en fazla 400 ytl lik motor arıyorum

Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
13
en fazla 400 ytl vericek param var bu fiyata bi motor ne olabilir:silent:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
mobilet tarzından başka birşey alman çok zor ama mobilette şehir içine güzeldir merak etme örneğin Bisan Star 103 falan gibi 2. el temizinden bulursun ama zaten fazla temiz olmasıda önemli değil bence çok titiz aramaman lazım 200 ytl ye bile bulursun ama geri satman çok zor elden çevrenden falan müşteri bulman lazım sata bilmen için.. :)
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
13
zaten çok titiz deilim daha öncede bi mobilet kullandım ramzey zevkli oluo şehir içi dedin gibi güzel saol
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
arkadasım kesınlıkle mobılet 300-400 ytl ye guzel modıfıyelı bır mobılet bulman mumkun...
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Önemli değil. ama bak 400 450 ytl yede Çin malı hisun,mondial 100KH vb yarı otomatik tabir ettiğimiz 125cc lik 4 vitesli motorlar var.(debriyajsız) O modellerde fazla olduğu için fiyatları yeterince düştü zaten sıfır fiyatıda 1.500 ytl gibi birşey sanırım.. ama cevrendeki motorculara bakmanı veye birilerine danışmanı öneririm. mesela falanca tip motor arıyorum 400 ytl ye gibi tabirlerle. Neyse çok yazdım kolay gelsin.. :)
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
13
gine saol çok yardımcı oldun bnde onların fiyatlarını mrk ediodum teşekkerler
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Bende Mondial 100 KH var. Şahsen ben 400'e vermem.Demek istediğim ya çok döküntü birşey bulursun yada sıkışmış birini denk getirmen lazım...
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
13
ya şimdi 400 ytl ye motor yokmu bnde bi motor kullanıcısı olmak istiorum yokmu bunun bi çıkarı:pale:

bide chart romet hakkında bilgisiolan varmı onlar ne kdr:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
chart romet 3 vitesli 50 cc 2 zamanlı bir motor.sahibinden.comda
200ytlye bile var ama parça sıkıntısı çekebilirsin.400ytlye plakalı ortalama mobilet veya pejolar var.ben de 350ytlye aldım 3 sene önce hala da binerim.:)
hatta 600ytlye kadar çıkarsan çok temiz 2005 model
bir yamaha mobilete rastladım sahibinden.com.da.çelik jant elektronik cdi ateşleme temiz birşeydi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bulursun ama hayır gelmez 500 daha masraf edersin sana 1000ytlye patlar :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
çinli scooter da bulursun 500-600 e yürüyen aksamında bir problem olmaz ama üzerindeki grenajlarda belki bir çatlak kırık yada değiştirilecek parçası olabilir
Bu gibi şeyler için internet ilanlarından çok sanayilere falan bakmanı tavsiye ederim yani motorculara bak 2. el alım-satım yapanlara, tamircilere... v.s Yardımcı olmuşumdur umarım yine :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bunun ehliyeti var alım satım masrafı var koruması var vergisi var muaynesi var...
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
çinli scooter da bulursun 500-600 e yürüyen aksamında bir problem olmaz ama üzerindeki grenajlarda belki bir çatlak kırık yada değiştirilecek parçası olabilir
Bu gibi şeyler için internet ilanlarından çok sanayilere falan bakmanı tavsiye ederim yani motorculara bak 2. el alım-satım yapanlara, tamircilere... v.s Yardımcı olmuşumdur umarım yine :)

yok yav geçengün toplamak için bitane t1 aldı arkadaş 150 ytl ye toplam 250 ytl yi buldu yürüyor :)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
........... bol şans ..................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst