[Muğla - MT]

Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624

hiç bişey göremiyorum benim pc de resimler gözükmüğyor. dur bi pc değiştireyim :p


burdada gözükmüyor sen resimi yanlış ekliyorsun!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
32
anlamadım seni tek teker grubunu ben bilmiyom. ben ilk defa katılcam böyle bir geziye. bi aksilik çıkmazsa. her hangi bir grup ta değilim

ya oflu alper arkadaşım evet ya nasıl yükleyecez fotografları. ben bilmeyip duru bu işi
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Selamlar Muğla Mt.

Sevgili arkadaşlar. Rota tam olarak belli değil ama kısa geçen konuşmalardan anlaşıldığı kadarı ile şu anda Çiftlik koyu düşünülüyor. Cumartesi akşamı netten haber bekleyin. Kesin rota ve buluşma noktası sayfaya yazılır. Herkese selam ve saygılar...........:rendeer:
 
Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
105
merhaba arkadaşlar,vallahi özlemişiz böyle bir toplantıyı.maşallah gençler dinamit gibi ya.:cat:
banro sen sizin mahalleyi toparlayınca saat kaç gibi marmariste olabileceğinizi bildirirsen biz burda ona göre hazır bekleriz.
arkadaşlar cumartesi akşamı purple garden da(yani bizim restaurantta)toplanacağız.arzu eden herkezi bekleriz.pazar günü için Banro dan gelecek habere göre buluşma saatini belirler buradan da duyururuz.

tel no 0533 4101396
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ben bakalım ya pazar yada c.tesi gecesi çıkacam yola! ben size haber veririm burdan yazarım!!! eşimin diline göre yane :p
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
5
herkeze selam arkadaslar sıkı bir scother kullanıcısıyım ama bende nedense regal tutkusu başladı aldığım ve gorduğum bilgilere göre regal süper bi makina.sorun şu ki ben daha önce vitesli motor kullanmadım eğer alırsamda benim gibi acemının elınde hepa olmasını istemiyorum motorun.bu konuda yerdımcı olurmusunuz bana.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
murat abi umarım aradıgın satıcıyı bulrusun motor gıcır gıcır :)

alper kardeşim evde yengenin saltanatı suruyo galiba eee lıght lık parayla deilki... şaka şaka ..

gezide ne yapılacagı konusunda kimse kesin bi bilgi vermiyo neyse beklemedeyiz..:silent:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
5
regalraptor

arkadaslar herkeze selam bu makınanın bodrumda bayii varmı acaba.bilen arkadaslar varmı birde fiyat hakkında bilgi verirseniz sevinirim:cat:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
selam arakadaşlar bu aralar sık giremesemde hep sizi takip edeceğim,

bu ara küçük bir kaza geçiridk de: hatırlarsanız marmok festivaline geldiğim ardınçımın(arkadaşımın) motoruyla kaza yaptık;yağmurun gazabına uğradık. (alper abi buraya dikkat:arkadaşım kullanıyordu :) .)fazla bir şey yok ama düşerken kask boynumu ağrıttı...azıcık boyun ağrım var o kadar..

bu arada gezinize katılamıyorum,kaza yaptığım için değilde kendi motoruma güvenim artık kalmadığı için size iyi eğlenceler
galiba ben gezileri yazın yaptım gibi gelio....
alper abi kusra bakma ben nete giremiom dersane nedeniyle...mesajı şimdi gördüm ...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
selam arakadaşlar bu aralar sık giremesemde hep sizi takip edeceğim,

bu ara küçük bir kaza geçiridk de: hatırlarsanız marmok festivaline geldiğim ardınçımın(arkadaşımın) motoruyla kaza yaptık;yağmurun gazabına uğradık. (alper abi buraya dikkat:arkadaşım kullanıyordu :) .)fazla bir şey yok ama düşerken kask boynumu ağrıttı...azıcık boyun ağrım var o kadar..

bu arada gezinize katılamıyorum,kaza yaptığım için değilde kendi motoruma güvenim artık kalmadığı için size iyi eğlenceler
galiba ben gezileri yazın yaptım gibi gelio....
alper abi kusra bakma ben nete giremiom dersane nedeniyle...mesajı şimdi gördüm ...

:) saçmalama aslıında katılmanı çok isterdim bu buluşma baya büyük olacak gibi ya. kaçırma derim ben sana. bu aralar hiç görüşemiyoruz bu akşam gelinde görüşelim selimide al beraber bi suat park yada cs yapalım :wiinkk: numaran var bende ararım ben seni!
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Vatanoglu Dalaman Ortaca ekibi pazar sabahı 0845 gibi yola çıkar en geç 10.00 gibi Marmariste oluruz.Senin mekanın yerini maalesef bilmiyorum:) Tansaş'ın önünden bizi alırsanız büyük sevaba girersiniz. Murataydın abi hoşgeldin. Artık sana bir harley yakışır.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
alper ve can abi saat tam 08:30 da ortaca halin önünde buluşalım uygunmudur??

3 motor olcaz gibi görünüyor unuttugum birisi varmı....
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Şimdilik bizim ekip
selim-alper-kortay-nail(yeni) ve ben.Kortay 0845 gibi şevikoğlu önünde buluşuyoruz .İster oraya gel ister halin orda bekle,heberleşiriz.
telefon 05053811383.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
:cat:
Şimdilik bizim ekip
selim-alper-kortay-nail(yeni) ve ben.Kortay 0845 gibi şevikoğlu önünde buluşuyoruz .İster oraya gel ister halin orda bekle,heberleşiriz.
telefon 05053811383.

ya can abi kusra bakma yanlış saymışım alper sen ben selim selimi unutmuşum ozur dilerim kardeşim:p uzun zaman oldu olcak o kdar zaten yazmıstım unuttugum bırı varmı dıe allahtan :p

tamam şevikoglunun ordayım 08:45 de gorusmek uzere ben bugun solo bi gezi yapmayı dusunuyorum...

bu arada emre geçmiş olsun üzüldüm ya hemen soguma motorundan ama umarım hayalindeki motoru alırsın....grşmek uzre:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ok ozaman bende pazar günü çıkayım yola :) c.tesi çıkmayı düşünüyordum ama vazgeçtim. bu arada ben vaztanoğlunun yerini biliyorum. buluşma noktası orasımı ki?
 
Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
105
günaydın muğla mt

ok ozaman bende pazar günü çıkayım yola :) c.tesi çıkmayı düşünüyordum ama vazgeçtim. bu arada ben vaztanoğlunun yerini biliyorum. buluşma noktası orasımı ki?

evet alper buluşma yeri bizim restaurant.Biz marmaris ekibi saat 10.00 da orda bekliyor olacağız.Ayrı gelecek kimse olursa tel açarsa tansaş ın ordan alırız.ben bilmeyen arkadaşlar için tarif edeyim

Purple garden sitelerde emniyet müdürlüğünü geç,migrosu da geç sağda aqua park var hemen ondan sonra sağda..:cat::rendeer::rendeer:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
evet alper buluşma yeri bizim restaurant.Biz marmaris ekibi saat 10.00 da orda bekliyor olacağız.Ayrı gelecek kimse olursa tel açarsa tansaş ın ordan alırız.ben bilmeyen arkadaşlar için tarif edeyim

Purple garden sitelerde emniyet müdürlüğünü geç,migrosu da geç sağda aqua park var hemen ondan sonra sağda..:cat::rendeer::rendeer:

Hmmm Mgm nin karşısında biyerlerde yani pinetaya gelmedenmi?

Valla yarın sabah çalışıyor olmasam gelirdim. malesef akşam 4 de çıkıyorum.

neyse sonra görüşürüz o zaman.

alper yiğite söle motor yatcağına gelsin alsın motoru bari yarın yiğit katılsın size.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
Hmmm Mgm nin karşısında biyerlerde yani pinetaya gelmedenmi?

Valla yarın sabah çalışıyor olmasam gelirdim. malesef akşam 4 de çıkıyorum.

neyse sonra görüşürüz o zaman.

alper yiğite söle motor yatcağına gelsin alsın motoru bari yarın yiğit katılsın size.

olm bwn nasıl söyliim :) sen söyleyiver istemezse ben motor kiralicam 1 haftalığına olmassa benim motorlada gelebilir yada ne bileyim kendi motoruylada gelebilir saat 4 ten sonra sende gelebilirsin gittiğimiz yere. sen bilin :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst