- Katılım
- 10 Ağu 2006
- Mesajlar
- 156
- Konu Yazar
- #1
Şehitlerimiz'e Allahtan rahmet, yakınlarına sabırlar diliyorum
http://www.youtube.com/watch?v=XdPXOhbpgxk
http://www.youtube.com/watch?v=XdPXOhbpgxk
15 askerimiz şehit oldu neden bu vatan için sebep biz rahat ve huzurlu yatalım diye ama şunu bilinki şehitler ölmez asla ve vatan bölünmez
buyrun arkadaşlar dinleyin
[YT]e7O7poB1JV0[/YT]
ağlamak elde deyil :salut:
bunlar 15 şehitlerimz deyil ama şehit şehit dir
Sevgili arkadaşım paylaştığın için teeşkker ederim. Biraz önce izledim ve hakikaten göz yaşlarıma engel olamadım. Senin de söylediğin gibi şehitler ölmez, bu vatanı bölmeye kimsenin gücü yetmez. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
kahrolsun pkk evliyim 5 yaşında kızım var şimdi çagırsalar kuzey ırak için gitmezsem nabert olayım şehitlerimizin mekanlarıda cennet olsun