05/10/2007 cuma avrupa iftar sonrası buluşması

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
merhaba arkadaşlar
hafta içi avrupa kupası maçları dolayısıyla buluşmamızı cuma akşamına ayarladık
gideceğimiz yer Bodrum Cafe
burda neler mi var bilardo,okey,batak,king,kablosuz internet,dev ekranda klipler ve bol bol sohbet:cat:

buluşma tarihi:05/10/2007 cuma
buluşma saati: 20:00 ve sonrası
buluşma yeri:bodrum cafe

yer tarifi:bakırköy incirlide ömür plazanın tam karşısında boyner mağazası war
boyner mağazasının yanında Bakırköy Metrosu bulunuyor Bodrum Cafe Bakırköy metrosunun tam karşısında şöle tarif edeyim dielim metrodan çıktınız önünüzde minibüsleri göreceksiniz minibüslerin önündeki binada da Bodrum Cafe:)
bulamazsanız beni aramanız yeterli herzamanki gibi:cat:

bize uygulanacak fiyat listesi
bodrumcafe1wn7.jpg

bodrumcafe2ge0.jpg



katılım listesi
1-alper_tim
2-skullhunter
3-starsailor:queen:
4-görkem
5--CRiminAL-
6-byburt
7-silah1
8-cannibal
9-syriana+1
10-nursu
11-dalyoner
12-achille
13-metalgod+1
14-__BB__ (fasulye:mrgreen:)+1
15-kaaria
16-discordian(sürpüz):mrgreen:
17-pınarr
18-necdet
19-tugcetugce
20-ozzy73
21-aaaykut
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-

22-
23-
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Burn bile indirimli... Bu kadar iyi pazarlık yapabildiğini bilmiyordum valla bundan sonra buluşma olursa mekanla ilk sen konuş :p

Ben gelmicem :farao:




...diyerek hepinizi şaşırtmak isterdim ama ne yazıkki geliyorum :cherry:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
Ben gelmicem :farao:




...diyerek hepinizi şaşırtmak isterdim ama ne yazıkki geliyorum :cherry:

arkadaşlar tam kurban kesiyordum ki, görkem katılacağını söylemiş gene de :p

görkem olum, biraz daha aşağı yazsaydın yazmışken geliyorum diye, ne biliyim 5-10 saniye daha fazla inanırdık en azından gelmeyeceğine, aşağı inene kadar gözlerim yoruldu be :queen:

görkeme laf atarken asıl diyeceğimi söylemeyi unuttum. :p arkadaşlar o tarihte istanbulda olmayacağım için size katılamayacağım, iyi eğlenceler, afiyet olsun ;) eminim harika bi buluşma olacaktır.

İşim olmaz ise gelirim.Tabi hava da güzel olursa

hehe nami gene buluşmaya gelirim cümlesine " hava güzel olursa" dilek-şart kipini eklemiş en fixinden :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Ya kardeşim sen tatilde değil misin.Ne işin var bu sitede deli adam:)
Antalyalardan nutuk çekeceğine gel de yol yapalım biraz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alper yaz beni gelirim......
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Hepinize afiyet olsun, ben motoru sattım için gelemiyorum. başka aktivitelerde goruşmek üzere.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
alpercim kardeşim ben o akşam iftara davetliyim ama ordan cok gec kalkmasam bir ara ugrarım
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
listemiz güncellenmiştir evet diğer elleri görelim:cat:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
Bol bol avrupa yakasında ki MT grubu buluşuyor... bizim yakadakiler görün görün :) tabii bana çok uzak gelmem imkansız ama size iyi eğlenceler... gönlümüz sizinle..:cat::cat:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Alper'im motorumu sattım ama yinede gelmek için şartları zorlayacağım...:wiinkk: ne de olsa bizim mekan sayılır oralar...:cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
76
merhaba arkadaşlar
hafta içi avrupa kupası maçları dolayısıyla buluşmamızı cuma akşamına ayarladık
gideceğimiz yer Bodrum Cafe
burda neler mi var bilardo,okey,batak,king,kablosuz internet,dev ekranda klipler ve bol bol sohbet:cat:

buluşma tarihi:05/10/2007 cuma
buluşma saati: 20:00 ve sonrası
buluşma yeri:bodrum cafe

yer tarifi:bakırköy incirlide ömür plazanın tam karşısında boyner mağazası war
boyner mağazasının yanında Bakırköy Metrosu bulunuyor Bodrum Cafe Bakırköy metrosunun tam karşısında şöle tarif edeyim dielim metrodan çıktınız önünüzde minibüsleri göreceksiniz minibüslerin önündeki binada da Bodrum Cafe:)
bulamazsanız beni aramanız yeterli herzamanki gibi:cat:

bize uygulanacak fiyat listesi
bodrumcafe1wn7.jpg

bodrumcafe2ge0.jpg



katılım listesi
1-alper_tim
2-skullhunter
3-starsailor:queen:
4-görkem
5--CRiminAL-
6-byburt
7-silah1
8-cannibal
9-syriana+1
10-nursuuuuuuuuuuuu
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-

bende varım tabiki kacmaz bu tanısma olur hemm...

ii de arabayla nasıl gelcemmm ...arac güzergahı mı bu...yada şişli taksimden gelen varsa alabilirmi benii...saollun..
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alpercim, beni de yaz. geliyorum...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
bende gelsemmı bılemeyrummm,,,,:)))))))

bende varım tabiki kacmaz bu tanısma olur hemm...

ii de arabayla nasıl gelcemmm ...arac güzergahı mı bu...yada şişli taksimden gelen varsa alabilirmi benii...saollun..

ben senı alabılırım
:) 25 karakter bırde bana ozelden telını atıverırsen kolay olur

tımam tımamm bende gelıyorum yaz benı alper kardesımm
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi organizasyonu alper tim yapınca katılmak farz oluyo bende geliyorum.. :p

ekle abicim listeye
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
liste güncellenmiştir arkadaşlar:bounce:

MT uyuma buluşmana sahip çık:mrgreen::queen::queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Fiyatlar güzelmiş mekan sahibi Cüneyti fazla hırpalamadın umarım :)
Alper iftarada oraya gitsek?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
liste güncellenmiştir arkadaşlar:bounce:

MT uyuma buluşmana sahip çık:mrgreen::queen::queen:

alper ben gelcem demedimki belki dedim eklemişsin listeye olum ondan sonra ismini yazdırıpta gelmemişsin dersin:queen::queen:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
arkadaşlar gelmeyi çok isterim ama gelip gelemiceğimi yarın bildiricem yarın kesin netleşir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst