Yilin Ilk Tatli Su Motorcusu Eleme Bulusmasi. 22 Ekim 2007 Pazartesi

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Arkadaşlar,

Düşündük taşındık ve aramızdaki tatlı su motorcularını artık silkelemeye karar verdik :)
Şaka bir yana önümüzdeki pazartesi gunu saat 20:00 de bir buluşma düşündük AYE arkadasımızla.

Bize katılmak istermisiniz ?

( Bu arada yeni aklıma geldi ilk buluşma organize edişim :) Allah utandırmasın insallah.)


Yer = KAHVE DUNYASI ( Bp'den caddebostan yönüne giderken sağ da kalıyor )
Saat = 20:00
Hava = Yağmurlu
Aktivite = Kahve ve muhabbet ( Yemek düşünülmedi ama gelirken atıştırabilirsiniz bir yerde aparatif birşeyler / Sizlemi uğraşacağım :p)



1 - CERRAHI
2 - aYe
3 - DARKDIAMOND
4 - tugcetugce
5 - maGma
6 - Skullhunter
7 - denizcimuzaffer
8 - metalgod +1
9 - babaçi
10 -ümmet perkitan
11 - ihsanhakan
12 - antienteli
13 - Marv
14 - ERYİLMAZ + 1
15 - sametrix
16 - LucasBishop
17 - GKN


SEN ?


Kahve Dünyası Fenerbahçe Dalyan
Adres: Ahmet Mithat Efendi Cd.
Dirim Apt. No:20
Fenerbahçe/Kadıköy/İstanbul
Tel: 0 216 337 44 03
HARİTA - 1 - 2 - 3
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bir nevi MT istanbul buluşmasına dönüşürse hepimiz daha fazla keyif alırız diye düşünüyorum.

Uzun zamandır böyle bir buluşma yapmadık zaten.

Özellikle daha önce buluşmalara gelmemiş arkadaşların katılımını bekliyoruz.

Heyecan yaptım ben.:cherry:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
[IMGL]http://icons-pe.wunderground.com/graphics/conds/nt_chancerain.GIF[/IMGL]Pazartesi Gecesi
Yağmur Olasılığı. Parçalı Bulutlu. Düşük: 62° F. / 17° C. Rüzgar GGB 13 mil. / 21 KM/S. Chance of precipitation 40%.



:cherry:
Konuyu duyurulara taşıyorum.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
[IMGL]http://icons-pe.wunderground.com/graphics/conds/nt_chancerain.GIF[/IMGL]Pazartesi Gecesi
Yağmur Olasılığı. Parçalı Bulutlu. Düşük: 62° F. / 17° C. Rüzgar GGB 13 mil. / 21 KM/S. Chance of precipitation 40%.



:cherry:
Konuyu duyurulara taşıyorum.

Patron bak valla istifa edecegim haa..:bounce:
Tamam biliyorum Durmadan konuları yanlıs yere acıyorum ama bu konunun dogru yerde olduguna adım kadar eminim :)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Evet orası ama açık net adresini bilmiyoruz.:pale:

:wiinkk:

Kahve Dünyası Fenerbahçe Dalyan
Adres: Ahmet Mithat Efendi Cd.
Dirim Apt. No:20
Fenerbahçe/Kadıköy/İstanbul
Tel: 0 216 337 44 03
HARİTA - 1 - 2 - 3
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Baba yağmur mağmur demem o duygu sömürüsünün (ilk kez organize ediyorum, Allah utandırmasın bıdı bıdı..) üzerine mutlaka gelirdim ama bu ara 2 tekerden biraz uzaktayım.. Seni ilk organizasyonunda yalnız bırakmak istemezdim.. Üzgünüm.. Size iyi muhabbetler..
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
sabah havayı koklarım,nem olmazsa gelebilirm.

Erhan sende gelcenmi
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
@Skullhunter

Ellerine sağlık. Patronluk böyle olur işte. :cat:

@Tencere

Dostum arabaylada gelebilirsin, motorsuz gelenleri almıyoruz diye bir şey yok ki.

Seni de özledik, aramızda görürsek mutlu oluruz, bilginize...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
erhan abi bende gelmek isterim ama hava yağmurlu olacak galiba:cyclopsan bide sen çekmeköyden gideceksen birlikte gideriz bi aksilik olmazsa özelden telefonumu gönderiyorum.sende gönder haberleşiriz:cat:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Valla Erhan kardeşim biliyosun motoru sattım satmasam yağmurda yağsa soğukta olsa gelirdim inanki...MT'nin nadir acısu motorcularındanımdır...eskiler daha iyi bilir...kar ve dolu yoksa bana farketmez ama dediğim gibi hem yol uzak hemde motor yok...:pale: neyse size iyi eğlenceler şimdiden...:cat:

Düşündük taşındık ve aramızdaki tatlı su motorcularını artık silkelemeye karar verdik :)

@Tencere

Dostum arabaylada gelebilirsin, motorsuz gelenleri almıyoruz diye bir şey yok ki.


yahu bu ne perhiz bu ne lahana turşusu kardeşim...bi dediğiniz ikincisini tutmuyo...:p başlığı açan arkadaş tatlısu motorcusunu elemek için açıyo diğer ortak arkadaş arabayla gelin diyo oldumu bu şimdi...:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Valla Erhan kardeşim biliyosun motoru sattım satmasam yağmurda yağsa soğukta olsa gelirdim inanki...MT'nin nadir acısu motorcularındanımdır...eskiler daha iyi bilir...kar ve dolu yoksa bana farketmez ama dediğim gibi hem yol uzak hemde motor yok...:pale: neyse size iyi eğlenceler şimdiden...:cat:






yahu bu ne perhiz bu ne lahana turşusu kardeşim...bi dediğiniz ikincisini tutmuyo...:p başlığı açan arkadaş tatlısu motorcusunu elemek için açıyo diğer ortak arkadaş arabayla gelin diyo oldumu bu şimdi...:p

Motor'u hali hazırda olmayan veya özel sebeplerden uzak duranlar açısından demiştim.::utangac:

Motosikleti olupta sadece yağmur var diye gelmeyenler tatlısumotorcusu olmuyo mu hem.:wiinkk:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Motosikleti olupta sadece yağmur var diye gelmeyenler tatlısumotorcusu olmuyo mu hem.:wiinkk:

Ya nasıl olanlar tatlısu motorcusu oluyo murat...:) motoru olupta yağmurda binmeyen tatlısu motorcusudur abi...ben bunu bilir bunu söylerim...yağmuru bırak motoru 6 ay yatıranlarda bile var bunlarda sezonluk motorcular...:p
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
YAn yatar,çamura batar,tombul kuş gibi uçar gelirim:cherry:.Sizimi kırcam be!:cat:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Baba yağmur mağmur demem o duygu sömürüsünün (ilk kez organize ediyorum, Allah utandırmasın bıdı bıdı..) üzerine mutlaka gelirdim ama bu ara 2 tekerden biraz uzaktayım.. Seni ilk organizasyonunda yalnız bırakmak istemezdim.. Üzgünüm.. Size iyi muhabbetler..


eee insan IT Manager olunca kariyerinin yanısırı her konuda dusunceleri degisiyormus demekki.
nsan biraz bizi örnek alır dimi ama. Bak bana şekil 1a :p
Bırak bırak Allah'tan sayısaldan falan para vurmadı öyle birşey olsa tenezzül edip lütfedip buraya iki satır cevap da yazmazdın :)
Bu arada duygu sömürüsü falanda yaptıgım yok :wiinkk: Allah utandırmasın derken gelen kişilerin rakamı için söylenen bir söz değil. Sadece gelmemiz için bir engel olmasın insallah demek istedim.
Bilirsin ben hiçbir bulusmaya adımı yazdırmam ya gidemezsem bir engel olursa son anda diye.

YAn yatar,çamura batar,tombul kuş gibi uçar gelirim:cherry:.Sizimi kırcam be!:cat:

Başımızın üzerinde yerin var abicigim. :rendeer:

erhan abi bende gelmek isterim ama hava yağmurlu olacak galiba:cyclopsan bide sen çekmeköyden gideceksen birlikte gideriz bi aksilik olmazsa özelden telefonumu gönderiyorum.sende gönder haberleşiriz:cat:

Kardeşim ben şirketten geçeceğim caddeye çekmeköy e ugramayacagım.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
muratcım(aye) hm karşı tarafta buluşma sem yağmurlu:) aa ama ben zaten motorum yok dimi bana sorun olmaz:mrgreen:
değişiklik olabilir derslerim yoğun ama yazın şimdilik listeye::::)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
@Cerrahi,
benide yaz abi ne olursa olsun geliyorum...
Motorum ile değil ama tatlı su motorcusu desende, hani geçerli mazeretlerimden dolayı diyemeyeceksin ama geliyorum abi...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
bende tebriğe gelmek istiorumm..
bide bu mrat fikir verir buluşma başlığı açar bende uyarım o geleneği bozmim dedim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst