[Muğla - MT]

Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
yok yok gitmiyorum.müsait olursanız hep beraber takılalım bu akşam. ona göre gelicem marmarise. bide kalacak yer ayarlamam lazım. gidelim içelim dağıtalım az ya :wiinkk: ::sefereee

he la ramazanda bitti şöle sağlamından bi içmek lazım dün gelemedim.
Artık bi dahaki sefere

Manyak içesim var zatenn :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
54
herkesın gecmıs bayramını kutlarım bayramda pc ye gıremedım ıstanbula babayı zıyarete gıtmısdım
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
he la ramazanda bitti şöle sağlamından bi içmek lazım dün gelemedim.
Artık bi dahaki sefere

Manyak içesim var zatenn :queen: :queen: :queen:


ozaman bu pazar takılalım. biz hafta içi yiğitin motoru almaya gidecez. hafta sonu hepimizde 400+ motor olacak :) yiğitle bende 650cc+ sendede 400cc+ artık kimse geride kalmıyacak :wiinkk:

bu arada bu pazar gidelim biyere yanımızda hatunlarda olmasın içelim yıkılana kadar :) :queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
alper adam perşembe müsait perşembe gitcem ben sen izin alabilcen mi alamazsan otobüsle giderim ben hem giderken yorulmamış olcam gece 2 arabasına bindimmi 7 de izmirdeyim 8 buçuk gibide manisada hemen satışı alıp tekrar yola çıkcam zaten yavaş gelirim boşver sen bak işine daha iyi motorla git motorla gel bayar adamı izmir işini hatırlıyon. 800 km bayıltır adamı gem gece çıkarsak donarız giderken
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
ozaman bu pazar takılalım. biz hafta içi yiğitin motoru almaya gidecez. hafta sonu hepimizde 400+ motor olacak :) yiğitle bende 650cc+ sendede 400cc+ artık kimse geride kalmıyacak :wiinkk:

bu arada bu pazar gidelim biyere yanımızda hatunlarda olmasın içelim yıkılana kadar :) :queen:

evet güzel olacak pazar gidelim diyonda ben 4-12 yim 12 den sonra gidebiliriz ancak yada siz takılın ben sonra gelirim. bakarız yaa işte

alper adam perşembe müsait perşembe gitcem ben sen izin alabilcen mi alamazsan otobüsle giderim ben hem giderken yorulmamış olcam gece 2 arabasına bindimmi 7 de izmirdeyim 8 buçuk gibide manisada hemen satışı alıp tekrar yola çıkcam zaten yavaş gelirim boşver sen bak işine daha iyi motorla git motorla gel bayar adamı izmir işini hatırlıyon. 800 km bayıltır adamı gem gece çıkarsak donarız giderken

Evet öle yap sen yiğit bende izinliyim. gideriz motoru alır geliriz. motorla git gel bayar bitmez valla o yol hasta oluruz şerefsizim.

merhabalar gecmıs bayramınızı kutlarım ıyı gunler

Cemcim merhaba seninde geçmiş bayramın mübarek olsun

İyi günler.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
alper adam perşembe müsait perşembe gitcem ben sen izin alabilcen mi alamazsan otobüsle giderim ben hem giderken yorulmamış olcam gece 2 arabasına bindimmi 7 de izmirdeyim 8 buçuk gibide manisada hemen satışı alıp tekrar yola çıkcam zaten yavaş gelirim boşver sen bak işine daha iyi motorla git motorla gel bayar adamı izmir işini hatırlıyon. 800 km bayıltır adamı gem gece çıkarsak donarız giderken

vallahi yiğit sen bilirsin! beni kasmaz ama seni kasacaksan sen otobusle git!
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
la arkadaş msnleriniz yomu sizin cok gereksiz yazışmalar oluyo benden solemesi msn gbi oldu die uyarı gelmesi yakındır...kimse yanlış anlamasın...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
Kortay Valla DoĞru Dİyonda Msn De Yakalayamiyom Telİde Kapali BaŞka TÜrlÜ UlaŞamiyom Alpere Kusura Bakmayin Sorry.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
la arkadaş msnleriniz yomu sizin cok gereksiz yazışmalar oluyo benden solemesi msn gbi oldu die uyarı gelmesi yakındır...kimse yanlış anlamasın...

:) vallahi diger mtlerin topiclerine bakıyorum onlarınkide burdan farksız. bence burda insanları rahatsız edici bir durum yok. ben senin uyarının sebebini biliyorum saol!

ama dediğim gibi sonucta buranın amacı bu sacma konular hakkında konusmuyoruz mugla mt uyesi olan yigit arkadasımızın yeni alacagı motor hakkında nasıl alacaz kimle gidecez ne zaman olacak bunşar konusuluyor. slm nbr naptrurun gibi seyler değil :wiinkk:


arkadaşlar bu pazar için muğlada carting teklifi veriyorum. varsa direksiyonuna güvenen arkadaşlar bu pazar muğlada bi turnuva yapalım ve şampiyonumuzu belirleyelim!!
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
ne kadar alper dakika usülü mü oluyo yoksa tur falan mı bana ücretlendirme hakkında bilgi ver istanbuldaki gibiyse kalsın i,stemez:p ama degilse bende varım:p
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
5 dk 7 ytl 10 dk 12ytl ama grup indirimi alabiliriz! güzel bi turnuva olur ama katılımın baya çok olması lazım! katılım çok olursa duyurularada ekleriz :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst