[MT Istanbul] Haydi MT, Go-Kart'a gidiyoruz! / 14 Eylül Cuma

Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Not: Size bir de guzellik yaptim, rapidshare'e yukledim asagidaki resimlerin 800x600 hallerini.. Buradan yalnizca kucuk hallerine bakip, tek tek tiklama ihtiyaci duymadan rapidshare uzerinden indirebilesiniz topluca diye :wiinkk:
http://rapidshare.com/files/56017753/070914_karting.zip.html

Eveeeet resimler geliyor :)

Bulusma yerinde cok seker henuz 3 aylik bir alman coban kopegi vardi, ben resim cekecekken Halis abi kopegi sevmeye baslamisti bile :)


Aman Halis abi elini veren kolunu kaptirir derler dikkat!!


Bu yasta bu poz, ilerde kim bilir nasil olucak masallah :)


Ve yaris pistine vardik, soyle genel bir bakis atalim.. Hmm guzel piste benziyo :bounce:


Tabi bu arada Halis abi de ortaligi kolacan ediyor, asayis berkemal Halis abi :)


Ve ilk yariscilarimiz pistte, herkese basarilar :cherry:




Seral izlerken bile bir hayli keyif aliyor, Allah bozmasin :rendeer:


Resim cekme gorevini ustlenen arkadaslarin genel derdidir, hicbir resimde cikmazlar :) Cicek'i bu dertten kurtaralim :wiinkk:


Halis abi ne anlatiyordu acaba :silent:


Mehmet onceki resimde uyuyor diye bir daha cektim, karizma cikmissin Mehmet :wiinkk:


Pistteki araclari izleyerek kendi taktiklerini gelistirenleri de yakaladim :queen:




Aahaa bir baska grup daha, hmm acaba onlarin taktikleri ne :silent:


Ve birlikte yarisacak arkadaslar poz veriyoruz :bounce:






Cicek yine is basinda :)


Melih: Ciceeeek
Cicek: :silent:
Fotograf makinasinin deklansorune basilir :)


Yavas yavas pistlere inelim mi :cherry:

Burnuma kaza kokusu geliyor :queen:


Kiran kirana bir mucadeleye sahit oluyor start-finish duzlugu


Kenardan direktifler aktariliyor surucumuze :)


Pistteki resimlerimiz burda bitiyor ne yazik ki, ayarlarla pek ugrasmadigim icin resimler cok guzel cikmiyordu.. Biraz da katilimcilarimiza donelim..

















Karting pistinde bir de mini oyun alani olusturmuslar, 2 adet langirt masasindan ne yazik ki yalnizca biri calisiyordu :silent: Onda da oyunculardan biri sakatlanmisti :cyclopsan (bacaksiz ismini taktik MT ekibi olarak kendisine :mrgreen:).. Langirt salonundayiz..


























MT t-shirt'uyle kendini gizlemeye calisan birisi, kim olabilir acaba :p


Benim resmimi ceken eller dert gormesin e mi :)


Cicek hararetli hararetli bir seyler anlatiyor Halis abiye :)


Benden bu kadar arkadaslar :) Aslinda videolar da var fakat toplam boyutu 1Gb'a ulasmis videolarin :) Onlari firsat buldukca youtube'a eklerim ;)

Bu arada dugun resimlerini duzenlemekten kastim farkliydi benim. Sadece duzgun klasorleme yapmam gerekiyor ve guzel cikmamis resimleri silmem gerekiyor. 2 Kina gecesi 1 dugun yapilip :)cyclopsan eglence meraklisi akrabalariniz olunca boyle oluyor :p), toplamda 4 adet fotograf makinasi :)cyclopsan teknoloji meraklisi bir aileniz olunca da boyle oluyor :p) resim cekilince hepsini ayri ayri saklamak daha dogru olur diye ugrasiyorum yani..
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Resimler süper, ellerinize sağlık.:cat:

:bounce: sorman hata listeyi yapmaya başla istersen, ancak benim aklımda aslen eskişehir sivil havacılıkta paraşütle atlama var, hem yol yapılır hem daha yapılabilir bir etkinlik gibi bu, detaylandıralım ilk görüştüğümüzde..

Ben bu konuya uzun zamandır kafayı takmış durumdayım.:cherry:

Şansımı her türlü zorluyorum. :p MT üyelerinden Korkut, Onur Air'de pilot, kendisinden kokpitte beraber seyahat sözü bile aldım.

Amacım ölmeden önce uçak kullanabilmek, korkutun tavsiyesi başlangıç için planör oldu ama ben öncesinde paraşütle atlamanın çok faydalı olucağını düşünüyorum.

Başka bir arkadaşım kuşadası civarlarında bir yerden bahsetti 600YTL civarlarında bir rakama 3 gün eğitim ve toplamda 6 atlayış dahilmiş, ve ortam çok güzelmiş. Çok memnun kaldığı mimiklerinden belliydi.:queen:

Eskişehir de olabilir gerçi ama öncesinde iyice araştırıp en uygun fiyat(grup indirimi) ve çok atlayış konularında maksimum fayda sağlayabileceğimiz yeri seçmeliyiz.

Yani evet, bende varım, en kısa zamanda atlayalım.:cat::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Amacım ölmeden önce uçak kullanabilmek, korkutun tavsiyesi başlangıç için planör oldu ama ben öncesinde paraşütle atlamanın çok faydalı olucağını düşünüyorum.

Başka bir arkadaşım kuşadası civarlarında bir yerden bahsetti 600YTL civarlarında bir rakama 3 gün eğitim ve toplamda 6 atlayış dahilmiş, ve ortam çok güzelmiş. Çok memnun kaldığı mimiklerinden belliydi.:queen:

Eskişehir de olabilir gerçi ama öncesinde iyice araştırıp en uygun fiyat(grup indirimi) ve çok atlayış konularında maksimum fayda sağlayabileceğimiz yeri seçmeliyiz.

Yani evet, bende varım, en kısa zamanda atlayalım.:cat::cherry:

Parasutle atlamaya beni de katin arkadaslar, cok istiyorum serbest dusus hissini yasamayi :) Hatta onun sonraki adimi belki yamac parasutu olur ne dersiniz?
Tabi hep gokyuzune cikacak degiliz, bir oneri de ben getireyim su altina inelim :) 300Ytl civarina su alti dalis kurslari oldugunu ogrenmistim gecen sene, onlara da katilip degisik guzellikleri gorebiliriz ne dersiniz?
Sadece bungee jumping fikri biraz uzak geldi bana, bilegi ve gogsu sakat olan birisi icin zaten pek yakisik almazdi sanirim :) Onlar iyilesse bile belimi sakatlamaya niyetim yok o yuzden bungee jumping hakkinda fikrim :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Ben daha önce yapmış biri olarak bungee jumping'e varım... :queen:

Fotolar için teşekkürler Melih... :)
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
159
gayet güzel ve keyifli bir etkinlik olmuş.
iftarda misafirimiz olduğu için etkinliğe gelemedik.
fotoğraflar da çok güzel.
bir sonraki etkinlikte görüşmek üzere...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Murat, bu ne hal? :queen:

img4706cr4.jpg
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
3. grubunda gelmesiyle düzeltilen sonuçlar :)

1.Uğur - 22.335
2.Görkem - 22.663
3.Erhan - 22.947
4.Ertekin - 23.131
5.Melih - 23.212
6.Özgür - 23.238
7.İbrahim - 23.701
8.Semih - 23.741
9.Muharrem - 23.768
10.Çiçek - 23.787
11.Halis Demir - 23.820
12.Atilla - 23.841
13.Tanju Aktemur - 24.112
14.Yakup - 24.156
15.Gürkan - 24.203
16.Mehmet - 24.240
17.Gökhan - 24.244
18.Seral - 24.517
19.Ümit - 24.820
20.İsmail - 25.890
21.İrem - 27.148
22.Murat Tunç - 27.494


----------------------------------------
Melih ne yaptın sen ya bütün şaşkoloz fotoğraflarımı koymuşsun , direkt patlatıodun zaten flashı :farao:
Görürsün ben de bir sürü öyle fotonu çekçem senin:cherry:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Melih ne yaptın sen ya bütün şaşkoloz fotoğraflarımı koymuşsun , direkt patlatıodun zaten flashı :farao:
Görürsün ben de bir sürü öyle fotonu çekçem senin:cherry:

Hmm valla habersiz resim cekince oyle olmustur, yoksam biliyon kasti yapmam oyle bisey :rendeer: Zaten dogrusu buradaki nicklerle, gercek hayattaki isim+resimleri pek eslestiremedim henuz :mrgreen: Ama senin canin sagolsun istedigin saskoloz poz olsun, dogal dururum yeter :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Halis abi ilk başta tereddüt ettim resimleri görünce..
Sonra dedim ismi halis, bence olabilir :p
Sonra soy ismini gördüm dedim kesin halis abi :rendeer:
Abi nasılsın :)
Velican'la Talha napıyolar :cat:
Ben velican'ın arkadaşıyım, Haluk...
Selam sölersin abi velican'a :rendeer:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
yok burda Halis abi diye biri arkadaşım..
Ha "melek abi"'den bahsediyorsan o ayrı:mrgreen:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Morrigan'ım Çiçek'im senin çektiğin fotolar nerdeee???
Artı senin ve Süper Moderatörümüz Komtan'ın avatarlarınıza noldu bakiiim:mrgreen:
Bak MT 'de gruplaşma yapmak kurallara aykırı haaaa:p
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
kızıl saçlı kız her kimse, tişörtüne bayıldım :p

bir insanın evriminde son nokta bir "rider"... harika bir şey yaa :mrgreen: koptummm...

cuma günü go kart mı olur ya :)
hafta sonu yapar insan..

memur takımı gelmesin diye yapıyorlar abi :salut: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Morrigan'ım Çiçek'im senin çektiğin fotolar nerdeee???
Artı senin ve Süper Moderatörümüz Komtan'ın avatarlarınıza noldu bakiiim:mrgreen:
Bak MT 'de gruplaşma yapmak kurallara aykırı haaaa:p

Biz marjinal, anarşist insanlarız, avator koymakta neymiş ::139:: :p

fotolara gelince; halis abinin makineyle çektim ben hepsini , benim makinenin şarjı bitmiştide..halis abi de pazartesiden önce beklemeyin fotoları dedi vallahi ::foto::
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Biz marjinal, anarşist insanlarız, avator koymakta neymiş ::139:: :p

fotolara gelince; halis abinin makineyle çektim ben hepsini , benim makinenin şarjı bitmiştide..halis abi de pazartesiden önce beklemeyin fotoları dedi vallahi ::foto::
Haydi bakalım bekliyoruz o zaman:cat:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
kızıl saçlı kız her kimse, tişörtüne bayıldım :p

bir insanın evriminde son nokta bir "rider"... harika bir şey yaa :mrgreen: koptummm...



memur takımı gelmesin diye yapıyorlar abi :salut: :queen:

ctesi pazar dururken, cuma akşam yapmamın tek açıklaması budur bence de:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Valla kimsenin icraat yapacağı yok iş yine başa düştü :mrgreen: ...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Valla kimsenin icraat yapacağı yok iş yine başa düştü :mrgreen: ...

Kanka sıraya Bowling koymayı planladık aslında bugün Komtan la.. Ya da sadece lafını ettik aramızda ama yapıcaz bişeyler gibi.. Göztepe Migros ya da Mecidiyeköy Profilo falan olucak sanırım.. İstersen hemen üzerine yükleyebiliriz organizasyonu :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst