- Katılım
- 2 May 2007
- Mesajlar
- 624
hiç bişey göremiyorum benim pc de resimler gözükmüğyor. dur bi pc değiştireyim
burdada gözükmüyor sen resimi yanlış ekliyorsun!!!
Son düzenleme:
selam arakadaşlar bu aralar sık giremesemde hep sizi takip edeceğim,
bu ara küçük bir kaza geçiridk de: hatırlarsanız marmok festivaline geldiğim ardınçımın(arkadaşımın) motoruyla kaza yaptık;yağmurun gazabına uğradık. (alper abi buraya dikkat:arkadaşım kullanıyordu.)fazla bir şey yok ama düşerken kask boynumu ağrıttı...azıcık boyun ağrım var o kadar..
bu arada gezinize katılamıyorum,kaza yaptığım için değilde kendi motoruma güvenim artık kalmadığı için size iyi eğlenceler
galiba ben gezileri yazın yaptım gibi gelio....
alper abi kusra bakma ben nete giremiom dersane nedeniyle...mesajı şimdi gördüm ...
Şimdilik bizim ekip
selim-alper-kortay-nail(yeni) ve ben.Kortay 0845 gibi şevikoğlu önünde buluşuyoruz .İster oraya gel ister halin orda bekle,heberleşiriz.
telefon 05053811383.
ok ozaman bende pazar günü çıkayım yolac.tesi çıkmayı düşünüyordum ama vazgeçtim. bu arada ben vaztanoğlunun yerini biliyorum. buluşma noktası orasımı ki?
evet alper buluşma yeri bizim restaurant.Biz marmaris ekibi saat 10.00 da orda bekliyor olacağız.Ayrı gelecek kimse olursa tel açarsa tansaş ın ordan alırız.ben bilmeyen arkadaşlar için tarif edeyim
Purple garden sitelerde emniyet müdürlüğünü geç,migrosu da geç sağda aqua park var hemen ondan sonra sağda..:cat::rendeer::rendeer:
Hmmm Mgm nin karşısında biyerlerde yani pinetaya gelmedenmi?
Valla yarın sabah çalışıyor olmasam gelirdim. malesef akşam 4 de çıkıyorum.
neyse sonra görüşürüz o zaman.
alper yiğite söle motor yatcağına gelsin alsın motoru bari yarın yiğit katılsın size.