Doğumgünü kutlaması, maksat muhabbet...

Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
kısmeett belki gelirimm biliosunuz motorum yok. gelemezsemde nice mutlu yıllara
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Geyik çevirmeyelim arkadaşlar gelicekler ve tebrikleri görmek istiyoruz sonra oku oku bitmiyor topik

Doğumgünü kutlaması, maksat muhabbet...


Memo bak topik neymiş...arza çıkarma be dostum...maksat muhabbet dedik...Boy kardeşimizi alakadar eder tebrikler...sen üzerine düşeni yap gerisini bence karıştırma...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
yaa bence buluşmalar inadına benim gelebileceğim saatleri sıyırıp geçiyor sürekli :(
ben 4 te paydos ediyorum. 5'te orada olacaksanız bende gelmek isterim..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
seninde doğumgünün kutlu olsun memet bende 2gün önce 25girdim hepberaber kutlarız:p

ama motoru kim götürcek:mrgreen:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Mehmet kardeş doğum günü kutlu olsun,aksilik olmazsa ordayım::wish::::biggrinn

Syriana tebrikler,allah sonuna erdirsin inşallah.:rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
mehmet nice nice mutlu yıllara.. sağlık sıhhat ve afiyetle :)
pazar günü malum açık öğretim sınavları var, büyük ihtimal gelemem
size ii eylenceler şimdiden..:cat:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
mehmet doğum günün kutlu olsun kardeşim nice yıllara...aynı gün ve saatlerde yenibosna'da nişanım olması dolayısıyla gelemiyorum malesef...size iyi eğlenceler...:rendeer:

Hayırlı ugurlu olsun Allah mutlu mesud etsin insallah :rendeer:

Boy sen bir yas dahamı büyüdün bakem :)
Seni en son gordugumde bacaklarında kısa pantolonla dolasıyordun :p
Zaman işte ne cabuk gelip geciyor dimi :)
Allah sen ve esinle mutlu huzurlu hayırlı ömürler nasip etsin :rendeer:

kısmeett belki gelirimm biliosunuz motorum yok. gelemezsemde nice mutlu yıllara

Nerdesin eger yakın yerlerde isen alabilirim ?
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
80
Dogum gunun kutlu olsun kardesim.Tum sevdiklerinle nice mutlu seneler ve kazasiz belasiz surusler dilerim.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Bir yıl daha bitti, ama sakın üzülme zaman çabuk geçiyor diye... Bu yılın sonunda geriye baktığında umarım "harika bir yıldı" dersin.. Dileğim, bugün dilediğin tüm dileklerinin gerçek olması. Geleceğini oluşturacak her yeni gün, bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olsun! Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde doğumgününü seninle kutluyorum. Nice yaşlara...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutlu olsun yeni yaşın sana mutlulukla beraber bol birincilikler getirsin inşallah:)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
mehmet doğum günün kutlu olsun kardeşim nice yıllara...aynı gün ve saatlerde yenibosna'da nişanım olması dolayısıyla gelemiyorum malesef...size iyi eğlenceler...:rendeer:

Allah tamamını erdirsin abicim:rendeer:

bu arada sevgili boy yani mehmet abicim bi aksilik olmadığı takdirde orda olmaya çalışacağım:cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bu Karakız geçen buluşmada yalnız kalan Karakız dimi?

Eğer gelirse yoğun bakım unitesine girmiş gibi olucak.:queen:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar, tatilde olduğum ve geç cevap verdiğim için hepinizden özür diliyorum. Hepinizin tebrik dilekleriniz için teşekkür ederim. Bülent ve Arzu arkadaşlarımızı da buradan kutluyorum. Umarım bizim gibi mutlu bir evliliğiniz olur :)

Pazar günü bir doğumgünü kutlamasından çok, havalar soğumadan hep beraber olalım istedim. KARAKIZ bu sefer yalnız kalmazsın herhalde, o kadar stemden sonra kimsenin seni yanlız bırakacağını sanmıyorum. Pınarr, hep aynı bahaneler... :) Gelirsen oralarda olacağız... Pastaya ve hediyeye gerek yok arkadaşlar, dediğim gibi maksat muhabbet, yeriz içeriz eğleniriz...
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Mehmet dogum gunun kutlu olsun abicim :rendeer: esinle beraber nice mutlu seneler yasarsiniz ve bizler de buna sahit oluruz umarim ::sorcerer
Bulusmaya ne yazik ki katilamayacagim ::uzgunum: cunku o gun Istanbul'dan 1100km uzakta abimin dugununde bulunmam gerekiyor :) Senin dogum gunun niyetine de eglenirim ben ama merak etme :p

aynı gün ve saatlerde yenibosna'da nişanım olması dolayısıyla gelemiyorum malesef...size iyi eğlenceler...:rendeer:

Syriana sizin de nişanınız hayırlı olsun, Allah tamamına erdirir de mutlu ve huzurlu bir evliliğe adım atarsınız inşallah :rendeer:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Nice mutlu senelere Mehmet abi. Yeni yaşında dahada mutlu mesut bir hayat dileği ile...:rendeer:
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Arkadaşlar, tatilde olduğum ve geç cevap verdiğim için hepinizden özür diliyorum. Hepinizin tebrik dilekleriniz için teşekkür ederim. Pazar günü bir doğumgünü kutlamasından çok, havalar soğumadan hep beraber olalım istedim. Pastaya ve hediyeye gerek yok arkadaşlar, dediğim gibi maksat muhabbet, yeriz içeriz eğleniriz...

Mehmet kardeşim doğumgünün ve doğumgünlerimiz kutlu olsun.
Mekanı İstanbul içinde seçtiğin için gelmem nasip olacak sanırım.:cherry:
Pasta ve hediyeye gerek yok demişsin. Yaşın kemale ermiş, sana hediye olarak ancak tecrübelerimizi verebiliriz ahahahahah :queen:
Sen de bir pasta al da ağzımız tatlansın be adam. Aç aç seni mi seyredicez oralara gelip :cherry:
Bu arada bizim egzozlar seninki gibi TIRT değil. Çok ses yapar. Mekanı kapatsaydın da diğer müşteriler rehatsız olmasaydı :queen:
Görüşmek üzere BOY (bu nasıl nick ya BOY, yaş ilerledi artık KİLOya çevir sen onu) :bounce:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Pazar günü bir doğumgünü kutlamasından çok, havalar soğumadan hep beraber olalım istedim. KARAKIZ bu sefer yalnız kalmazsın herhalde, o kadar stemden sonra kimsenin seni yanlız bırakacağını sanmıyorum. Pınarr, hep aynı bahaneler... :) Gelirsen oralarda olacağız... Pastaya ve hediyeye gerek yok arkadaşlar, dediğim gibi maksat muhabbet, yeriz içeriz eğleniriz...

Yahu bahane yok deli gibi cevap bekliyorum tabii orda oluruz Pınar gel sende diyin gelmezsem namerdim :queen:
17:00-17:15 arası yanınızda olucam inşallah..
İçses:Cevap veren biri çıktı allaha şükür :) Yoksa yine buluşmaya gidemeyecektim :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst