- Katılım
- 2 May 2007
- Mesajlar
- 624
hani gelmiyodun bu hafta marmarise gitmedinmi sen iskenderuna ?
yok yok gitmiyorum.müsait olursanız hep beraber takılalım bu akşam. ona göre gelicem marmarise. bide kalacak yer ayarlamam lazım. gidelim içelim dağıtalım az ya :wiinkk: ::sefereee