[İstanbul MT] Tugcetugce'den çaylar benden rumeli hisarı daveti / 20.09.2007 Perşembe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
[İstanbul MT] Tugcetugce'den çaylar benden rumeli hisarı daveti / 20.09.2007 Perşembe

Bu perşembe yani 20 Eylül'de Tuğçe(tugcetugce) bizi çaya davet ediyor.

Buluşma yeri rumeli hisarı sahilde Kale Kafe, giriş ücretsiz.:p

Saat akşam 9'da orda olucaz.

İlk çaylar tuğçeden.:queen:

Gelenler;

Tugcetugce(gelmiycek esasen orda bekliycek)
Discordian
Ben
Pınar
muratdiksöz
achille
criminal
dorlion
boy ve eşi( insallah)
lespaul(kismet)
denizcimuzaffer_denizcieylem
melihce
olcan
bülent-arzu
BB
desperadost
kenya
ümmetperkitan
mysugar
starwars-14
ihsanhakan
Aksi
Gorkem(standart donanim:cherry:)
aargh ve suspect (tas yagmazsa gelcekler)
necdet
neveragain34
marefb
Eyong
futureshock
Sen?
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
sen naptıııın muratt:)
şimdi bi yanluışl anlama var muratın canı sıkılmış çaya götürcekmiş:mrgreen:
misafirdir derim yinede bişiler ayarlarım:)
niye giriş ücretsiz diosunn motor paramı çıkarcaktım:)

aye
tugcetugce
discordian
muratdiksöz
criminal
pınarr
dorlion
boy ve eşi( belkim)
achille
lespaul(bekleniosun bayıımmm)
denizcimuzaffer_denizcieylem
melihce
olcan
bülent-arzu
BB
desperadost
kenya
ümmetperkitan
mysugar
starwars-14
ihsanhakan
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
aye, olayı biraz abartıp çayları evde yaptırsaydın kıza bari :queen: hem boğaz manzarası, hem tavşan kanı beleş çay :p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ben yazmadımki bunu allam yaa:mrgreen:

tam kalenin yanında bi yer var kkocimannn....
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ben 10 bardaktan aşşağı içmem. İçemezsem tüm çayları ben ısmarlarım. İçersem benim çay paralarının tamamı tuğçeden :D
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
kale cafe diye geçiyo.. hava soğuk olursa içerdede kocaman yeri var bi kaç katlı sahile açık camları var....

Ben 10 bardaktan aşşağı içmem. İçemezsem tüm çayları ben ısmarlarım. İçersem benim çay paralarının tamamı tuğçeden :D

sen torpillisin seninkiler bendennn:bounce:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Pınar seni ekliyorum listeye.:cat:

Dorlion senide ekliyorum listeye, geçerken bir espireyim demiştim ben gibi bahaneler kabul etmiyoruz. :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yaşasın yupppiiii :)
İlk kez torpilli oluyorum ben çok sevindirik oldum :)
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
arkadaşlar ben memur adamım, acemi motosikletçiyim,ben gelene kadar zaten tuğçe bana Ice Tea ısmarlamış olur :p haftasonu olsaydı belki gelirdim, ama perşembe imkansız... teklifin için saol gerçekten, geçerken espirmiştim ben :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
bendeeee bendeeee gelıyorummmmm,aynı zamandada pınarr katılıyorum bende cok cay ıcerımmmm ona goreee tugce.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
vahhh senelerın gıtceh,uzuluyorum sana.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Adımı yazmışlar hemde bana sormadan ne ayıp cıks neyse kırmayalım arkadaşları
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
tugce benim yerime de iç emi...10 bardak falan içerim ama yanında kek de yapcan mı?????
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
malesef kek yok artık onuda aye yapsın:)
onun öle bi fotosu var zati:mrgreen:

benim arkadaşım Lespaul nerdeeeeee
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst