[MT Istanbul] Haydi MT, Go-Kart'a gidiyoruz! / 14 Eylül Cuma

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Eveeet... Bir organizasyonun daha sonuna geldik... Umarım hepiniz iyi vakit geçirmişsinizdir. Yayında ve yapımda emeği geçen tüm arkadaşlara ve bacağı olmayan langırt oyuncusuna teşekkürlerimi sunuyorum.... :cat:


MT yarışçıları ilk yarış sonuçları!!! :cat:

1.Uğur - 22.335
2.Görkem - 22.663
3.Erhan - 22.947
4.Ertekin - 23.131
5.Melih - 23.212
6.Özgür - 23.238
7.İbrahim - 23.701
8.Semih - 23.741
9.Muharrem - 23.768
10.Çiçek - 23.787
11.Halis Demir - 23.820
12.Atilla - 23.841
13.Tanju Aktemur - 24.112
14.Yakup - 24.156
15.Gürkan - 24.203
16.Mehmet - 24.240
17.Gökhan - 24.244
18.Seral - 24.517
19.Ümit - 24.820
20.İsmail - 25.890
21.İrem - 27.148
22.Murat Tunç - 27.494


Mt Yarışçıları Gün Sonu Sıralamaları

Tüm Günün En Iyi Zamanlamaları
1-Görkem
4-Uğur
10-Melih
img4754jh4.jpg


Tüm Haftanın En Iyi Zamanlamaları :bounce:
img4758fv8.jpg


Tüm Ayın En Iyi Zamanlamaları :bounce:
img4759iu9.jpg







rennsportweb_keyvisual_gokart.gif

Haydi arkadaşlar yarışalım :cherry:
Ben taşı atıyorum ; yer, saat ve fiyat daha sonra ayarlanacaktır...
Çiçeek fotolar lütfen... :bounce:

Tarih: 14 Eylül Cuma
Saat: 21:00 (iftar dolayısıyla biraz geç. iftar saati 19:26)
Yer: Maltepe / Istanbul Karting Park http://www.istanbulkartingpark.com/


Buluşma Yeri: Maltepe sahili saat 21:00

Fiyat: 10 dakikası yaklaşık 15 ytl...


Kimler Katılıyor?

1-Ben
car_race.gif

2-Komtan
car_race.gif

3-Tanju
car_race.gif

3.5-metalgod
car_race.gif

4-Tencere
car_race.gif

5-Skullhunter
car_race.gif

6-Starsailor ::alkiis::
7-arslanfb
car_race.gif

8-sozerr
car_race.gif

9-Marlboro Man ::alkiis::
10-aYe ::alkiis::
11-Discordian
car_race.gif

12-mostwanted_57
car_race.gif

13-Gelişim Sürücü Kursu
car_race.gif

14-olcan138
car_race.gif

15-tugcetugce ::alkiis::
16-omurilik
car_race.gif

17-GKN
car_race.gif

18-silah1
car_race.gif

19-hanedan12
car_race.gif

20-sPORTSoFFICER ::alkiis::
21-KARAKIZ
car_race.gif

22-kırmızı
car_race.gif

23-vınvın (?)
24-borty +1
car_race.gif

25-the_cayman (?)
26-RapperMurat
car_race.gif

27-Melihce
car_race.gif

28-Sen :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
yettim gayriii
Florya ibb tesislerindeki pist ,hafif eğimi de var ama fiyat nedense pahalı 5 dksı 10 liraymış...


 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Fiyat konusunda anlaşıp güzel birşeyler yapacağımız biryer buluruz... ::belge::

Ekliyorum morry ::fool::
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bu başlık neden beni şaşırtmıyor acaba.:p

Sana girme demiştim demi Görkem, bak bağımlı oldun.:p

Discordian kesin havalara uçucak.:cherry:

İnat ettim hiç denemiycem, bağımlı olup cocartlara servet harcamak istemiyorum.:p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bi kerecik dene bak... Sana özel air-bag'li go-kart getirticem... :mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bi kerecik dene bak... Sana özel air-bag'li go-kart getirticem... :mrgreen:

Bu şartlar altında sadece bayanların olduğu bir pist güvenilir olabilir, erkek şöförlere güvenim yok, bu cocart işi beni feminen yaptı kanımca.:cherry:

Bana çok tırsınç geliyor, lakin air-bag'li go-kart olarsa unisex bir piste de girerim.:cherry:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@aye
iide abi iki teker makasa giren benmiyimde tırsınç oldun sen böyle :queen:

iki tekerden kastım motorla değil ha jeeple giriyo adam :queen: ondan sonra gelmiş bana kırık diyo şimdi ey arkadaşlar siz karar verin hangimizde sorun var :queen:

neyse görekem ekle benide listeye ordayım...
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
kesinlikle yapılması gereken bi organizasyon aynı zamanda katılmak gereken de :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
Fiyat konusunda anlaşıp güzel birşeyler yapacağımız biryer buluruz... ::belge::

Ekliyorum morry ::fool::

florya ibb deki pistin arabaları cok şahane gidiyo.ben sarıyer de de binmiştim arabalar gitmiyodu resmen.florya da toplu gidildigi zaman pazarlık yapılır illaki.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Yaz güzelim yaz :cherry: Cuma buluşmalarına bayılıyorum bilirsin :cherry:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Görkem fiyat yer saat bence onceden belli olursa katılım daha fazla olur en azından kesin gelecekler belli olur
Florya tercihim az polis var :)
Ya aramızda trafik polisi yok degilmi???
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ay ne güzel yaaaaaaaaaaaaaaaaa :pr: Yaz yaz demek isterdim bendeeee :mrgreen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
gelmek istedik..ama maalesef uçuşum var...

keyiflide olurdu halbuki:pale:

Seni yerdeyken yakalarız elbet :mrgreen:

Yada olmadı sana aYe'yi verelim biz.. Onuda yanında götür hocam :p Kendisinden harika yardımcı pilot olur.. Ama hassasiyetini bilemediğimiz için inişlerdeki katkısına garanti veremiycem :queen::queen::queen: En pozitifinden inririr alimallah :queen::queen:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
süper fikir :cherry: bende gelicem ama fiyat ve yer belli olduğunda daha kesin cevap veririm %99 gelirim ama :cherry:
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
56
arkadaşlar selamlar,
levent tarafında yeni&güsel bir yer açıldığı diye duydum...metrocity nin oralardaymış galiba...ama adını bilmiyorum belki bilen duyan vardır.
bende diğer arkadaşlara katılıyorum yer/zaman/fiyat belli olursa katılım artar. Ama unutmayalım ki ramazan başlıyo aramızda oruç tutanlar olacaktır ondan bence 8 den önce buluşma olmasın.
Fiyat ise ortalama kişi başı 20YTL=15dk (zorlarsak 20dk ya çıkarırız)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Guzel bir etkinlik olacaga benzer. Bakalim katilabilecek miyim?
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Bence Maltepe oldukça cazip duruyor.. Fiyat konusuda Florya'dan daha iyi.. Pistin Kaliteside çok iyiymiş.. Bence kesinlikle burası olmalı.. Ne dersin Gürkan ::winkwink
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst