- Katılım
- 12 Eyl 2007
- Mesajlar
- 689
- Konu Yazar
- #1
Tek tek tıklayacak mıyız ya, yüklemek zor mu geldi, topic böyle mi açılır....
Beğendiğinize çok sevindim.Birdaha öyle yaparım arkadaşım istersen daha iyisini sen aç ben bu kadar yapabildim.Herkese ii akşamlar.
Valla çok sevinirim.Daha önce de çok uğraştım ama olmadı.Bende böyle yaptım.Kusura bakma öyle söylemek istemezdim:rendeer:Denedin de olmadı mı ? Eğer öyleyse bişey diyemem, söyle öğretelim.
Valla çok sevinirim.Daha önce de çok uğraştım ama olmadı.Bende böyle yaptım.Kusura bakma öyle söylemek istemezdim:rendeer: