Doğumgünü kutlaması, maksat muhabbet...

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Evet arkadaşlar, herkes geliyor değil mi? Havalar bozmadan kalabalık bir buluşma daha olsun!
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yahu bahane yok deli gibi cevap bekliyorum tabii orda oluruz Pınar gel sende diyin gelmezsem namerdim :queen:
17:00-17:15 arası yanınızda olucam inşallah..
İçses:Cevap veren biri çıktı allaha şükür :) Yoksa yine buluşmaya gidemeyecektim :queen:

Gel gell, muhabbetin çok sağlammış, sen gelmeden masadan kalkanı vururum:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar, 11 Eylül doğumgünüm ancak Salı gününe geliyor olması nedeniyle 9 Eylül Pazar günü kutlamayı düşünüyorum. Bu sene değişiklik yapıp MT üyeleriyle beraber kutlayalım diyorum. Maksat muhabbet olsun, buluşma olsun. Müsait olan herkesi bekliyorum... Herkes motorlarla gelsin :)

Tarih : 9 Eylül 2007 Pazar
Yer : 0216 (Dragos Sahili)
Saat : 15:00


Buluşma Yeri 0216

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Haritası
veya
Google Haritası

45ny.jpg


orada olmaya çalışacağımdır....:cat:Bizim bilonun(syrıana) nişanıda vardı Yenibosnada saat 13.00-17:00 arası...arkadaşların bilgilerine sunarım...ikisinede yetişmeye çalışıcağım...off ya biri evlenir biri nişanlanır biri her yıl doğduğu günü 21 para top atışıyla kutlar....:queen:battık valla...eli boşda gidilmezki şimdi...neyse BOY kardeşime bi çokonat alırız...:p


Nişan yeri hakkında bilgi için 537 335 22 33...nümero benim...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
mete_han bence Mehmet'e alabileceğiniz en iyi hediye silik lastikler. Hepiniz ortak 1-2 takım silik lastik alın başka birşey isteyeceğini düşünmüyorum:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yav ben onları yarıştıkca kabaklaşan lastik sanırdım...taam çok cahal çıktım...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
mete_han bence Mehmet'e alabileceğiniz en iyi hediye silik lasikler. Hepiniz ortak 1-2 takım silik lastik alın başka birşey isteyeceğini düşünmüyorum:mrgreen:

Bende aynı fikirdeydim ama milleti bir araya toplayıpta konuşamadık.

Artık kabotaj bayramında alırız.:queen:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Abiler ablalar... Hiçbir şey almayın, kendiniz gelin yeter. Elimde iki takım slick lastik var zaten, bir takımı satmaya çalışıyorum :)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Doğum gününün, 11 Eylül saldırılarıyla bir alakası varmı :p :cherry:

Doğum Günün Kutlu Olsun... :rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
254
benimki de 10 Eylül.bilseydim bende bi şeyler yapmaya çalışırdım.pazar günü hayırlı bir iş için koşuşturucaz yoksa tam benlikti..doğum günün kutlu olsun..
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi gelmeyi çok isterdimde motosiklet servisten çıkmadan gitmeyecem gezilere.. kötü oluyo..

iyiki doğdun mehmet abi :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
yahu ben gelicem de, tam olarak nerde bu?
yerini anlamadım ben. tarif edebilecek olan veya beraber gidebileceğimiz biri var mı?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
doğumgünün kutlu olsun mehmet.
yeni yaşın sana sağlık,başarı,mutluluk getirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst