[MT Istanbul] Haydi MT, Go-Kart'a gidiyoruz! / 14 Eylül Cuma

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Ben de gelmek istiyorummmm. :queen:

Yer ve fiyat belli olduktan sonra kesin olarak gelip gelmeyeceğimi yazarım. :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Kimler Katılıyor?

1-GorkeM
2-Komtan
3-Tanju
4-Tencere
5-Starsailor
6-arslanfb
7-Sen ?
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Görkem benide ekle vallla şöle pistlerin bi tozunu attıralım yavf alonsoymuş,massaymış
raikonenmiş hepsi traşş MT'nin pilotlarını görsünler milett haydi pistee:queen::queen:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
hiç ümitlenmeyin 1. belli :bounce:

çok keyifli olcak kaçmaz bence bu organizasyon :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Zaman ve mekan bu akşam belli olacak... Şimdilik sizlerin önerdiği pistleri değerlendiriyorum...

Maltepedeki pist oldukça makul görünüyor... Fakat florya'nın fiyatlarını bilen arkadaşlar bana söylerse sevinirim...

Maltepeye gidersek ki orası gibi görünüyor... 20 kişi toplanmamız halinde...

10 dakikası 14 ytl'ye binebileceğiz... Duruma göre maliyet 30 ytl kadar olacaktır...
Fakat 20 kişi gelir mi orasını bilemem... Haydi Mt canlanın , yılda bir kere yapabiliyoruz zaten go-kart , bu eğlenceyi kaçırmayın...

Siz yinede cuma gününüze plan yapmayın... :bounce:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
zaman uyarsa tabiki cuma hafta ne demek istedigimi anladın sen sonu uyarsa ben gelirim bakırköyü kıskandım
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
bende bu akşam incirlideki piste bi bakim orasıda yeni açılmış bi fiyat alimm:cat:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
alper_tim

morrigan

ya sen? :silent: ::nefes::

ben mi?::blusssh:
belli dğeil ya şimdiden bir şey demeyeyim şehir dışına gitme olasılığım çıktı açıkçası:pale:
bu arada maltepeyle florya arası çok fiyat farkı yok ki çoğu yerde bu fiyatlardadır, 20 kişi olunca 5 dksı 7ye geliyor..daha az kişi olursa 5 dksı 8.5a geliyor
floryada 5dk 10 lira, 10 kişi falan olursa 8e düşürülür o gibime geliyor ama birinin gidip sorması lazım :)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
77
selamlar

bende gelicem. listeye ekleyin benide. hem tanışmış oluruz. detayları bekliyorum.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
23
gebze'deki pist uzak gelmezse size tavsiye ederim..
hem arabları çok iyi hem de pist iddiali bence..
tavsiye ederim..
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Bende gelirim ama Murat la kenardan seyrederim.Bende binmem.Mehmete sorarız.Onuda kandırırız.Belki hatunlar biner Görkem.Bilemiyorum.:p
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
gebze var.
10 dk --> 12 YTL
pist biraz küçüktür ama full virajdır. çoğu yere karting arabalarını bu yer temin eder(distrübütörler galiba).
http://www.gebzekarting.com/

Ramazan oldugu için iftar vaktini dikkate almanızı tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst