- Katılım
- 18 Ağu 2006
- Mesajlar
- 2,835
bende hele şükür geldim...
güzel ama malesef kısa olan (bizim için) teşekkür ederim çok çok hemde:cherry:
güzel ama malesef kısa olan (bizim için) teşekkür ederim çok çok hemde:cherry:
Maltepe migros,Geçenki buluşmanın olduğu yer :silent:hiç motor topluluğuda görmedim :silent:
bu arada babaçi ye bi çay kaşığı borcum var:cherry::mrgreen:
cerrahi .. tencereden dolayı seni merak ediyodum he memnun oldum...
Bu tür buluşmaları sık sık yapsak arkadaşlar yaavv. Vallah özlettiriyonuz kendilerinizi:cat: Hepinizi öptük. denizcimuzaffer+denizcieylem+denizciforesight![]()
beat'in papucu dama atıldı sanırım artık:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
ale:Hatırlatma yaavv
ale: Beat bambaşka bir namıssızdı:cat: Alan arkadaş bu kadar istemeseydi satmayacaktım vallah. Ama yeni motorumuda çok sevdim ne yalan diyeyim
Sen daha benim yanıma gelecen de danışacan da, ohoooooo:sunny:
Sen forumlarda gevezelik yap dur ama unutma ''Güverte Kaygandır'':cat:
amin akıncım amin gelmesende biz gelir alırız seni :queen:
babaçi coşkun abi memnun oldum tanıştığıma bi hafta sonu balık için gezi düzenleyelimde mt biraz balık yesin :queen:
mt ye balık yedirmek için balık halini satın almamız gerekebilir:mrgreen:
dün akşam yol yapmaktan daha zevkliydi hava serin terlemeden muhabbetimizi yaptık tekrarlayalım kardeşler:cat:
arkadaslar gece nobette oldugum ıcın aranızda olamadım ama güzel bir aksam gecirdmisinz ne diyem
Ya istanbul'a bi geldim pir geldim...Apar topar taksime sabahlamaya götürdüler :cherry: Ardından barışarock falan...Ekim başı gelme planım var İstanbulA kısmetse bol bol konuşuruz...
evet Ultra bey benimde dikkatimden kaçmıyor bazı detaylar...abi genciz rock şekli falan derken geldin ve kaçtın...yazdık bi kenara...:farao:
...kıymayın şu göççük çocuğa...QUOTE]
onası laf lentepiyesiz...
acitasyon yapma bakiim:queen: