[İstanbul MT] Ev yemekleriyle iftara davet / 22.09.2007 Cumartesi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adaş özür dilemek ne kelime :) Tam tersi bize arabayı değilde motoru tercih etmemiz gereken en az 10 nedeni öğrettin o trafikte :D

arkadaşlar herkese günaydın öncelikle
c.tesi geceki organizasyon için ümmet abime ve halis abime emeklerinden dolayı teşekkürler :rendeer:
iftar sonrası mavihaliç gemisine gitmemizi sağlayan ve camın kulbunu kıran :mrgreen: pınar kardeşimede teşekkürlerimi iletiyorum:rendeer:
keyifli bir geceye daha imza attık herşey çok güzeldi
yalnız yolda mekana gelirken kaaria arkadaşımızı yolda bekleyerek gelmeyi düşünmem balatalarımı yaktırıyordu az daha :mrgreen: yaw ne biçim trafik vardı öyle allah dört tekerli arkadaşlara sabırlar versin
yakın zamanda gene güzel bir iftara imza atıcağımızı umarak herkese selamlarımı iletiyorum
resimler içinde çok teşekkürler:rendeer:


alper balata kokuların hala burnumda :cherry:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
arkadaşlar herkese günaydın öncelikle
c.tesi geceki organizasyon için ümmet abime ve halis abime emeklerinden dolayı teşekkürler :rendeer:
iftar sonrası mavihaliç gemisine gitmemizi sağlayan ve camın kulbunu kıran :mrgreen: pınar kardeşimede teşekkürlerimi iletiyorum:rendeer:
keyifli bir geceye daha imza attık herşey çok güzeldi
yalnız yolda mekana gelirken kaaria arkadaşımızı yolda bekleyerek gelmeyi düşünmem balatalarımı yaktırıyordu az daha :mrgreen: yaw ne biçim trafik vardı öyle allah dört tekerli arkadaşlara sabırlar versin
yakın zamanda gene güzel bir iftara imza atıcağımızı umarak herkese selamlarımı iletiyorum
resimler içinde çok teşekkürler:rendeer:

herkes memnunsa bu bizim için yeterli başka birşeye gerek yok herkesin ayagına saglık gelmek isteyipte gelemeyen ve kötü hava şartlarından dolayı gelemeyen arkaşlarda bizimle beraberdi gönülerimiz bir bizim rahat olsunlar he bu arada cam kolu için pınarı arıyorlamış kırdı diye :queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
bu arada kaaaria arkadaşımız sayesinde MT olarak bir ilke imza attık biz:bounce:
en yavaş grup sürüşünü yapan grup olduk:bounce:
arabalardaki insanlar niye onları geçmiyoruz diye garip garip bize bakmaları hala aklımda:mrgreen::mrgreen::queen:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Arkadaşlar hepinize güzel bir hafta dilerim. Güzel İftar buluşması için tekrar teşekkurler çok keyif aldığım bir toplantı oldu:)
topu topu kaç toplantıya katıldın diye sormayın:mrgreen:

kaaaria hakkında haklısın ne kadar eziyet çektiğini tahmin ediyorum ama motoru araba ile takip etmek!!!
Zor iş yaa

Alper bu arada Çiğ köfteler için tekrar sagol
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Valla çok zor oldu hele iftar sonrası çay içmeye gittiğimiz yere kadar size yetişebilmek için birkaç kırmızı ışıkta geçtik.Bu arada kırmızı ışıkta geçmek ne kadardı ?:pale:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
KAARİA;816910' Alıntı:
Valla çok zor oldu hele iftar sonrası çay içmeye gittiğimiz yere kadar size yetişebilmek için birkaç kırmızı ışıkta geçtik.Bu arada kırmızı ışıkta geçmek ne kadardı ?:pale:

Yakalanma yeter:mrgreen:

Ama artık kamera sistemi var coğu yerde özellikle emniyet şeritlerinde bilgilerinize arkadaşlar
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
never paşam yolda talihsizlik olmuş yeni haberim oldu :S
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Pınarr;816131' Alıntı:
Kandırdınız beni zaten "sen gel biz dövücez dediniz" en çok o sebeple gelmiştim ben :(
Şimdi kim alıcak benim intikamlarımı :)

Bu arada sen bana delikanlı deilsin mi demek istiyosun Ümmet abi? Küstüm sana :mrgreen:


Sana o kadar dedik Ümmet abiye soyleyelim bizim onur konugumuz olarak iftara cagırsın sonrasına bakardık caresine:) sen olmaz dedin yoksa biz halledecektik


never paşam yolda talihsizlik olmuş yeni haberim oldu :S

Pislik geldi sanıyorum sorun yok ama biraz fazla zorladım zannediyorum motoru subablar vurmaya başladı yakında iş acacak başıma en yakın zamanda bakıma sokmam lazım ama ramazanda bende takat olmuyor:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorda haklı bence giderken o trafiği gördü ya isyan etti :) benimkide giderken kağıthaneye yaklaşmadan önce teklemeye başladı ama gaz verince biraz düzeldi allahtan. Korktum baya kalırım diye
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
daha 30 resim var üzerinde çalışıyorum.






























































 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ümmet abi süper gerçekten.. Eline sağlık..
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Buluşma anlarında büyük bir keyfle fotoğraflarımızı çeken ve daha sonra oturup tek tek bu fotoları siteye ekleyen herkese teşşekkürler..:rendeer:

Bunun üzerine internete bağlanmakta sorun yaşamasına rağmen 2 gündür vazgeçmeden tüm fotoları ekleyen Ümmet abime ayrıca teşekkürler.. :rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ummet abim canim abim.. iyi ki varsin.. Ellerin dert gormesin
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
165
..................................
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst