- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,231
- Konu Yazar
- #1
Motosiklet.net'e üye olduğum (2007) şubat ayından itibaren bugün 1000. mesajıma ulaştım ::coool:: :thumleft:
Üye olduğum günden itibaren, bu forumda güzel insanlarla tanıştım ::shake2:: Bu forum'da bulunmak bana yeni arkadaşlıklar kurma fırsatı verdi. ::friends: Aynı zamanda bilmek istediğimi sordum :silent: bildiğim konularda ise sorulara cevap verdim :
cgum:: Tabii cevap verdikten sonra şekilde gördüğünüz olay olmadı
:cherry:
Yazdığım konulara ve sorduğum sorulara, olgun bir tavırla cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim. ::shake2::
Yeri geldi çok tatlı sohbetler ettik :
cgum:: yeri geldi bir çok bilgi paylaşımında bulunduk, :
cgum:: yeri geldi seviyeli tartışmalarımız oldu ::tartis:: ::144:: ::cekic:: Seviyeli tartışmalar diyorum çünkü bana karşı nasıl tavır sergilendiyse, bende o şekilde karşılık verdim...
Şuan gördüğüm kadarıyla bu forumda benden çok çok eski üyelerin olmasına rağmen, üye olduğum zaman zarfında, günlük ortalama mesaj sayımın (Günlük oratalama 4,5 mesaj) bir çok eski üye arkadaştan fazla olduğunu görmekteyim. 1000. mesaj'ıma dahi birçok eski üye arkadaşımdan daha kısa sürede ulaştım. Bu konuda kendimi motosiklet.net'te yeterince aktif olarak görüyorum. :cat:
Yakın bir zamanda iş değişikliği yapacağım.İleriki zamanlarda bu kadar aktif olurmuyum bilmiyorum ama, yinede sizlerden fazla kopmamaya gayret göstereceğim...
Nice 1000. mesajlara, hep birlikte, daha güzel sohbetlerde ve bilgi paylaşımlarında buluşmak dileği ile... :rendeer: :wiinkk:
Özer
Üye olduğum günden itibaren, bu forumda güzel insanlarla tanıştım ::shake2:: Bu forum'da bulunmak bana yeni arkadaşlıklar kurma fırsatı verdi. ::friends: Aynı zamanda bilmek istediğimi sordum :silent: bildiğim konularda ise sorulara cevap verdim :
Yazdığım konulara ve sorduğum sorulara, olgun bir tavırla cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim. ::shake2::
Yeri geldi çok tatlı sohbetler ettik :
Şuan gördüğüm kadarıyla bu forumda benden çok çok eski üyelerin olmasına rağmen, üye olduğum zaman zarfında, günlük ortalama mesaj sayımın (Günlük oratalama 4,5 mesaj) bir çok eski üye arkadaştan fazla olduğunu görmekteyim. 1000. mesaj'ıma dahi birçok eski üye arkadaşımdan daha kısa sürede ulaştım. Bu konuda kendimi motosiklet.net'te yeterince aktif olarak görüyorum. :cat:
Yakın bir zamanda iş değişikliği yapacağım.İleriki zamanlarda bu kadar aktif olurmuyum bilmiyorum ama, yinede sizlerden fazla kopmamaya gayret göstereceğim...
Nice 1000. mesajlara, hep birlikte, daha güzel sohbetlerde ve bilgi paylaşımlarında buluşmak dileği ile... :rendeer: :wiinkk:
Özer