[MT İstanbul] Basketbol Maçı 07.09.2007 Cuma Saat:19:00

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
bende hele şükür geldim...:)
güzel ama malesef kısa olan (bizim için) teşekkür ederim çok çok hemde:cherry:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Yağmur yağacağını bildigim için gelmedim, o ter ile yağmurun altında motor kullanmak kolay olmasa gerek, ama iyi eğlenmişsiniz.

Bu akşam taxime gelin konser var DoRock Bar'da ;)
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
25
arkadaslar gece nobette oldugum ıcın aranızda olamadım ama güzel bir aksam gecirdmisinz ne diyem
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla abi herkese teşekkürlerde biz basket maçı dedik... herkesler oturdu bi kenara nası iş anlamadım

pınar hanım bentavla demedimki bidaa tavla oynarmıyım senle basket dedim ben haha

görkem valla köprüde felan yakalanmışsındır diye çok kokrtum ama sağlam sana iyi haber :)

muharrem kardeşim kask için saol ah yağmur olmasaydı üsküdar olayı olsaydı çok süper olacaktı ama...

tencerem ve bb kusura bakmayın :p anladınız siz... :queen:

ihsan hakana abi mükerrem abla nerde haniii.. o gemedi ayriyetten resimleride istiyom ..

barış abi çok sağol valla iyiki kapıya kadar bırakkmamışsın ara sokaklar göl oldu çünkü...

aye unutuyorum adı yav efe miydi planör alırsan arçın olurum :p abicim msn aliyimde senin resmini gönderriym :p

korkut abicim memnun oldum tanıştığıma... mt ile geizlere devam sen boşver hyosung fun club ı (eyong duymasın) :queen:

muzaffer abi çok teşkkürler motosiklet için eyw :)

ertech motorun hayırlı uğurlu olsun abicim güle güle kullan kazasız belasız bol sürüşler :) cıbır benim ha unutma :queen:

teflon kardeşim tanıştığıma çok memnun oldum seninlede tencereyle bi cümlelik dedi kodu yaptık hakkında :queen:

sportsofficer abicim bidahaki seferede kıvırırsan gelmessen maça külahları değişiriz yeniş sayarım kendimi ona göre :queen: öyle yok maç bittikten sonra buluşma alanına gelmek... :queen:

babaçi coşkun abi memnun oldum tanıştığıma bi hafta sonu balık için gezi düzenleyelimde mt biraz balık yesin :queen:

cerrahi .. tencereden dolayı seni merak ediyodum he memnun oldum...:)

mete_han abi seninlede tanıştığıma memnun oldum hep merak ediyodum zaten :queen: bu honda 0 km işin bi ara konuşalım senle abi adamlarlada bi gidip görüşelim müsait bi vakitte.. :cherry:

başka kim kaldııı....

arslan_fb abicim maçta eşlik ettiğin için çok teşekkürler :)

başka başka tanışıpda adını hatırlayamadığım herkese çok teşşekkürler...

güzel bi kadroydu.. :) ismini yazdırandan çok yazdırmayanlar gelmişti

basket maçıda yalan oldu...

bidahada motosikletim servisten felan çıkmadan mt buluşmasına gidersem 2 olsun çok canm çekt sıkıldım bunaldım...

barış abi buarada sen beni bırakır bırakmaz yamur çöktü gecenin yarısı sığınacak yer yok eve varana kadar ayıptır sölemesi iç çamaşırıma kadar ıslandım yav ne rahmetmiş böyle bi anda başladı bitti...


bu basket maçı işini sürekli tekrarlayalım abi ertech in dediği gibi o salonda süper olur valla bi kadro çıkartırız bi ara :)

ula ne yazmışım yav :queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Bu tür buluşmaları sık sık yapsak arkadaşlar yaavv. Vallah özlettiriyonuz kendilerinizi:cat: Hepinizi öptük. denizcimuzaffer+denizcieylem+denizciforesight:p
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
babaçi coşkun abi memnun oldum tanıştığıma bi hafta sonu balık için gezi düzenleyelimde mt biraz balık yesin :queen:

mt ye balık yedirmek için balık halini satın almamız gerekebilir:mrgreen:

dün akşam yol yapmaktan daha zevkliydi hava serin terlemeden muhabbetimizi yaptık tekrarlayalım kardeşler:cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
beat'in papucu dama atıldı sanırım artık:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

:pale:Hatırlatma yaavv:pale: Beat bambaşka bir namıssızdı:cat: Alan arkadaş bu kadar istemeseydi satmayacaktım vallah. Ama yeni motorumuda çok sevdim ne yalan diyeyim:)
Sen daha benim yanıma gelecen de danışacan da, ohoooooo:sunny:
Sen forumlarda gevezelik yap dur ama unutma ''Güverte Kaygandır'':cat:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
:pale:Hatırlatma yaavv:pale: Beat bambaşka bir namıssızdı:cat: Alan arkadaş bu kadar istemeseydi satmayacaktım vallah. Ama yeni motorumuda çok sevdim ne yalan diyeyim:)
Sen daha benim yanıma gelecen de danışacan da, ohoooooo:sunny:
Sen forumlarda gevezelik yap dur ama unutma ''Güverte Kaygandır'':cat:


Ya istanbul'a bi geldim pir geldim...Apar topar taksime sabahlamaya götürdüler :cherry: Ardından barışarock falan...Ekim başı gelme planım var İstanbulA kısmetse bol bol konuşuruz...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amin akıncım amin gelmesende biz gelir alırız seni :queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada kogo ekti bizi :queen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
babaçi coşkun abi memnun oldum tanıştığıma bi hafta sonu balık için gezi düzenleyelimde mt biraz balık yesin :queen:

mt ye balık yedirmek için balık halini satın almamız gerekebilir:mrgreen:

dün akşam yol yapmaktan daha zevkliydi hava serin terlemeden muhabbetimizi yaptık tekrarlayalım kardeşler:cat:

coşkun balık tutmadım hiç ama ben nerde balık orda eğer yakın bir yere gidersen sana eşlik ederim dostum kilo kilo çekeriz artık :p:p

arkadaslar gece nobette oldugum ıcın aranızda olamadım ama güzel bir aksam gecirdmisinz ne diyem

kanka bi dahaki geziye katılırsın sende şans gece vardiyana denk geldi.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ya istanbul'a bi geldim pir geldim...Apar topar taksime sabahlamaya götürdüler :cherry: Ardından barışarock falan...Ekim başı gelme planım var İstanbulA kısmetse bol bol konuşuruz...

evet Ultra bey benimde dikkatimden kaçmıyor bazı detaylar...abi genciz rock şekli falan derken geldin ve kaçtın...yazdık bi kenara...:farao:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
evet Ultra bey benimde dikkatimden kaçmıyor bazı detaylar...abi genciz rock şekli falan derken geldin ve kaçtın...yazdık bi kenara...:farao:


Aaa demeyin öle ama...Gelme sebebimi bazıları biliyor duygusal sebeplerden dolayı :wiinkk: Alana bir an önce gidip daha çok vakit geçirmek zorundaydım:wiinkk:

Bir daha ki İstanbul ziyaretimi büyüklerim için yapacağım...Son olanı es geçin lütfen :rendeer: Telafi edeceğim bana bir şans daha verin:rendeer:

Muzaffer abim metehan abim benim abilerim kıymayın şu göççük çocuğa...Ekim başı dediğim gibi inş evdekilerle papaz olmazsam kaçamak yapıcam...Sizleri görmeye oturup hoş sohbet etmeye...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst