şöför dediğin budur canııım

Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya süper yaa nası yapıyolar onuu:silent:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
evet harika yapıyorlar benim gibi yapamıyorlar ama idare eder işte heheheheh
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
10
Arkadaşların yeteneklerine bir itirazım yok ama bunlar için hem zamanları hemde paralarının bol olduğunu düşünmeden geçemiyor insan. Paylaşım için teşekkürler. :cat:
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
:p

Para bol , malzeme çok , vergi YOK!!!

O motor bizim parayla çin işinden ucuza alınıyor memleketlerinde

onlar yapmayacak kim yapacak ?
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
42
adam kısakollu ve kot pantolonlu :pr: ve üstelik bu hareketleri yapıyor Allah korusun bi düşse....
 
Katılım
23 Ağu 2007
Mesajlar
105
bu adamların başka işleri yokki para bol nasıl olsa parçada ucuz gelsin türkiyede yapsın onları değil motorun düşmesi çizilmesini bile istemez boya da pahalı çünkü pylşm için saol:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst