Nice 1000. mesajlara, hep birlikte...

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Motosiklet.net'e üye olduğum (2007) şubat ayından itibaren bugün 1000. mesajıma ulaştım ::coool:: :thumleft:

Üye olduğum günden itibaren, bu forumda güzel insanlarla tanıştım ::shake2:: Bu forum'da bulunmak bana yeni arkadaşlıklar kurma fırsatı verdi. ::friends: Aynı zamanda bilmek istediğimi sordum :silent: bildiğim konularda ise sorulara cevap verdim ::pcgum:: Tabii cevap verdikten sonra şekilde gördüğünüz olay olmadı :p :cherry:

Yazdığım konulara ve sorduğum sorulara, olgun bir tavırla cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim. ::shake2::

Yeri geldi çok tatlı sohbetler ettik ::pcgum:: yeri geldi bir çok bilgi paylaşımında bulunduk, ::pcgum:: yeri geldi seviyeli tartışmalarımız oldu ::tartis:: ::144:: ::cekic:: Seviyeli tartışmalar diyorum çünkü bana karşı nasıl tavır sergilendiyse, bende o şekilde karşılık verdim...

Şuan gördüğüm kadarıyla bu forumda benden çok çok eski üyelerin olmasına rağmen, üye olduğum zaman zarfında, günlük ortalama mesaj sayımın (Günlük oratalama 4,5 mesaj) bir çok eski üye arkadaştan fazla olduğunu görmekteyim. 1000. mesaj'ıma dahi birçok eski üye arkadaşımdan daha kısa sürede ulaştım. Bu konuda kendimi motosiklet.net'te yeterince aktif olarak görüyorum. :cat:

Yakın bir zamanda iş değişikliği yapacağım.İleriki zamanlarda bu kadar aktif olurmuyum bilmiyorum ama, yinede sizlerden fazla kopmamaya gayret göstereceğim... :)

Nice 1000. mesajlara, hep birlikte, daha güzel sohbetlerde ve bilgi paylaşımlarında buluşmak dileği ile... :rendeer: :wiinkk:

Özer
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah bereketini artırsın :p :cherry:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
7 ayda 1000 mesaj
bende baş ağrımın sebebini araştırıyordum :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:mrgreen: hahahah tebrikler vallla ne çene varmış :mrgreen::cherry:
şaka bi yana hep bol bol forumda bizimle ollll.....
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
nice 1000. msjlara. seviyeli katılımcı olduktan sonra bir ayda gönder 1000 msj kim ne diyebilir ki? mesela ben öle miyim? değilim hep boş muhabbet hep geyik hep kirlilik. tekrar tbrkler.....
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
E bende her 1000 de açsaydım 5 topik fazladan olurdu :cherry:
Neyse, 5000. mesajında kutlarım artık.. :cherry:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
[
4283. mü bune abi naptınn sen :p özer tebrikler

Teşekkür ederim... :rendeer:

7 ayda 1000 mesaj
bende baş ağrımın sebebini araştırıyordum :)

Senin baş ağrın, tamamen psikolojik :p

:mrgreen: hahahah tebrikler vallla ne çene varmış :mrgreen::cherry:
şaka bi yana hep bol bol forumda bizimle ollll.....

Ne çenemmi varmış :cherry: Yaww konu açarken ve yorumlarımı yaparken hiç çenemi kullanmadımki :p

iyi dileğin için teşekkür ederim :rendeer:

nice 1000. msjlara. seviyeli katılımcı olduktan sonra bir ayda gönder 1000 msj kim ne diyebilir ki? mesela ben öle miyim? değilim hep boş muhabbet hep geyik hep kirlilik. tekrar tbrkler.....

Teşekkür ederim :rendeer:

ben anlamamış olabilirim :p
elmamıyım ben :p

tebrik ederim , umarım forumda aradığını bulur kalıcı olursun :rendeer:

Teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
tebrikler özer dostum nice 1000. mesajlara insallah.:cat:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Özer kardeşim aktifliği sen istanbula gelince görücez bakalım ne kadar aktifmişsin :p, aktiflik mesaj sayısıyla olmuyo kardeşim ist.e gelince anlatırım ben sana...:)

şaka bi yana dikkat etiiğim kadarıyla yazdığın mesajlardan daha çok paylaşımcı olduğunu gözlemlemekteyim...sırf mesaj sayısı artsın diye geyik yapan arkadaşlardan çok farklısın kardeşim... :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
hehe neden bana cevap yazmadın, yoksa R3N ye dediğin bana da mı geçerli :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst