Geyik çevirmeyelim arkadaşlar gelicekler ve tebrikleri görmek istiyoruz sonra oku oku bitmiyor topik
mehmet doğum günün kutlu olsun kardeşim nice yıllara...aynı gün ve saatlerde yenibosna'da nişanım olması dolayısıyla gelemiyorum malesef...size iyi eğlenceler...:rendeer:
kısmeett belki gelirimm biliosunuz motorum yok. gelemezsemde nice mutlu yıllara
mehmet doğum günün kutlu olsun kardeşim nice yıllara...aynı gün ve saatlerde yenibosna'da nişanım olması dolayısıyla gelemiyorum malesef...size iyi eğlenceler...:rendeer:
sana pm attım ok.........Nerdesin eger yakın yerlerde isen alabilirim ?
aynı gün ve saatlerde yenibosna'da nişanım olması dolayısıyla gelemiyorum malesef...size iyi eğlenceler...:rendeer:
Arkadaşlar, tatilde olduğum ve geç cevap verdiğim için hepinizden özür diliyorum. Hepinizin tebrik dilekleriniz için teşekkür ederim. Pazar günü bir doğumgünü kutlamasından çok, havalar soğumadan hep beraber olalım istedim. Pastaya ve hediyeye gerek yok arkadaşlar, dediğim gibi maksat muhabbet, yeriz içeriz eğleniriz...
Pazar günü bir doğumgünü kutlamasından çok, havalar soğumadan hep beraber olalım istedim. KARAKIZ bu sefer yalnız kalmazsın herhalde, o kadar stemden sonra kimsenin seni yanlız bırakacağını sanmıyorum. Pınarr, hep aynı bahaneler...Gelirsen oralarda olacağız... Pastaya ve hediyeye gerek yok arkadaşlar, dediğim gibi maksat muhabbet, yeriz içeriz eğleniriz...