size gelişmeleri bildireceğiz bende azzzzz sonraaaa çakmağımı alıp yanlarına gideceğim :queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kalsın senin çakmağın.... Çakar çakmaz çakan çakmak.....:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
o yazanlar zaten orjinal kısa devre normal halleri bu olduğundan fark etmiyor ( hiç üstüme alınmıyorum ) :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst