Aoo, Kanada'da Kanuni Tiger'a Hyosung mu deniyor, yoksa ne?

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
gayet normal çinliler sadece türkiyeye yapmıyoya motorları aynı motoru isteyen her ülkeye istediği isimle yapıp gönderiyolar.
yeterki paradan haber ver.:queen:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Yok bunun bir Çin işi olduğunu çözdüm de, Hyosung resimleri içinde işi ne onu anlamadım.:)
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Arkadaşım o gördügün motosiklet Hyosung degil markası; ITALIKA Tornado 250
image_003.jpg
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
gv ile uzaktan yakından alakası bile yokkk arkadaşın biri çinliler yapıp heryere satıyolar demişte hyosung çin malı değil bilginize Made in Korea
 
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
69
zenci bi kızla bizim tiger ı aynı karede gördüm ya ölsemde acaip geyik çevircem diğer tarafta :D
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
çinden siperiş vermiş bir canada markası demekki tiger250 mavide güzel duruyormuş :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
kanadalı amcam :p italika markasını bulamayınca hyo adıyla resmi koymuş olabilir. ki büyük bir ihtimalle böyle ama mavi de yakışıyormuş yani.
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
çinlilere laf atarken bizim kanunide yapmış yapacağını...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst