[İstanbul MT] Ev yemekleriyle iftara davet / 22.09.2007 Cumartesi

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Güzel akşamdı başta Ümmet abi olmak üzere her üç organizasyonda da muhabbetlerini esirgemeyen herkese teşekkürler..

Bu arada Ümmet abi aman her fotoyu koyma hemen öyle :queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Dünkü iftar buluşması için yapmak istediğim teşekkür konuşmasını dün akşam ihsanhakan abim hepimiz adına yaptığı için fazla söze gerek yok diyorum.. :rendeer:

Mavi Haliç organizasyonu için Pınarr a teşekkürler gönderelim.. :rendeer: Yeni bi organizatör doğuyor dikkat edin bu kıza :mrgreen:

Tophane'de sağlam muhabbet yaptık yine.. Su suuu diye haykırdığım bi aralar şemsiyeden kafama boca olan sular epeyce matrak bi durum çıkardı ortaya.. Mide rahatsızlığım nedeniyle çok uzatamadık erken kalktık.. ( gece 2 falandı heralde :cherry:)

3 Buluşma noktasında da ortamımıza renk katan herkese gönülden teşekkürler..

Ben teşekkür ederim asıl beğendiğiniz için :)
Bi buluşma yapıcaz inşallah oraya ama bu sefer orta katta :)
Bu arada pencerenin kulpunu ben kırmadım herkese duyurulur :queen:
Tophaneye sizi bensiz göndermezdim ama işte şu iş beni öldürmüyo süründürüyo :pr:
Tuğçe hep senin yüzünden. Sen gidince gidemiyorum demekki ben Tophaneye :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
benimle ne alaksı varrr
sen demiosunki gel misafir edelim diye ondan gelmiorum ben:mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Ümmet abim helal olsun senın parmagının oldugu nekadar da belli organizasyon süpermiş İFTAR layıkıyla yerıne gelmiş Ammma bitane ben eksik :(
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:mrgreen:eek: kırdı o ben yan gözümle gördüm bildiğin elinde kaldı kırdı geçirdi yine bişeyleri işte.. helal olsun ona camın kulpu:cherry::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Abi şimdi ben tam kulpu tutıyım dedim. Baktım sallanıyo. Halis abiye dedim şu camı açar mısın? Şunu açıyım dedi olmaz dedim bunu aç ben bu camı istiyorum :)
Evet açıklıyorum kulpu Halis abi tutuyodu :D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

Abi şimdi ben tam kulpu tutıyım dedim. Baktım sallanıyo. Halis abiye dedim şu camı açar mısın? Şunu açıyım dedi olmaz dedim bunu aç ben bu camı istiyorum :)
Evet açıklıyorum kulpu Halis abi tutuyodu :D

yaw pınar altı üstü bi kol onabuna iftira etme bi delikanlılık yap
ben kurdım de çık işin içinden daha kolay olur korkma ahmet şahin adam yemez(dövmezde)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Kandırdınız beni zaten "sen gel biz dövücez dediniz" en çok o sebeple gelmiştim ben :(
Şimdi kim alıcak benim intikamlarımı :)

Bu arada sen bana delikanlı deilsin mi demek istiyosun Ümmet abi? Küstüm sana :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
dsc02266lf1.jpg

Bu kimin motoru yahu :cyclopsan:silent: Yeni motor aldında haberimiz mi yok :silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

Kandırdınız beni zaten "sen gel biz dövücez dediniz" en çok o sebeple gelmiştim ben :(
Şimdi kim alıcak benim intikamlarımı :)

Bu arada sen bana delikanlı deilsin mi demek istiyosun Ümmet abi? Küstüm sana :mrgreen:

yokyaw öle şey dermiyim hiç,biz senin intikamkarını alırız merak etme.:rendeer::rendeer:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
arkadaşlar gelirken çorluda yağmura yakalanıp geri dönmek zorunda kaldım hepinizden özür diliyorum.inşallah birdaha ki buluşmada görüşürüz.
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Bu kimin motoru yahu :cyclopsan:silent: Yeni motor aldında haberimiz mi yok :silent:

abi yok ya komutanım test motörü almış

Hyosung 'ın yeni maxi scooter modeli MS3 250.
Bu canavarın kapsamlı bir test yazısını yakında sizlerle paylaşacağız. :cat:

biz sıkutırla modarator istemiyoz...:queen:

Dün akşam böyle bir oluşumun tohumları atıldı, farkındayım :bounce:
Rahata alıştım :cherry: bakarsın geri vermem :p şimdiden bu duruma alışın bence :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
resimlerin devamı








































daha çok güzel resimler var ama net gidip geliyor devamını sabah eklerim.şimdilik bukadar.asıl resimler bumdan sonrakiler ama internet çok yavaş oyüzden sabah sakin sakin atarım.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya ne güzel kaybolucaktık Pınar nerden çıktı doğru yolu gösterdi hiç anlamadım :p

KAARİA hocam bidahaki sefere nolur arabayla gelme sen açık adres ver ben seni gelir kapından alır gene kapının önüne kadar bırakırım söz :)

Gecenin en hanım hanımcık bayanını tuğçe seçtim bilginize. (Not: pınar ben neden seçilmedim diye sorma sakın :p yanımda halis abinin bilgisayarında listeye bakarken bu bybrut kim diyince kaybettin :p )

Ümmet abi motoru parkedişimden çıkışıma kadar kare kare çektin beni ama hiç bi fotoda göremedim kendimi bundan sonra özel fotografçı istiom buluşmalarda :D

herhalde komtan ümmet abi birde ben tek scooterlı olma özelliğini taşıdık :p şahsen başka scooter kullanan göremedim. Komtan test için aldım felan numaraları yapma bence plakayı sorgulattım senin adına çıktı :p

Mustafa abim dönüşte korna çaldın yanlış yola giriyosun diye ama hızlanmıştım duramadım k bakma :p Sonra gene size yetiştim :D
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Ya ne güzel kaybolucaktık Pınar nerden çıktı doğru yolu gösterdi hiç anlamadım :p

KAARİA hocam bidahaki sefere nolur arabayla gelme sen açık adres ver ben seni gelir kapından alır gene kapının önüne kadar bırakırım söz :)

Gecenin en hanım hanımcık bayanını tuğçe seçtim bilginize. (Not: pınar ben neden seçilmedim diye sorma sakın :p yanımda halis abinin bilgisayarında listeye bakarken bu bybrut kim diyince kaybettin :p )

Ümmet abi motoru parkedişimden çıkışıma kadar kare kare çektin beni ama hiç bi fotoda göremedim kendimi bundan sonra özel fotografçı istiom buluşmalarda :D

herhalde komtan ümmet abi birde ben tek scooterlı olma özelliğini taşıdık :p şahsen başka scooter kullanan göremedim. Komtan test için aldım felan numaraları yapma bence plakayı sorgulattım senin adına çıktı :p

Mustafa abim dönüşte korna çaldın yanlış yola giriyosun diye ama hızlanmıştım duramadım k bakma :p Sonra gene size yetiştim :D


Birader motor vardıda biz mi gelmedik :) .
Merter Mc buluştuğumuz arkadaşlardan tekrar tekrar özür diliyorum adamları biraz hasta ettim de.arabayla motor takip etmek pek kolay olmuyor,trafikte bayağı beklettim ve yavaşlamalarına sebep oldum.İlgi ve anlayışları için o gruba tekrar teşekkürler...
Bir de büyük grup vardı tabi.Fakat grup büyük olunca hepsiyle tanışıp muhabbet etme fırsatı da olmuyor onlarlada bir dahaki sefere inşallah.Ümmet abi herşey için saol herşey çok güzeldi.birde pınarın götürdüğü yerdeki garsonları gözüm tutmadı robot falanmıydı onlar? ışıklı jan janlı :wiinkk:
Emeği ve katkısı olan herkese teşekkürler devamında görüşmek üzere
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
arkadaşlar herkese günaydın öncelikle
c.tesi geceki organizasyon için ümmet abime ve halis abime emeklerinden dolayı teşekkürler :rendeer:
iftar sonrası mavihaliç gemisine gitmemizi sağlayan ve camın kulbunu kıran :mrgreen: pınar kardeşimede teşekkürlerimi iletiyorum:rendeer:
keyifli bir geceye daha imza attık herşey çok güzeldi
yalnız yolda mekana gelirken kaaria arkadaşımızı yolda bekleyerek gelmeyi düşünmem balatalarımı yaktırıyordu az daha :mrgreen: yaw ne biçim trafik vardı öyle allah dört tekerli arkadaşlara sabırlar versin
yakın zamanda gene güzel bir iftara imza atıcağımızı umarak herkese selamlarımı iletiyorum
resimler içinde çok teşekkürler:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst