benim çalıştığım işyerinde 9 adet cbf 250 var. en eskisi 90 000 km de şuan.
ön dişli kapağının üzerinde alenen made in brazil diye yazar, inanmayan gidip bakar.
bazı acı tecrübelerimi paylaşayım dikkat edin:
60 000 km de olanı rektefiye edildi, hala keçelerden yağ kaçırıyor motorun üstü hep yağ oluyor.
93000 km de olan motorun başına gelenler :
1 çift ayna kırıldı ve değiştirildi fiyat 160 ytl
mono- shock amörtisör sert çukura girince patladı ve değişti : 1000 ytl (şirketimize özel iskontolu fiyatlardır)
ön disk aşınmaktan dolayı değişti, fiyatı 400 ytl.
bir diğer motorun ön çamurluğunu kırdılar, fiyatı 200 ytl.
başka bir motorun kilometre saati kaza sonucu paramparça oldu ve değişti, fiyatı malum ama iskontolu fiyatı 1100 ytl.
bütün bu parçaların brezilyadan bekleniyor olmasıda cabası,
kilometre teli 35 lira
fren balataları astronomik, daha fazla moral bozmayalım zaten fiyatlar %15 iskontolu.
ben olsam ybr250 alırım, nede olsa çinde üretilenlerin parçası ucuz oluyor.
cbf 250 ile 160 ı görüyoruz ve hiçbir şikayetimiz yok, gayet iyi motor ama bütçesi iyi olmayanlara tavsiye etmem, ayrıca motor çok ağır ve manevra olayı iyi değil bence