Honda CG 125 mi_? Yamaha ybr 125 mi_?

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar 2005 model 18000 km de bir cg ile bugün biraz pazarlık yaptım,2250 ytl gibi bir rakama anlaştık.1500 peşin geri kalanı vade yapmıyoruz elime para geçtikçe ödeyeceğim.motor sahibini 10 yıldır tanırım ruhsat kendi üstüne ve elim rahatlayana kadar ruhsatı almana gerek yok dedi.motorun değişen hiç bir parçası yok sadece direksiyon kilidini açmadığı için olduğu yere düşmüş.
gönlüm bu güne kadar ybr den yana idi ama ödeme koşulları bana cazip geldiği için hondaya karar kılmak üzereyim.ilk vitesli motorum olacak bugün bir iki tur attım fena değilmiş .scooterla 12000 km tecrübem var ne dersiniz alınırmı? tavsiyeleriniz nedir?
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
yinede olayın adını koymada fayda var derim. dünyanın binbir türlü hali var aranızda bir protokol gibi yazılı bir belge olmasında fayda vardır. belgenin altına verilen peşin para ve ödemenin ne kadar bir zaman içinde yapılacağının ve ödemelerin yapıldıkça işlenmesinde fayda vardır. 18 000 km o tür motorlar için çok fazla sayılmaz. motor hoşuna gitti içine sindi ise alabilirsin. o tür motorların 50 000 km yapanları 1 500 ytl gibi bir rakama gidiyor
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Valla bence Ybr Çünkü

1. Daha sportif

2. Tipi daha hoş

3. titresimi daha az

4.şahinden inip mercedese binmek gibi bişey

5. parça fiyatları ve kendi fiyatı böyle bi motor için gerçekten iyi

6. aşkım o benim ::queen:

fazla söze gerek yok

Yamaha dan şaşmıyacan hiç bi zaman
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
evet kafa yapısı nedeniyle, jantlarının tel olması görümünü demode yapıyor,almaktan vazgeçtim zaten ama kime sorduysam motorunu öldüremezsin dediler.bakalım bütçeye uygun bir ybr bakıyorum şimdi
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben ybr diorum :cat::cat:
 
Katılım
23 Haz 2007
Mesajlar
6
2. el bir motosiklet almayı düşünüyorum. mondial kt 125 düşündüm; daha sonra ybr almak istedim, fakat ybr 2.el fiyatları cg-cgl 125 hondaya göre yüksek. uygun fiyatlı, kullanılabilir bir ybr bulmak kolay değil; fakat hondanın bu 125 liklerinden bulmak mümkün.bu yüzden ybr ye alternatif olarak honda düşünüyorum.

sizce..

2. eldeki bu fiyat farklılıklarını da dikkate alınınca honda cazip duruma geliyormu.?

cg ile cgl arasında ne farklılıklar var?

cg-cgl 125 lerde sarsıntı tolere edilebilecek düzeydemi.?

araştırdığım kadarıyla ybr ler çok fazla sorun yaratmayan motorlar, peki hondanın bu modelleri beni yolda bırakırmı?

cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
 
Katılım
23 Haz 2007
Mesajlar
6
yokmu yardımcı olcak bi motosiklet dostu : )
benim için önemli olan
1) sarsıntının düşük olması,
2) çok fazla arıza yapmaması, beni yolda bırakmaması.

hondanın cg-cgl 125 modelleri bu konuda nasıl. yorumlarınız benim için önemli, teşekkür ederim.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
40
:cat:bence ybr den şaşma pişman olmazsın kardeş honda kötü demiyorum ama bence yamaha daha rahat vibrasyon sıfır.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
1,5 yıldır güreşiyorlar ama ybr125 ile cg125 arasından galip çıkan belli değil.
Bu durumda ne yapmak gerekiyor? Zincirlikuyu Köprüsü altına gelip kuryelere bakmak gerekiyor (orası tüm kurye şirketlerinin aktarma noktası). Valla ben her gün bakıyorum. 5 tane cg varsa, 25 tane ybr var. Gün boyu motor sırtında koşuşturan profesyoneller Yamaha diyorlarsa, elbet vardır onların bir bildikleri!
Haa cbf150 ler mi? Evet, evet onlardan da bayağı var ve sürekli çoğalıyorlar. Sanırım bir süre sonra Honda bu modeli ile Yamahanın papucunu dama atacak!
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
bende almadan önce çok kararsız kaldım sonunda gidip kuryelerle konuştum. Doğru çoğunda ybr ama var motrlarını değiştirmişler hep. Daha önce Honda titan kullanıyormuş çoğu 6 kişiyle konuştum altlarında ybr olmasına karşılık bana Honda al dediler bende titan aldım. Çok memnunum ybr daha kötüdür diyemiyorum çünkü kullanmadım. Ama kuryeler Honda diyorsa vardır bir sebebi
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bende almadan önce çok kararsız kaldım sonunda gidip kuryelerle konuştum. Doğru çoğunda ybr ama var motrlarını değiştirmişler hep. Daha önce Honda titan kullanıyormuş çoğu 6 kişiyle konuştum altlarında ybr olmasına karşılık bana Honda al dediler bende titan aldım. Çok memnunum ybr daha kötüdür diyemiyorum çünkü kullanmadım. Ama kuryeler Honda diyorsa vardır bir sebebi

arkadaşım bende senin gibi çok kararsızdım.ybr aldım çok memnunum ama bende hondayı kötülemem almamamın tek sebebi görüntüsüydü.

bu katagoride sağlamlık ve ömür olarak titan bir numaradır ardından ybr gelir
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
9
Motor almayı düşünüyorum,kararsız kaldım hangisi akıl verir misiniz? Yamahanın parçası mı yoksa hondanın parçası mı ucuz acaba?Yakıtda hangisi?:pr:

bence ybr al çünkü benim bi arkadaşımda var her konuda çok rahat yakıt ve servis problemide yok ve bence hondaya göre daha sağlam gördüğüm cg125ler biras çabuk dökülmüş ama karar senin hangisini alırsan hayırlı olsun..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bence ybr al çünkü benim bi arkadaşımda var her konuda çok rahat yakıt ve servis problemide yok ve bence hondaya göre daha sağlam gördüğüm cg125ler biras çabuk dökülmüş ama karar senin hangisini alırsan hayırlı olsun..

o gördüğün dökülen hondaları nasıl kullanıyorlar bir bilsen taş olsa çatlar derler ya işte öyle:cat:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
1
Kardeş bence hondadan şaşma ben de senin gibiydim honda aldım hem çok sağlam hemde çok rahat dikkatine
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
bazıları demiş ki ybr al...titreşim daha az diye..tittan larda titreşimmi var ya yapmayın...bence de CG titan..yılların modeli.
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
Benim gördüğüm kadarıyla kimse ne ybr için nede titan yada cg için kötü bir şey söyelmiyor. İkisininde birbirine göre + yada - si var. Daha rahat bir sürüş için ybr deniyor, sağlamlık içinse titan. Bunda herkes hem fikir. Benim için sağlamlık ön planda olduğu için Honda'yı seçtim. Görüntü ise herkesin kendi zevki. Telli jantlar bana göre daha güzel. Asfalt sürüşlerim daha çoğunlukta olsa idi belki ybr tercih edebilirdim
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
Benim gördüğüm kadarıyla kimse ne ybr için nede titan yada cg için kötü bir şey söyelmiyor. İkisininde birbirine göre + yada - si var. Daha rahat bir sürüş için ybr deniyor, sağlamlık içinse titan. Bunda herkes hem fikir. Benim için sağlamlık ön planda olduğu için Honda'yı seçtim. Görüntü ise herkesin kendi zevki. Telli jantlar bana göre daha güzel. Asfalt sürüşlerim daha çoğunlukta olsa idi belki ybr tercih edebilirdim

ybr yi bilmem , titan ın bana göre eksiği yok...4x4 lük.
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
124
bence yamaha ybr 125 al yedek parça olarak hondadan daha uygun bide zongshen zs125-32 yi dene belki hoşuna gider çin ama güzel
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst