Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Selam arkadaşlar.

son fotolar.
ışıklar sönükken

parklar yaınıkken

Yandan Görünüş

ledli sinyallerim


yeni gösterge panelim :p


Bu da ben, biryere gitmezsem genelde haftasonu böyleyim. sök tak kurcala :p :queen:


şimdilik bu kadar. bir dahaki sefere sürücü CC bar yeni çanta demirleri ve yeni egzosun resimlerini koyarım.


@sportsofficer
aslında en vefasız grup biziz tüm cruiser grupları buluşup kaynaştılar ama bize tık yok. bir hafta sonu buluşup yol yapalım. bu konuyu seninle msnde konuşalım.

Sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
Doğru diyosun walla, bu siteden bir tane bile mct kullanıcısıyla bile tanışmadım daha.. görüşelim msnde...
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
31
Arbetus, bir de uzak plan çekim yapıp motorun bütünü gösterseydin kartal başı nasıl duruyor daha iyi görürdük.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
saol kaan kardeş göstergeler biraz daha kaliteli olsa iyi olurdu ama ilk kurcalamamda şekiller resimdeki gibi bozuldu. dikkat ettiysen devir göstergesinin ışığı yanmıyor ona led taktım soldaki gibi ama tam aydınlatmadı bende delik açıp başka yere taktım ancak göstergenin krom kaplı plastik kapağı içerden bakır kaplıymış :p ilk çalıştırmada cozurdadı led gece geç olduğu için uğraşamadım ama komple tüm gösterge ışıklarını beyaz ledlerle değiştiricem.
sağlıcakla.
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
arbetus dostum, sen götürüyosun valla 120 küsür sayfalık koca forumu:)

aklında olsun sürücü sissy bar olayını çok merak ediyorum, maliyet çıkarmayı unutma, kesin isterim bi tane:)
---
bu aralar zincir sorunu revaçta galiba, kaliteli o-ringli zincir alın olay bitsin.
önceleri 100km bir gevşerdi ve zamanla sıkmaya üşendiğimden 500 km gevşek zincirle giderdim. zinciri değiştirince 500kmde ilk gevşemesi oldu bundan kellide azalırdır (tahmini 1000km) nitekim parçalar -vidalar-vs.ler yerine oturdu artık diye düşünüyorum.

bu arada motorum 2 haftadır bakımdaydı çok özledim:)
sorunu olduğundan değil yozgattan ankaraya gidip almadığım için:)
c.tesi alıcam inşallah,sonra da f650gs test sürüşüne gidiyorum, bakalım titreşim bizimkilere göre nasılmış pek titriyo diyolar ama hayırlısı...
---
bir de niğde'de gördüğüm siyat mctnin sahibi bu forumda mı?
çok güzel görünüyordu, adam ya da hatun:)(ihtimal vermiyorum ama) depoyu tamamen vinleks kaplatmış, eksozu da kestirmiş. bayağı iyiydi. siz daha mat siyaha boyatmaya çalışın:)
----
dilim şişmiş yazmaya yazmaya, oh rahatladım valla...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
mekan dardı biraz geniş açıya alınca motorun bi kısmı dışarda kalıyor. dış mekanda en kısa zamanda çekim yapıcam.
bende oringli zincir alıcam o konuda paradan kaçmicam dongbo diye taywan malı bir zincir buldum 520 lik 79 lira falan iyise ondan alıcam. daha pahalıları varda bu tür bişey alırım en fazla yoksa cheronima ya alınan zincirden alırım. ama menşei niresi onu bilmek lazım.
sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
99
sevgili Arbetus
MaCiT sahibi olmamama rağmen Cheronimo kardeşim sayesinde başlığı ilgiyle takip ediyorum. motordaki değişiklikleri takip etmek zevk veriyor. eline sağlık. senin macit yavaş yavaş custom oma yolunda ilerliyor. bundan sonrası sanırım yüksek gidon,özel yapım egsoz el yapımı sele:)
konu takipçilerine sormak istediğim bir şey var motorun max devri nedir. ve de max güç hangi devirde?
chero kardeşim cumartesi sabah ben seni götürürüm servise ne de olsa kask ve mont bende:)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
@marcos dostum selam.
sanırım içimi okuyorsun keçiboynuzu gidon siparişi verdim. bizim gidon kelepçeleri tüm çinlilerinkinden daha yüksek gidonumda öyle ancak benim isteğim omuz açısını düşürüp biraz geriye yaslanmak. tam anlamıyla yüksek gidonu istemememin sebebi şehir içinde çok fazla manevra yaptığım için yüksek gidonda bu yeti azalıyor. virago tarzı bir gidon istiyorum siparişini verdim gelicek en kısa zamanda. seleler elden geçicek deriler ve diğer dolgu malzemeleri hazır döşeyecek ustada hazır ama motordan inip seleyi teslim etmek aklıma gelmiyor :p egzostlar gemlikte hazırlanıyor çanta demirlerimde öyle. Karar veremediğim bir husus var o da ön tekeri kalınlaştırayım mı? yoksa ince oalrak devam mı edeyim. HD sportster gibi mi dursun? ya da her ikisinide kalın döküm jant mı yapayım? yoksa önü ince döküm jant mı yapayım? ona karar veremedim. daha yapacak çok işim var. Çevremdekiler uğraşma diyor ama benim makinadan bir şikayetim yok. memnuniyetimi arttırmak için bu tür değişikliklere gidiyorum.

Devir işine gelince ben hafif rampa aşağı 4. viteste unutup 9000 dd ye dayadım 110 km deydi sanırım ibre sabit durmadığı için tam okuyamadım :D

Mondial Custom Team

sağlıcakla.
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
99
gidonu yükselteceksen, bana kalırsa ön tekerin ince kalması daha iyi olur, kalın tekerler bana kalırsa daha alçak ve iri görünüşlü motorlarda iyi duruyor. döküm jant ise dublex(tubeless) olacaksa yapmak uzun yol için faydalı.
peki arka tekeri kalınlaştırabilmenin yolu yok mu bana kalırsa çok iyi duruyor
bir de tesadüfen rastladım nette www.ercanmotorcycle.com egsozlar çok şık duruyordu yaptıracak varsa düşünülebilir
kolay gelsin takip etmeye devam:)

 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Arbetus Kardes Mükemmel Olmuş Motor ya Vallaha kazasız Belasız kullanman dileğiylee
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
egzosu kendim yapıcam ercanmotorcyle da bayağı pahalılar. bende ön tekerin ince kalması taraftarıyım aslında çünkü daha çok chopper havası veriyor. iki farklı egzos tasarımım var ikinci yaptığım daha az maliyetli fakat gürültülü birazcık. ilk tasarladığımda profesyonel bir destek almam gerekiyor. birde şunu farkettim nikelaj kaplı olan metal daha geç soğuyor. benim egzoslarımda br bölüm mat siyah (yaklaşık 15 cm kadar) orası nikelaj bölüme oranla daha çabuk soğuyor ki manifolta daha yanın olmasına ragmen. motoru, arka salıncağı, egzosları ve arka jantı mat siyah yapmayı düşünüyorum bilmiyorum siz ne düşünürsünüz? Birde benim aldığım arka döküm jantın diskli olanı var onu bulabilirsem iraz kaynak işlemi ile arka disk frene kavuşabilirim. hurda bir herk 200ss arıyorum (kanuni racer benzeri) bunun jantları sl150 ve benzeri motorlarınkiyle aynı ama disk var üzerinde. bakalım şartlar neyi göstericek.

sağlıcakla.
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
99
kullandığım kadarıyla mctinin arka kampanası yetersiz ve güven vermiyor gerçi ayarla ilgili probelm olabilir bu açıdan disk tercih sebebi. fakat görünüş açısından kampana her zman daha şık
bu arada cheroya söledim bir türlü yapmıyor bence en iyisi ve yakışanı damla sele hatta tek selede çok yakışmakta ama kullanım açısından damla seleler en iyisi






 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
ewt dediğin gibi görünüş açısından cok daha güzel duruyo ama genellikle artcımız oldugu icin fazla tercih edilmio
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Macitin arka kampanası güvenli değil 150 kg lik makinayı scooter balatalarıyla durdurmaya çalışıyodu. ama benim şu an arka jant değişik ve dolayısıyla balatalarım büyük. sele olayına gelince eski KAWA EN500 bütün seleleri çok hoşuma gidiyor. onlardan almak zor. ama alternatif olarak caracal ın selesi olabilir belki. artçı selesini zaten büyütücem bi bütünlük vermeye çalışırım o zaman.

sağlıcakla.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
ARBETUS,dostum senin macit olayı aşmış :)
Yakında uğur mondial sana yaratıcılığın ve motosiklete bağlılığından dolayı hediye çeki gönderirse hiç şaşırmam. :p
Kartalı takarken matkap kullandınmı,yosa yapıştırmamı?
Hasta fenerli olarak bulsamda keşke bende kanarya taksam nede yakışırdı kimbilir. Saygılarımla. :bounce:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ARBETUS,dostum senin macit olayı aşmış :)
Yakında uğur mondial sana yaratıcılığın ve motosiklete bağlılığından dolayı hediye çeki gönderirse hiç şaşırmam. :p
Kartalı takarken matkap kullandınmı,yosa yapıştırmamı?
Hasta fenerli olarak bulsamda keşke bende kanarya taksam nede yakışırdı kimbilir. Saygılarımla. :bounce:

dostum temennilerin için teşekkür ederim. ama uğur yapsa yapsa motoru garanti kapsamından çıkartır :p çamurluğu delmedim yapıştırdım. deneme amaçlıydı. Oluncada kaldı bööle. sana tavsiyem zaten mersinde bundan kalmadı bana da ordan geldi bi boy küçükleri kalmış ondan almanı öneririm. azcık büyük kaldı bu kartal ön teker geniş olanlar için ma yine güzel durdu benim bir şikayetim yok. elektrik kablosu için bir delik açıcam gibi görünüyor. böyle fazlasıyla sırıttı. damalı bayrak ile saklıyorum şu an. ben ön çamurluğu nikelaj kaplısıyla değiştiricem ondan üstüne düşmüyorum şu an.


sağlıcakla.
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
31
Vites değiştireceğim diye ayakkabıların sol teklerini haşat ediyorum. Ayakkabıya takabileceğimiz bir parça gibi bir şey var mı korumalık görevi görecek?

İkinci bir konu da, benzin musluğunu sürekli kapalı tutsam sorun olur mu? Park ettikten sonra kapatmayı bi unutacağım sonra ala başına belayı.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
Vites değiştireceğim diye ayakkabıların sol teklerini haşat ediyorum. Ayakkabıya takabileceğimiz bir parça gibi bir şey var mı korumalık görevi görecek?

İkinci bir konu da, benzin musluğunu sürekli kapalı tutsam sorun olur mu? Park ettikten sonra kapatmayı bi unutacağım sonra ala başına belayı.

ayakkabıya takılan bi aparat görmüştüm bi kaç sene önce hem ayakkabı temiz kalıyodu hemde aşınmıyodu ama nerde satıldıgı hakkında bi fikrim yok
benzin musluğunu sürekli kapalı tutarsan motor sürekli çalışmaz :cherry: benimki hep acık park edince falan ugrasmıyorum zaten direksiyonu falan kitlioruz ...

Macitin arka kampanası güvenli değil 150 kg lik makinayı scooter balatalarıyla durdurmaya çalışıyodu. ama benim şu an arka jant değişik ve dolayısıyla balatalarım büyük. sele olayına gelince eski KAWA EN500 bütün seleleri çok hoşuma gidiyor. onlardan almak zor. ama alternatif olarak caracal ın selesi olabilir belki. artçı selesini zaten büyütücem bi bütünlük vermeye çalışırım o zaman.

sağlıcakla.

arbetus şu caracalın jantlarını bi araştırsana bizimkilerle uyuşuyomu diye arka jantı falan çok paşa duruyo bide fiyatlarına bak mümkünse ... he koltuk olayı mantıklı bakmışken bide ona bak bari :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ayakkabıya takılan bi aparat görmüştüm bi kaç sene önce hem ayakkabı temiz kalıyodu hemde aşınmıyodu ama nerde satıldıgı hakkında bi fikrim yok
benzin musluğunu sürekli kapalı tutarsan motor sürekli çalışmaz :cherry: benimki hep acık park edince falan ugrasmıyorum zaten direksiyonu falan kitlioruz ...



arbetus şu caracalın jantlarını bi araştırsana bizimkilerle uyuşuyomu diye arka jantı falan çok paşa duruyo bide fiyatlarına bak mümkünse ... he koltuk olayı mantıklı bakmışken bide ona bak bari :)

çok şey istiyon sende :p

eskiden kanunini sitesinde yedek parça fiyatlarına bakıyorduk ama artık bakılmıyor. ya da ben bulamadım. caracal ın kampanası daha büyük dolayısıyla sadece jantı almak işi çözmez kampana ve dişli kısmınıda almak gerekebilir. ben arka jantı kampana ve stoperi ile birlikte almıştım. koltuğun fiyatı en son bakabildiğimde 47 lira+kdv ve kargo olarak gözüküyordu sanırım.

Vites değiştireceğim diye ayakkabıların sol teklerini haşat ediyorum. Ayakkabıya takabileceğimiz bir parça gibi bir şey var mı korumalık görevi görecek?

İkinci bir konu da, benzin musluğunu sürekli kapalı tutsam sorun olur mu? Park ettikten sonra kapatmayı bi unutacağım sonra ala başına belayı.

dostum al bir motosiklet botu rahat et. mesela motobot 130 lira ya d ajinliunun vites pedaliından alıcaksın aşınan sadece tabanların olacak.

musluğu kapatmana gerek yok. karbüratörün içinde zaten benzin şamandırası var sorun olmaz yani. bende ilk başlarda kapatıyodum ama sonra unutup madara oluyoduk :p
sağlıcakla.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst