23 Eylul Izmit Korfez Pisti Motor Yarislari - boy ve kaya34

Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
Mehmet, tebrik ederim abi. Gerçekten çok sevindim.
Başarılarının devamını diliyorum, inşallah daha iyi yerlerde de görücez seni.
Buna yürekten inanıyorum.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Tebrikler mehmet.Bir müridin olarak başarılarının devamını dliyorum:p
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
mehmetcim tebrikler duydum ve çok sevindim...allah yolunu açık etsin...:rendeer: bu arada recebin motoru haşamat kendide evde yatıyor bilgin olsun...:pale:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Tebirkler Mehmet umarım daha iyi derecelerede imza atarsın :cat:

Kenan'ın ağabeyi Sinan, bu sezon 5'inci birinciliğini kazandı

TMF'nin düzenlediği Türkiye Motosiklet Pist Şampiyonası'nın beşinci ayağında zafer Dünya Supersport Şampiyonu Kenan Sofuoğlu'nun ağabeyi Sinan Sofuoğlu'nun oldu. Şampiyonanın en önemli yarışı TMF Kupası'nda birinciliği Sinan Sofuoğlu elde ederken, ikinci Barış Tok, üçüncü Tolga Uprak oldu.

Türkiye Motosiklet Federasyonu'nun, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin desteğiyle düzenlediği Türkiye Pist Şampiyonası'nın beşinci ayağı Körfez Pisti'nde yapıldı. Motosikletseverlerin büyük ilgi gösterdiği şampiyonanın beşinci yarışında, sporcular Supersport (600 cc), Superstock (1000 cc), Supermoto kategorilerinin A, B, C sınıflarında mücadele etti.

SOFUOĞLU FARKI AÇTI

Şampiyonada en çok ilgi gören yarış, tüm sınıfların en hızlı sporcularının yarıştığı TMF Kupası oldu. Sezonun ilk yarışından itibaren Uspet Racing sporcusu Sinan Sofuoğlu (Honda) ile Aroma sporcusu Barış Tok'un (Yamaha) mücadelesi izleyicilere heyecanlı anlar yaşattı. İlk turlarda kıyasıya mücadele sürerken, sonraki turlarda farkı açan Sinan Sofuoğlu lider sürdürdüğü yarışta ipi göğüslemeyi başararak en yakın rakibi Barış Tok'a 25 puan fark attı.

Pistte lastik yakarak seyircileri selamlayan Sofuoğlu, padokta yapılan ödül törenine gelene kadar lastik yakarak şovunu sürdürdü. Taraftarları, Sofuoğlu'nu havaya atarak zaferi kutladı.

İzmirli yarışçılar Barış Tok ve Tolga Uprak'ın taraftarları da Körfez Pisti'ne gelerek yarışçılara destek verdi. Yarıştıkları kategoride dereceye giren yarışçılara kupalarının yanı sıra çeşitli para ödülleri dağıtıldı.

Türkiye Pist Şampiyonası'nın altıncı yarışı gelecek hafta İzmir Pınarbaşı Pisti'nde yapılacak.

TMF KUPASI
PUAN DURUMU
Sinan Sofuoğlu 125
Barış Tok 100
Tolga Uprak 77

KATEGORİLERİNDE İLK
ÜÇE GİREN SPORCULAR:

SUPERSPORT A
Sinan Sofuoğlu, Barış Tok, Tolga Uprak

SUPERSPORT B
Sertaç Terzi, Aydın Altındağ, Ünal Çallı

SUPERSPORT C
Emrah Kıygan, Tuna Şahbazoğlu, Hazma Başoğlu

SUPERSTOCK A
Aydın Erkan, Ziyattin Göktepe, Çetin Acar

SUPERSTOCK B
Yunus Erçelik, Engin Yılmaz, Orhan Aktürkoğlu

SUPERMOTO A
Şakir Şenkalaycı, Yasin Işık, Ahmet Koç

SUPERMOTO B
Ata Nurcan, Volkan Demireriten, Serhat Türk


ÜMİT KUPASI - A
Celil Hocaoğlu, Arda Palamut, Mehmet Sökmen



ÜMİT KUPASI - B

Murat Çiğdem, Orhan Karabaş, Onur Karaca
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Videolari da yavas yavas ekleyeyim..

Mehmet'in pit alanindan cikisi
[YT]vehSxQ6EITo[/YT]
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Melihce sağolasın..Mehmet şu an nerde bişiyler yazarmı acaba bu gece...
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Melihce sağolasın..Mehmet şu an nerde bişiyler yazarmı acaba bu gece...

Vallahi boy su an siteye giris yapmis gorunuyor ana sayfada ama bugunun yorgunlugu uzerine nete takilir mi bilmiyorum dogrusu.

Yeni videolari da yukledim youtube'a fakat islenmelerini bekliyorum. Adresler aktif olur olmaz onlari da diger mesaja ekleyecegim..
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
Helal be boy , İnşallah seni daha büyük yarışlarda podyumlarda görürüz .
Bu arada motorda güzelmiş hani .
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Vallahi boy su an siteye giris yapmis gorunuyor ana sayfada ama bugunun yorgunlugu uzerine nete takilir mi bilmiyorum dogrusu.

Yeni videolari da yukledim youtube'a fakat islenmelerini bekliyorum. Adresler aktif olur olmaz onlari da diger mesaja ekleyecegim..

vallahi sende BOY gibi iyi iş çıkarmışsın...resmen İzmiti soluduk...İnsan tanıdğını görünce gururlanıyor ya...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ümit Kupası B deki 3.Onur Karaca ise MD üyesi 10UR1 miş...onada helal olsun...
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar, hepinize tebrikler için çok teşekkür ederim. Metin, Aslı, Murat, Mustafa, Barış, Mehmet, Görkem, Melih, Semih... Sizlere gelip destek verdiğiniz için ekstradan teşekkür ederim. Melih hiç üşenmeden o kadar resmi tek tek siteye yükleme zahmeti için de sana özel olarak teşekkür ediyorum, bu işin ne kadar zahmetli olduğunu çok iyi biliyorum. Ancak bir sürü üyesi olan koskoca MT ailesinden bu kadarcık insanın gelmesi beni açıkçası üzdü. Motordelisi bu yarışta 3 tane motosiklete sponsor oldu, bu işlerde destek çok önemli. İnsan tanıdık birkaç yüz görünce bile morali değişiyor.

Yarış hakkında şunları diyeceğim... Sezon boyunca motorda yaşadığım sıkıntılar oldu. 1000cc bu piste uygun bir motor değil, bunu herkes de söylüyor. onun dışında motorda yanlış dişli seçimi nedeniyle de sıkıntılarım oldu, viraj çıkışlarında diğerlerine göre yavaş kaldım. Hiçbir modifikasyon olmaması da bir dezavantaj oldu. Sponsorsuzluk zaten başlı başına bir problem. Çok zorluklar çektik gerçekten. Ama sonunda şeytanın bacağını kırdım ve son yarışımda bir kupa alabildim. İkinci motor olarak kalkış yapmama rağmen ısınma kalkışında mükemmel bir kalkış yapıp birinci olarak girdim viraja. Ancak her zamanki gibi yarış kalkışında heyecandan çok kötü kalktım. Altıncı motor olarak kaldım gerilerde ama her turda birilerini geçtim ve yarışı üçüncü olarak tamamladım. Eğer ısınma kalkışındaki gibi iyi bir kalkış yapmış olsam kesin birinci olacaktım. Bu gerçekten hiç önemli değil, birilerini geçmek çok daha zevkli. Kupa önemli değil, podyuma çıkmak değişik bir duygu, en azından bu duyguyu yaşamış olarak bitirdim sezonu. Zaman ve maddi nedenlerden dolayı bundan sonraki iki ayağa katılamayacağım. Birkaç sponsorluk görüşmem var, eğer onlardan olumlu sonuç alabilirsem seneye beni yine pistlerde görebileceksiniz, aksi taktirde cepten harcamaya niyetim yok. Bu arada aynı zamanda MT'den Hasan arkadaşımız da yarışmakta, ona da destek verelim. O yarışta çok iyi bir performans göstermesine rağmen düştü. Önümüzdeki İzmir'de yapılacak olan altıncı ayak yarışına katılacak. Kendisine şimdiden başarılar diliyorum...

Bu sene benim için çok iyi bir deneyim oldu. Pist ve yarış havasını soludum, işin detaylarını öğrendim. 1000cc ile 52 saniye gibi bir derece de benim için oldukça iyi bir derece. 600cc motor olsaydı çok daha iyi bir derece çıkartacağıma eminim. Seneye umarım sponsor bulabilirsem herşeyi çok daha iyi organize edip daha başarılı bir yarış sezonu geçireceğim.

Destek veren herkese tekrar teşekkürler...
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
bizzat seni izleyen biri olarak sölediklerine hak vermemek elde değil elinin altında sağlam bir makina olsa kesin 1. idin bana göre inşallah bir sponsor bulunur 1. lik podyumlarında görürüz seni
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
boy iyi bi yarış çıkardın tebirkler gerçekten mt den katılımın fazla olmaması benimde dikkatimi çekti mt den pek fazla üye göremedim başarılarının devamını dilerim:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Arkadaşlar, hepinize tebrikler için çok teşekkür ederim. Metin, Aslı, Murat, Mustafa, Barış, Mehmet, Görkem, Melih, Semih... Sizlere gelip destek verdiğiniz için ekstradan teşekkür ederim. Melih hiç üşenmeden o kadar resmi tek tek siteye yükleme zahmeti için de sana özel olarak teşekkür ediyorum, bu işin ne kadar zahmetli olduğunu çok iyi biliyorum. Ancak bir sürü üyesi olan koskoca MT ailesinden bu kadarcık insanın gelmesi beni açıkçası üzdü. Motordelisi bu yarışta 3 tane motosiklete sponsor oldu, bu işlerde destek çok önemli. İnsan tanıdık birkaç yüz görünce bile morali değişiyor.

Yarış hakkında şunları diyeceğim... Sezon boyunca motorda yaşadığım sıkıntılar oldu. 1000cc bu piste uygun bir motor değil, bunu herkes de söylüyor. onun dışında motorda yanlış dişli seçimi nedeniyle de sıkıntılarım oldu, viraj çıkışlarında diğerlerine göre yavaş kaldım. Hiçbir modifikasyon olmaması da bir dezavantaj oldu. Sponsorsuzluk zaten başlı başına bir problem. Çok zorluklar çektik gerçekten. Ama sonunda şeytanın bacağını kırdım ve son yarışımda bir kupa alabildim. İkinci motor olarak kalkış yapmama rağmen ısınma kalkışında mükemmel bir kalkış yapıp birinci olarak girdim viraja. Ancak her zamanki gibi yarış kalkışında heyecandan çok kötü kalktım. Altıncı motor olarak kaldım gerilerde ama her turda birilerini geçtim ve yarışı üçüncü olarak tamamladım. Eğer ısınma kalkışındaki gibi iyi bir kalkış yapmış olsam kesin birinci olacaktım. Bu gerçekten hiç önemli değil, birilerini geçmek çok daha zevkli. Kupa önemli değil, podyuma çıkmak değişik bir duygu, en azından bu duyguyu yaşamış olarak bitirdim sezonu. Zaman ve maddi nedenlerden dolayı bundan sonraki iki ayağa katılamayacağım. Birkaç sponsorluk görüşmem var, eğer onlardan olumlu sonuç alabilirsem seneye beni yine pistlerde görebileceksiniz, aksi taktirde cepten harcamaya niyetim yok. Bu arada aynı zamanda MT'den Hasan arkadaşımız da yarışmakta, ona da destek verelim. O yarışta çok iyi bir performans göstermesine rağmen düştü. Önümüzdeki İzmir'de yapılacak olan altıncı ayak yarışına katılacak. Kendisine şimdiden başarılar diliyorum...

Bu sene benim için çok iyi bir deneyim oldu. Pist ve yarış havasını soludum, işin detaylarını öğrendim. 1000cc ile 52 saniye gibi bir derece de benim için oldukça iyi bir derece. 600cc motor olsaydı çok daha iyi bir derece çıkartacağıma eminim. Seneye umarım sponsor bulabilirsem herşeyi çok daha iyi organize edip daha başarılı bir yarış sezonu geçireceğim.

Destek veren herkese tekrar teşekkürler...


olsun tüm olumsuzluklara rağmen yarıştın ordaydın ve elinden geleni yaptın
gelemedik ama seni mt ailesi olarak ayakta alkışlıyoruz..

::haapppy:::haapppy:::haapppy:::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Bu arada en önemli kişiyi unuttum. "Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır" sözünü de sizlere hatırlatarak her yarışta bana destek olan, beni motive eden biricik eşime de teşekkür ederim.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Başarınızla bizlere mutluluk verdiniz keyiflendirdiniz teşekkür ederim.
Güçlü bir sponsor bulmanız dileğiyle,devamını bekliyoruz.
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
8
Unutulan bir eş olarak bende eşim Mehmet'i başarısından dolayı kutluyorum. Onunla gurur duyuyorum ve onu çok seviyorum. Başarılarının devamını diliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst