- Katılım
- 3 Haz 2008
- Mesajlar
- 2
ben bi pejocu olarak sana tavsıyem eger pejo meragın varsa 400 ytlye cok temız pejo bulursun ama pejo meragın yoksa pejoyu paran yettıgı ıcın alırsan satamazsın ve parana yazık olur biraz aratır..Ve Acele etme...
Konuyu Toplam 11 üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
muratgergerli, kuyucadısı, okan_style, MAVISS, selcuk543, kalidor, X__utku__X, Rokko150, gogo23, s3ns4t10n
@bluedragon...................Son Aktivitesi: 31-10-2007 15:56 PM