Yahu bahane yok deli gibi cevap bekliyorum tabii orda oluruz Pınar gel sende diyin gelmezsem namerdim :queen:
17:00-17:15 arası yanınızda olucam inşallah..
İçses:Cevap veren biri çıktı allaha şükürYoksa yine buluşmaya gidemeyecektim :queen:
Arkadaşlar, 11 Eylül doğumgünüm ancak Salı gününe geliyor olması nedeniyle 9 Eylül Pazar günü kutlamayı düşünüyorum. Bu sene değişiklik yapıp MT üyeleriyle beraber kutlayalım diyorum. Maksat muhabbet olsun, buluşma olsun. Müsait olan herkesi bekliyorum... Herkes motorlarla gelsin
Tarih : 9 Eylül 2007 Pazar
Yer : 0216 (Dragos Sahili)
Saat : 15:00
Buluşma Yeri 0216
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Haritası
veya
Google Haritası
![]()
mete_han bence Mehmet'e alabileceğiniz en iyi hediye silik lasikler. Hepiniz ortak 1-2 takım silik lastik alın başka birşey isteyeceğini düşünmüyorum:mrgreen: