- Katılım
- 13 Şub 2007
- Mesajlar
- 609
- Konu Yazar
- #1
http://www.youtube.com/watch?v=ToUjmURtiz0[/QUOTE
sıradan dostum bana göre ama sana göre öylemi bilmiyorum
Valla neye göre değerlendiriyorsunuz bilemem ama tek teker stoppie bunlar dublörlere sıradan olabilir ama bana göre güzel ve etkileyici.Eline sağlık.
pardon tam anlamadım dostum bi açıklarmısın
teşekkürler burcu 2008 1000rr ı bekliyoz bi gelseydi bak neler yapacam
patlatma da naparsan yap :queen:
Neyi açıklayayım anlamadımki.Arkadaş sıradan demiş.Bende değil demişim.Yani iyi bişey beğendim diyom.![]()
paylaşım için teşekkürler :cat: sıradan diyen arkadaştan sıradan olmayan bi video bekliyoruz :bounce: