honda cbr 600rr show akburak

Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
tek kelimeyle süper olmuş çekimide çeken arkadaş iyi çekmiş eline sağlık
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Valla neye göre değerlendiriyorsunuz bilemem ama tek teker stoppie bunlar dublörlere sıradan olabilir ama bana göre güzel ve etkileyici.Eline sağlık.
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
bak bak bak

bizim latif neler yapıomuş öyleee :mrgreen:

Tebrikler walla :cat:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
teşekkürler burcu 2008 1000rr ı bekliyoz bi gelseydi bak neler yapacam
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Neyi açıklayayım anlamadımki.Arkadaş sıradan demiş.Bende değil demişim.Yani iyi bişey beğendim diyom.:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
çok güzel emeğine sağlık ama video biraz daha profesyonel hazırlanabilirdi tabi elinize sağlıkk
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
178
paylaşım için teşekkürler :cat: sıradan diyen arkadaştan sıradan olmayan bi video bekliyoruz :bounce:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst